—»————» bölüm başı «————«
Levi dizinin üzerine yavaşça çöktü ve "Benimle evlenir misin Hange"dedi genç kız ne olduğunu anlamamıştı heyecanlanmıştı Levi'ye aşıktı reddedemezdi ama çok ani olmuştu Hange her şeyi bir kenara itti ve "Evet Levi seninle evlenirim" dedi. Restaurantta bulunan herkes evlilik teklifini kutluyor alkışlıyorlardı Hange mutlu ve dolmuş gözleriyle etrafına bakıyor herkese teşekkür ediyordu.
Yaklaşık bir hafta sonra Hange kendini bembeyaz gelinliğin içinde nikah masasında devasa düğünün ortasında bulmuştu mutluydu sevdiği adamla evleniyordu sonuçta herkes eğleniyor gibi görünüyordu dans ediyorlar içiyorlar eğleniyorlardı.
Hange anılarına karşı gülümsedi stüdyoda bulunan Levi ve kendi fotoğrafına bakıyordu beraber mankenlik yaptıkları günlerden bir fotoğraftı.
"Hange hadi kıyafetini giy çekimler başlıyor" diyordu stüdyodaki tanıdık ses. " Hemen geliyorum."
"Bugün Levi yok mu demişti" Mike. Hange sahte bir gülümsemeyle"şirkette işi olduğu için gelmedi". Asistanlarından biriyle gönül eğlendiriyordur diye düşündü Hange.
"Ahh hiç sorun değil aramıza yeni katılan mankenle çekimleri yapabiliriz" Mike kamerasına çeki düzen verirken konuşuyordu. "Erd beyi hazırlayın senin için sorun olmaz değil mi Hange" dedi tek kaşını kaldırmış Hange'ye bakıyordu. Hange ellerini salladı "Hayır hiç sorun olmaz yeter ki çekimleri yapalım".
...
Çekimler başlamıştı bile Hange mavi ve beyaz tülleri olan bir kıyafet giyiyordu mayoyla benziyor ancak kollarından kanata benzeyen tüller sarkıyordu. Daha önce hiç görmediği adının Erd olduğunu öğrendiği adam ise sadece mavi bir şort giyiyordu karın kasları geniş göğsü hepsi Hange'nin ve stüdyodaki diğerlerinin gözleri önündeydi.
Mike'n talimatıyla yere oturdu, Erd de başını kucağına yaslayıp bir dizini havaya doğru kırdı. Bu şekilde kumun üzerinde piknik yapan iki çift gibi görünüyorlardı.
"Güzel!" diye bağırdı Mike. "Böylesi iyi oldu. Birbirinize bakın ve gülün... "Evet işte böyle."
Hange için kolay işti. Her zaman sahte bir gülümsemeye sahipti sadece Levi'yle olan çekimlerde içten gülüyordu.
"Bir poz daha... Tamam kalkın. Şimdi çift pozu verin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
déchirements ◍LevHan◍
ФанфікиHange ilişkimizin daha fazla devam edebileceğini düşünmüyorum... Hange nefesini tuttu... ...Boşanalım ''