Önemli Uyarı: bildiğiniz üzere bölümler güncelleniyor ve yeni bölümlerin eski bölümlerle benzerliği olduğu kadar farklılıkları da var.
Bölümleri okumazsanız pek bir şey kaybetmezsiniz ama yeni versiyonu okuyup fikirlerinizi belirtmeniz beni mutlu eder.
Bol bol yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalar
●
Dekatlon ekibi büyük bir heyecan eşliğinde Strak Kulesi'ne giriş yapmıştı. Bütün kuralları dikkatli bir şekilde dinledikten sonra en sonunda giriş kartlarının mantığını öğrenmiş, hepsi bir giriş kartına sahip olmuştu.
Peter bu gezi boyunca kullanmak amacıyla, kendisi için ziyaretçi kartı basılması konusunda Tony'e neredeyse üç saat yalvarmıştı. Tony ise onun kendi kartını kullanması taraftarıydı. Tabi, Peter en yüksek seviye olan 10 numaraya sahip olduğunu nasıl açıklayacak diye düşünen yok.
Normalde sekreter, fakat bu gezi için tur rehberi olan Emily öğrencileri sırasıyla giriş kabininden geçiriyordu. Her öğrencinin geçişiyle birlikte adı-soyadı, kart numarası ve giriş statüsü Friday tarafından sesli olarak duyuruluyordu.
Peter sıranın sonunda olduğu için etrafına bakmakla meşguldü. Tabi bu sırada cebine sıkıştırdığı kartı gizlice alıp çöpe atan Flash'ı kimse farketmedi.
Elinde onlarca dosya ve evrak bulunan esmer bir kadın Peter'a doğru yürüdü ve elindeki dosya yığınını Peter'ın eline bıraktı.
"Merhaba Peter, bunlar Bay Stark tarafından bizzat imzalanması gereken belgeler. Benim için ona iletirsen sevinirim."
"Bayan Weems, üzgünüm ama şu anda bir okul gezisindeyim, gruptan ayrılamam." dedi, dişlerini sıkarak. Diğer insanların işlerini yapmaktan nefret ediyordu.
"Peter, bu seferlik idare edebilir misin? Bay Stark bugün biraz sinirliydi ve evrak işlerinden ne kadar nefret ettiğini bilirsin. Seni sever o, sana bir şey demez." Genç kadın mahcubiyetle Peter'a bakınca genç adam bıkkınca bir nefes verdi. Neden insanlara hayır diyemiyordu ki?
Emily ona "biz beşinci kattaki stajer laboratuvarlarında olacağız, işin bitince oraya gelirsin." dedi. Görünüşe göre kartını okutmayan tek kişi Flash kalmıştı.
"Patlak- yani Parker önce geçsin, ne de olsa acelesi var." dedi Flash sinsi bir gülümsemeyle.
Peter giriş kabinine doğru yürürken giriş kartının cebinde olduğunu hatırladı ve Ned'e alıp okutması için rica etti.
"Dostum endişelenme ama cebinde kary falan yok."
"Emin misin?" dedi Peter, hafif paniklemiş görünüyordu. Kartını kaybetmesi iyi olmazdı. "Çantama bak, belki oradadır."
Ned elini çantada gezdirdi ve eline gelen kartı tarayıcıya okuttu.
"Peter Parker, 10. Seviye, tüm katlara erişim izni. Evine hoşgeldin küçük patron. Kalp atış hızında makul bir artış var, değerlerin yükseliyor. Patrona haber vermemi ister misin?"
Peter boğazı kurumuş bir şekilde gerek olmadığını söylüyor ve arkadaşlarının meraklı bakışları arasında asansöre doğru yürüyor. İçinden Friday'e saydırmayı da ihmal etmiyordu. Umuyordu ki içinden ettiği tehditleri de duyuyor olabilsin.
●
Peter sinirli olduğunu düşündüğü bir ifadeyle (dudaklarını büzmüştü ve yanakları şişkin ve kıpkırmızıydı. Bu haliyle sevimli bir tavşana benziyordu) Tony'nin masasına geldi ve elindeki dosyaları masaya bıraktı. Tony'nin yanına oturup kollarını önüne bağlayacaktı ki Tony'nin sarılması buna engel oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Gezisi Mi? [Peter Parker]
FanfictionPeter ve onun dekatlon takımı NYC'yi temsil ettikleri bir yarışmayı kazandıktan sonra ödül olarak haftasonu için okul #2 in Marvel (24.07.23) #6 in Ironman (22.08.23) #7 in Spiderman (22.08.23) #6 in Ironman (23.08.23) #3 in Scarketwitch (13.09.23)...