le cinquième

80 4 49
                                    

—»————» bölüm başı «————«

-Salvatore Lana Del Rey-

"Gerçekten iyi işti tebrik ederim bunu kutlamamız lazım." diyordu genç adam dizlerinin üzerine çökmüş ellerini karısının elleriyle birleştirmiş kahverengi gözlerin derinliklerine bakıyordu.



Hange elindeki pizza kutularını arka koltuğa koymuş kocasının şirketten alacağı tasarımı bekliyordu derin bir iç çekti Levi bir anda iyi davranmaya başlamıştı.



"Biraz beklettim kusura bakma bu elbiseleri bitirmem lazım çekimlerini beraber yapacağız evde üzerinde daha iyi değerlendirir ne yapacağıma karar veririm." Levi elbiseleri arka koltuğa pizzaları yanına bırakmıştı.



Kollarını kaldır Hange buraya biraz daha tül ekleyeceğim. Hange eski günlerde ki gibi oldukları için mutluydu belki de eskisi gibi değillerdi...



"Yarın beraber çekimlere gideriz." Şimdi ben çıkıyorum istediğin bir şey var mı diyordu Levi yağmurluğunu giyerken duvara yaşlanmış olan Hange'ye bakıyordu.



"Hayır istediğim bir şey yok." Levi karısına kocaman gülümsemiş yanağına bir öpücük kondurduktan sonra evden ayrılmıştı.





"Bir anda iyi davranması sence de biraz garip değil mi." diyordu genç kızın içindeki ses Hange kafasındaki gereksiz sesleri susturdu ve gözlerini kapattı bugün çok yorucu geçmişti iyi bir uykuya ihtiyacı vardı.



Kapıdan gelen anahtar seslerini duyabiliyordu saate baktı gece yarısını geçmişti sabah oluyordu yerinden kalktı ve merdivenlere yöneldi. Neden heyecanlandığını ya da neden hızlı yürüdüğünü bilmiyordu. Ama uzun bir süredir hissetmediği kadar mutluydu ve omuzlarındaki yükün azaldığına yemin edebilirdi.



Ta ki, kahküllü kadın görüş alanına girene kadar.



"Biz salonda olacağız," diyerek yanından geçen ve kolunun altındaki kadını kendine doğru çeken Levi'ye daha fazla bakamamıştı bile.



Bir anda neden eskiye dönmüşlerdi? Akşama beraber tasarımı düzenleyen evden ayrılmadan önce öpücük kondurup giden Levi'ye ne olmuştu ki, şimdi kolunda başka bir kadın ile eve giriş yapıyordu?



Hange, sadece yere çöküp hıçkırarak ağlamak istiyordu artık.



"Bugün çekimlere gelmeyeceğim Hange..." diyordu salondan gelen ses sarı saçlı kadın kahkahalar atıyordu Hange'de daha fazla dayanamadığı için Levi'nin sözlerinin bir kısmını duymuştu geri kalanını dinleyenlerden evden ayrılmıştı.



Birkaç gün önce meteorolojinin yaptığı uyarılar karşılığını bulmuş, sağanak yağış etkisini göstermişti. Hange çekimlerden sonra eve gitmek istemediği için Erwin'e dosyaların düzenlenmesine yardım etmişti, bu yüzden eve girdiği saat akşamın dokuzuydu Dışarıdaki fırtına pencerelere çarpıyor, kendini belli etmeye çalışıyordu.



Kabanını çıkardı ve karşısına çıkan ilk sürgülü kapıyı açtı. Evin girişinde; mont, kaban, yağmurluk gibi kıyafetlerin asılı olduğu bir gömme dolap vardı. Yatak odası üst katta olduğu için girişe bir dolap koymayı düşünmüşlerdi. Ancak Mikasa bunun kötü görüneceğini söylemiş, girişteki odayı gömme dolaba çevirmenin daha iyi olacağı fikrini öne sürmüştü.

Yağmurun etkisiyle sırılsıklam olmuştu bile. Levi ve asistanının evden ayrılıp ayrılmadığını bilmediği için ekstra çaba sarf ederek daha sessiz olmaya çalıştı.



déchirements ◍LevHan◍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin