*İstemem söz seveni-Ferman Akgül*
—»————» bölüm başı «————«Hange elindeki siyah çay dolu kupaları masaya koyduktan sonra sandalyesini yavaşça geriye çekti ve Levi'nin karşısıns oturdu. Dışardaki havadan dolayı mutfak oldukça karanlıktı ancak elektrikler gittiği için ışığı da açamıyorlardı. Önündeki yemeği bile görmekte zorlanıyordu genç kız.
Levi'nin duymayacağı bir şekilde iç çekti ve kupasını eline aldı. Boğazında ki ağrı soğuk havadan dolayı daha da kötüleşmißti. Evde boğazına iyi gelecek bir ilaç olduğunu da düşünmüyordu,acil yardım kutusu ağrı kesiciler ile doluydu.
Siyah saçlı genç sık sık arkadaşlarıyla içmeye gittiği için, sonrasında baş ağrısını dindirecek
ilaçlara ihtiyaç duyuyordu
Kendisine yapılan uyarı ile hafifçe irkildi ve karşısında oturan gence baktı. Levi da henüz yemeğe başlamamıştı, tek elinde tuttuğu çatalı döndürüyor ve genç kıza bakıyordu. Yüzünde minik bir gülümseme yer edinmişti.
Hange eski günlerdeki gibi olsaydı "Levi gözlerini benden alamıyorsun ne oldu tekrar mı aşık oldun."der sonra kahkaha atardı. Bunların hiç birini şimdi yapamazdı karşısında oturan Levi ondan boşanmak istiyordu. Bakışlarını kupasına indirdi. Karanlıktan dolayı saçma şeyler görüyor olmalıydı. Levi'nin ona bakıp gülümsemesi ve nazik olması. Dünya'nın sonu geliyordu herhalde.
Bu sırada Levi teleofnuna,gelen aramadan dolayı titreyen telefonuna uzandı. Kenny'nin adı ekranda parlıyordu, dolayısıyla fazla beklemeden aramayı yanıtladı ve cihazı kulağına götürdü.
"Alo?" diyerek sandalyesinde geriye yaslandı ve Hange'yi izlemeye başladı. Genç kız elindeki kupaya odaklanmıştı, sessizce üfleyerek çayını soğutmaya çalışıyordu. Aynı zamanda sanki dünyanın en ciddi işini yapıyormuşçasına kaşlarını çatmıştı.
Sevimli bir görüntüydü.
Levi'nin gülümsemesinin büyümesine neden olacak kadar sevimli.
"Levi haftaya yapılacak olan özel davete dizinde katılmanızı istiyorlar davetiyeleriniz bende en kısa sürede elinize ulaşır yer ve saati davetiyede yazıyor zaten. Bu arada atacağım belgeleri ve tasarımları düzenlemeni de istiyorum asistanın hastalandığı için iş sana kaldı."
Siyah saçlı genç elindeki çatalı kreplerden birine batırdı ve nefesini dışarıya verdi. Saçlarını
henüz tam olarak kurutmamıştı, bu yüzden az olsa üşümüştü. Kenny:e cevap verdi"Benim izinli olduğumu söyleyen sendin ama belgeleri ve tasarımları tabi ki kontrol edeceğim. Yarın sabah mail olarak atarım."
Aramayı sonlandırıp telefonu masaya bıraktığı sırada bacağına yediği darbe ile irkildi. Bakışlarını hızla karşısında ki kişiye yöneltti ve Hange'nin korkuyla küçülen gözlerine odaklandı. Genç kız ayaklarını saklarken bir anlığına dikkatsiz davranmıştı, bu yüzden Levi'nin bacağına vurmuştu Levi'nin böyle şeylerden hoşlanmadığını biliyordu. Şimdi ise azar yemeyi bekler gibi bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
déchirements ◍LevHan◍
FanfictionHange ilişkimizin daha fazla devam edebileceğini düşünmüyorum... Hange nefesini tuttu... ...Boşanalım ''