Odamda oturmuş botlarımın bağcıklarımı bağlıyordum. Knowhere'e birkaç dakika önce varmıştık. Thanos'la karşılaşmamız durumunda gemideki herkes ihtiyacı olan şeyleri alıyordu.Babamla karşılaşacağım için endişeleniyordum. En son bıraktığım halde miydi yoksa bana kızacak mıydı? Arkamdan gelen ayak seslerini duyunca tüm olumsuz düşünceleri kafamdan attım. Arkamı döndüğümde tüm ekip kapımın önünde hazır olarak durduklarını gördüm.
"Ne yapıyorsun?" Quill kemerinde daha fazla silah koymak için yer olmamasına rağmen silah almaya devam ediyordu. Diğerleri de gergin ve sessiz bir şekilde onu izliyordu. Herkesin Thanos'tan korktuğu apacık ortadaydı. Onu biraz olsun görmüş olmama rağmen ben de öyle.
"Thanos'un öldürmek için tabii ki. O Tanrı kılıklı herif konuşurken dinlemiyordun herhalde?"
Bu dediğine gözümü devirdim. "Yakışıklı bir yabancının Rocket ve Groot'u alması gerçeğini kıskanıyorsun bakıyorum."
"Ah! Demek dikkat ettin." Silahlar için yeterli yeri olmadığını fark edince silahlarını yerine koydu. "Ayrıca ona yakışıklı deme, normal görünümlü biriydi."
Kafamı olumsuz anlamda salladım ve Mantis'in yanındaki çıkışa doğru yürüdüm. Knowhere'e baktığımda buranın boş olduğunu görmek tuhaftı ama şuanda bunu görmezden gelmek zorundaydım.
Birinin beni gemiye doğru çektiğini hissettim. Kim olduğuna bakmak için arkamı döndüm. Gamora endişeli bir ifadeyle gözlerimin içine baktı ve iç çekti. "Burada kalmalısın tatlım, senin için en iyisi bu."
Anında başımı hayır anlamında salladım ve ablamı geçiştirmeye çalıştım, buna hazırdım. "Alyssa, bak, ben babamın bilmediği bir şey biliyorum." Kaşlarımı çattım. Devam etmesi için bir şey söylemedim.
Gamora devam etti. "Benim yaptığım bir şey yüzünden onun seni geri almasını ve sana acı çektirmesini istemiyorum."
"Neyi biliyorsun? Nebula da biliyor mu?" Daha çok şey bilmem gerekiyordu, biraz daha soru soracaktım ki Gamora iç çekerek beni durdurdu.
"Sana söyleyemem." Kollarımı birbirine kavuşturdum. Madem bilmemi istemiyordu. Neden bunu bana söylüyordu ki.
"Eğer Thanos ile karşı karşıya gelirsen," dedi fısıltıyla. Kolumu nazikçe tuttu ve bana baktı. "Gücünü kullanmanı istiyorum, Alyssa. Kendini tutma, tamam mı? Bu durumda her şeye ihtiyacımız olabilir. Tehlike her zamankinden daha büyük, konu sonsuzluk taşları."
Gamora böyle söylediğinde nefes alamadığımı hissettim. Boğazım düğümlenmişti. Yutkunamadım. Diğerlerine ufak bir bakış attım. Gamora'ya biraz daha yaklaşarak fısıldadım. "Asıl onları kullandığımda tehlike büyük olacak farkında mısın sen?! Bunu biliyorsun, istemi-"
"Hayır, geçmiş geçmişte kaldı. Geçmişe takılmayı bırak artık. Anladın mı beni? Bu sefer farklı olacak, sana söz veriyorum."
Başımı ellerime doğru indirdim. Sonra yavaşça salladım. "Peki, öyle olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Querencia | Peter Parker
Fanfiction❦ Querencia: İspanyolcada insanın kendini en güvende, en güçlü ve rahat hissettiği, kendi olabildiği, yuvası gibi gördüğü yer demektir. ❧ En genç Galaksinin Koruyucusu ve en genç Avenger'ın tanışma hikayesi... - Sen de bunu i...