Tony Çöpçatan Stark

513 57 106
                                    

(Medya tam olarak geçen bölümlerdeki Tony'i yansıtıyor sveqhqfwgq)

Sonunda biten müze gezisinin ardından öğrenciler hediyelik hatıra eşyaları alabilecekleri bir standa yönlendirilmişti. Herkes ailesi, arkadaşları ve kendileri için bir şeyler alırken Peter Tony ile birlikte sohbet ediyordu.

Şimdi ise öğle yemeği vaktiydi ve çocuklara yeterince katlandığını düşününen Loki ve öğleden sonraki küçük röportaja hazırlanmak için yukarı çıkan Tony haricinde herkes yemekhanedeydi.

Wanda yavru örümceğin arkadaşlarıyla tanışma fırsatı yakaladığı için seviniyor, ve bunu sonuna kadar kullanmaya hevesli görünüyordu. Elinden geldiğince herkesle konuşmaya çalışsa da çoğunlukla Peter'la konuşmuştu.

Wanda genellikle bir öğrencinin zihnini okuyor ve o kişi hakkında Peter'a sorular sorup duruyordu.

Mj denen kızın zihnini okuduktan sonra Peter'dan hoşlandığını farketmişti. Peter da ona karşı boş görünmüyordu zaten. Wanda gizleyemediği şeytani gülümsemesiyle masadan kalktı ve Tony'yi aramaya başladı.

"Onları bir odaya kilitlesek?" Tony koltukta yarı uzanır halde sordu. Aklına daha parlak bir fikir gelmiyordu.

"Saçmalama Tony, unuttun mu Peter Örümcek Adam. Yani, istese o kapıyı kolayca kırabilir." dedi Natasha. Wanda'yla birlikte yere bağdaş kurup oturmuşlardı. (Abla 50 kuruş atsana hwdhhehs)

Şu anda tüm ekip toplanmış Peter ve Mj'yi nasıl bir araya getireceklerini düşünüyorlardı. Tabi fikirlerin ne kadar parlak olduğu tartışmaya açık bir konu.

"Kızı kaçırsak, Peter da bizim peşimize düşse?"
Bucky'nin fikrini görmemiş gibi davranıyoruz.

Loki birden oturduğu tekli koltuktan kalkarak havalı bir şekilde salonun ortasına doğru yürüdü. Sanırım harika bir fikri vardı.

"Bizim bütün problemimiz bu kız değil mi?"

Herkes dikkatle dinlerken aynı anda "hı hı" dediler.

"Kızı öldürelim, böylece ortada problem falan kalmaz."

Loki ellerini iki yana açmış muhteşem fikrine övgüler beklerken aldığı tek övgü kafasına yediği terlik olmuştu.

"Biz de ne söyleyecek diye dinliyoruz." diye söylendi Wanda.

Şu ana kadar ortaya atılan fikirlerle pek de ilerleme kaydetmiş sayılmazlardı. Steve romantik bir akşam yemeği hazırlamayı teklif etmişti. Fakat bunun bunakların işi olduğunu söyleyen Tony tarafından reddedilmişti.

Thor ise gidip onlara 'birbirlerinden hoşlandıklarını bildiklerini, bu yüzden hemen sevgili olmaları gerektiğini söylemelerini' söylemişti.

Tabiki bu fikir de veto yedi.

Elle tutulur bir fikir bulamayan ekip bunu daha sonra tekrar tartışmak üzere dağıldılar. Şimdi hepsi alt kattaki konferans salonuna gidiyordu. Tur ekibiyle küçük bir röportaj yapacaklardı.

Herkes sandalyelerine oturmuş merakla yenilmezleri bekliyorlardı. Belkide hepsini bir arada ilk defa göreceklerdi.

Odaya ilk Steve girdi. Onun ardından sırasıyla Bruce, Bucky, Clint, Natasha, Wanda, Loki, Thor ve Tony de geldiler ve sandalyelerine oturdular.

"Sevgili öğrenciler, bugün burada küçük bir röportaj yapmak için toplandık. Siz bize-"

Okul Gezisi Mi? [Peter Parker]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin