Deuxième

127 11 1
                                    

—»————» bölüm başı «————«

Hange kendine ait yatak odasında yatağın üstünde rahatsız bir pozisyonda oturmuş ellerini ovuşturuyor düşüncelerini toplanmaya çalışıyordu.

Komodinin üzerinde duran düğün fotoğrafı ise dalga geçer gibi kendisine bakıp gülüyordu.

Levi ile 1 yıl önce arkadaşı Erwin'in stüdyosunda beraber yaptıkları çekimlerde tanışmalardı ikisi de dergi kapaklarında magazin sayfalarında ve daha birçok yerde fotografları vardı yaklaşık bir hafta süren çekimelerden sonra Levi çekimlerden fırsat buldukça görüşmeyi teklif etmişti. Erwin'le bu konuyu konuştuktan sonra Levi'nin de kendi şirketi olduğunu Erwin'in şirketi ile iyi anlaştığını hatta tasarımlar yaptığını öğrenmişti Levi tasarımları yapıyor Hange de Levi'nin tasarımlarına mankenlik yapıyordu böylece daha samimi olmuşlardı bir akşam yemeğinde Levi'den gelen beklenmedik evlilik teklifini kabul etmişti. İlk aylar her şey çok güzeldi ta ki Levi'nin kıskançlık krizleri başlayıp onu eve kapatana kadar.

Belkide kıskançlık krizi falan değildi genç kız bıkmış bir şekilde iç çekti.

Anılarına karşı alayla güldü ve yatağın üzerinde duran telefonunu eline aldı rehbere girdi. Aylardır konuşmadığı onlarca ismi geçtikten sonra, Erwin'in ismi ekranda görünmüştü.

Aramayı başlatıp telefonu kulağına götürdü ve ayaklarını ileriye uzattı. Dışarıdan sert kapı çarpma sesleri geliyordu, Levi uyanmıştı muhtemelen. Her sabah yaptığı gibi mutfağa gidecek, hazır olan masada karnını doyuracaktı. Sonrasında da, eğer canı isterse kahve hazırlayacak ve Ackerman şirketine gidecekti .

Efendim Hange?" dedi Erwin hattın diğer ucundan. Henüz sabahın yedisinde olmalarına rağmen  adamın sesi stabil çıkıyordu. Uykunun etkisini tamamen üzerinden atmış gibiydi.

"Seninle bir şey görüşmek istiyorum Erwin, müsait misin?"

"Şu an mı?"

"Önemli bir konu, o yüzden hemen görüşürsek daha iyi olur." diyerek derin bir nefes aldı genç kız.

Tamam, evdeki ofise gel o zaman. Saat sekize kadar boşum, konuşabiliriz."

"Yola çıkıyorum."

...

Kupasına doldurduğu taze kahveyi eline aldı ve telefonundan haberlere bakmaya devam etti Levi. Meclis yeni bir yasayı konuşuyordu, hava durumu yağmurlu olacaktı ve ünlü futbolcu maçta sakatlanmıştı.

"Ah, diye mırıldandı. Ne kadar da önemli."

Üst kattan gelen kapı sesi ile bakışlarını merdivene yöneltti ve kahvesinden bir yudum daha aldı. Hange , yeşil renkli boğazlı bir kazak kahverengi bol paça pantolon giymiş, eline de kahve tonlarında bir çanta almıştı. Acelesi varmış gibi görünüyordu.

Açık kahverengi gözleri koltukta oturan Levi ile buluştuğunda, bir an tereddüt ederek yavaşladı. Ancak, kafasını hafifçe sağa sola salladıktan sonra kocasının yanına geldi. "Ben dışarı çıkıyorum," dedi her zamanki sakin, saygılı ve nazik ses tonuyla. "İstediğin bir şey var mı?"

Yine nereye gittiğini soracak belki de evden çıkmasına engel olacaktı.

"Hayır, sadece... dün gece söylediklerimde ciddiydim, kararını bekliyorum."

Hange şaşırmıştı ama bunu Levi'ye yansıtmadı duydukları ile kafasını salladı ve sahte bir gülümsemeyle geri çekildi.

Levi Hange'yle konuşmadan evlenme kararı almıştı Hange de Levi'ye aşık olduğu için kabul etmişti şimdi ise Hange'yle konuşmadan boşanma kararı alıyordu.

Arkasını dönüp dış kapıya doğru ilerledi, kafasındaki bir sürü düşünceyi bir kenara bıraktı bir az daha oyalanırsa Erwin'le olan görüşmesine geç kalabilirdi.

Karısının uzaklaştığını görmesiyle kahvenin tamamını kafaya dikti ve koltukta geriye yaslandı Levi. Bazen, doğru olanı mı yaptığını yoksa her şeyi daha da bataklığa mi sürüklediğini anlayamıyordu.

İlk başta her şey gerçekten çok güzeldi evlenme kararını tek başına almıştı Hange de kabul etmişti nikah masasına oturmuş, devasa bir düğün ile evlenmişti. Tabi ki genç kıza aşıktı beraber çalışmaları gerçekten çok güzel bir şeydi ama Levi'nin kıskançlık krizleri başlayıp Hange evde kapalıyken asistanı ile ilişkiye girmesinden  sonra odalarını ayırmıştı Hange ne olduğunu anlamamış sorgusuz sualsiz kabul etmişti.

Aynı evde iki yabancı gibi yaşıyorlardı, ve buna daha fazla katlanmak istemiyordu Levi . İki tarafın da kendi yoluna gitmesinin vakti gelmişti çünkü. Artık aşık olmadığı biri ile ömrünün sonuna kadar aynı evde tıkılı kalmaya niyetli değildi. Aşk geçici bir şey miydi kendiyle çelişiyordu aslında düşününce fark ediyordu bunları anlamsız düşünceleri savuşturdu ve şirkete gitmeye karar verdi.

Ancak ne olursa olsun yıl sonuna kadar boşanmaların sağlayacaktı.

...


"Ne demek Levi boşanmak istiyor ?" Erwin duyduğu sözler karşısında ne tepki vereceğini şaşırmış ağzından bu cümle çıkmıştı.

"Dün gece öyle söyledi."

Sarı saçlı adam deri koltukta geriye yaslandı ve derin bir nefes aldı. Ceketinin pırlantadan yapılan kol düğmeleri pencereden giren ışıkla parıldıyor, duvarda yansımalar oluşturuyordu.

"Hiçbir nedeni olmadan mı bu teklifte bulundu yani?" dedi takım elbiseli adam, ardından dirseklerini masaya koydu. Hange'nin söylediklerini kabul etmek istemiyormuş gibi davranıyordu, ancak Hange için şaşırtıcı bir durum değildi bu.

"Kavga etmedik, yeni bir şey de olmadı. Aniden bu teklifi sundu."

"Anladım Hange ama bir şey sormak istiyorum nerdeyse 3 aydır stüdyoya uğramıyorsun nedenini öğrenebilirmiyim acaba."

Hange buruk bir gülümsemeyle Erwin'e her şeyi anlattı Levi'nin kıskançlık krizlerini sonra yataklarını ayırmasını ve daha bir çok şeyi.

Hange'nin anlattıklarına Erwin'in ağzı açık kaldı uzun zamandır tanıdığı Levi'nin böyle şeyler yapması.

"Sen eve geri dön Hange ben bir çözüm bulacağım ," dedi Saat 8.30'da iş yerinde bir toplantı vardı, daha fazla evde oyalanırsa geç kalabilirdi. "Ben Kenny  ile görüşeceğim, ne yapılacağına karar veririz."

"Hayır dönüyorum bugün çekimlere geri döneceğim" dedi Hange gülümseyerek madem boşanacaklardı artık Hange'nin hayatına yön veremez onu kısıtlayamazdı "Erwin gülerek bugün yeni bir tasarım elimize ulaştı saat 9 da çekimler başlayacak"demişti.

—»————» bölüm sonu «————«

Levi noluyo cocum sen böyle biri değildin sjsjshjs

Bölüm nasıldı yorumlarınızı bekliyorum. Diğer bölümde görüşmek üzere cane 🤗

déchirements ◍LevHan◍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin