—»————» bölüm başı «————«
Arka fonda çalan neşeli müzik, birbirine çarpan şarap dolu kadehlerin sesine karışıyordu. Elinde tatlı tabaklarını tutan Hange, bir anlığına müziği kapatmayı düşünmüş, ancak bu fikrinden kısa sürede vazgeçmişti. Masada sadece altı kişilerdi, müziği kesmesiyle neşeli ortam dağılabilirdi.
"Ah, uzun zamandır Hange'nin tatlılarını canım çekiyordu!" diyerek kafasını yana yatırdı ve yengesine gülümsedi Mikasa. Siyah kısa saçları ve gri gözleriyle Levi'nin kopyası gibiydi. Ancak gülüşü ve sesindeki nezaket, onun bu benzerliğini etkisiz hâle getiriyordu.
Dirseğini kocasının koluna vurdu ve sevimlice kaşlarını çattı genç yaşlarındaki kadın. "Sana hep diyorum, daha sık gidelim abimlerin yanına diye! Beni tatlısız bırakıyorsun!"
Bu sırada Erwin ayağa kalktı ve üzerindeki bordo renk ceketi düzeltti. "Biz erkekler, salona geçip sohbetimize orada devam edelim. Sizin konuşacak şeyleriniz vardır." dedi Mikasa'ya bakarak. Kenyy de Levi'nin kolundan tutmuş onu salona itiyordu. Mikasa da kısa bir kafa sallama ile onu onaylamış, ardından Hange'ye gülümsemişti.
Masada kendinden bir az daha küçük yaşta olan Mikasa'yla kalınca, kendi tatlısına çatalını batırdı ve damla çikolatayı ayırmaya çalıştı genç kız. Tatlı zaten çikolatalıydı, bir de damla çikolatayı yediğinde midesi bulanmaya başlıyordu-
"Seni çok severim, Hange." Mikasa dirseklerini masaya dayamış, öne doğru eğilmişti. "Abim'in mutluluğunu önemseyeceğini ve iyi bir eş olduğunu biliyorum. Ancak, senden ayrılmak istediğine göre, belki de bir nedeni vardır? Aklına herhangi bir şey geliyor mu?"
Hange yüzünde bir tebessüm ile başını aşağı yukarı salladı nedeni hatta nedenleri apaçık ortadaydı tatlısından bir ısırık aldı. Tadını tutturabildiği için mutluydu, ancak onun zevkine uygun olmayacak kadar tatlıydı.
"Önce beni kıskandı aylarca eve kapattı belki de asistanıyla olan ilişkisinde ayak altında bulunmamam için eve kapattı bilmiyorum ,asistanıyla ilişki içerisinde ben bunun farkında değilmiş gibi davranmaya çalışıyorum ama olmuyor Levi'nin başka bir kadınla birlikte olması... Sanki pislikmişim ben bu evde yokmuşum gibi davranıyor üstelik ahh ne saçmalıyorum o beni artık sevmiyor bile." Genç kız bir solukta ve hızlı bir şekilde içindekileri dökmüştü sonunda.
Mikasa abisinin yaptıklarını ağzı açık şekilde dinlemişti "Tamam Hange sen daha fazla üzülme senin bir sorunun yok bütün sıkıntı abimde." Genç kız masadan sinirle kalkmış ve hışımla salona dalmıştı arkasından gelen Hange ona yetişememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
déchirements ◍LevHan◍
FanfictionHange ilişkimizin daha fazla devam edebileceğini düşünmüyorum... Hange nefesini tuttu... ...Boşanalım ''