Bay Harrington sarı okul otobüsünün iniş kapısında beklerken gözlerindeki saf gurur kendini belli ediyordu. Otobüsten sırayla inen bütün dekatlon ekibinin tebrik ediyor, omuzlarını patpatlayarak müdürün odasına gönderiyordu.
Tur otobüsünden en son Peter indi. Amacı Flash'ın okula girdiğinden emin olmaktı. Birleşik Devletler Liseler Arası Dekatlon Yarışması'nı kazandıktan sonra Flash'ın hakaretlerine ya da yumruklarına maruz kalmak istemiyordu. Peter'ın son anda gruba katılmasıyla birlikte tekrar 1. yedek olmuştu ve Peter'a sataşmak için fırsat kolluyordu.
Bay Harrington samimiyetle Peter'ın elini sıktı. Bu yarışmada grubu sırtlamış, kazanmalarının temel taşı olmuştu. Tabiri caizse takımın kıçını Peter kurtardı denebilir.
Kısa bir tebriğin ardından Bay Harrington ile birlikte müdürün odasına doğru yürüdü. Müdürün can sıkıcı konuşmasının ardından evine varıp sıcak yatağında uyuduğu hayaller yol boyunca Peter'a eşlik etse de bunu yapamazdı. Bir haftadır mahallenin dost canlısı Örümcek Adam ortalarda görünmemişti ve May'in işte olduğu bu saatlerde devriye gezmek oldukça mantıklı bir seçenek olarak görünüyordu. Eh, ne derler bilirsiniz; büyük güç büyük uykusuzluk getirir. Şansına küs Peter, belki başka zaman.
Peter kapıyı çalıp içeri girdiğinde Müdür her zamanki gibi geç kaldığı hakkında zırvalıklarına başlayacakken Peter'ın arkasındaki Bay Harrington'ı gördü. Bir şey demeden arkadaşlarının yanına geçmesini işaret etti ve sıkıcı konuşmasına geri döndü.
"Sözüm kesilmeden önce söylediğim gibi," burada zavallı Peter'a kınayıcı bakışlar atmayı unutmadı. "Kazanan takım yarışmanın sponsorlarından birisi olan Stark Endistirüleri'ne hafta sonu iki gün tek gece gezi hakkı kazandı. Tebrikler çocuklar, masamda duran izin belgeleri ve gizlilik sözleşmesini imzaladığınız takdirde geziye katılım hakkına sahip olacaksınız."
Peter, herkesin nefesini tutmuş heyecanla kağıtlara baktığını gorebiliyordu. Tony'nin sponsorluk olayından hiç bahsetmediğini farketti. Bu işin içinde başka bir iş olduğunu hissediyordu. Belkide sadece kendi kuruntusudur, her şeye bu kadar şüpheci yaklaşmayı bırakmalıyım diye düşündü. Bu gezi evini tekrar gezmek gibi hissettirecekti. Ayrıca, Tony'nin ya da başka bir intikamının ya da herhangi bir çalışanın kendisini utandırmak için bir şeyler yapmayacaklarının garantisi yoktu. Bu geziye kesinlikle katılmayacaktı.
Kendisine verilen iki kağıdı çantasında bulunan tek defterin arasına sıkıştırdı. Okuldan çıktıktan sonra Happy'nin arabayla kendisini beklediğini görmüştü. Harika, takım elbisesi yanında değildi ve Happy muhtemelen kendisini direkt Stark Kulesi'ne götürecekti. Anlaşıldı, bugün de örümcekçilik yapamayacaktı.
●
Happy tuhaf bir şekilde Peter'ı kuleye bırakmak yerine nereye gitmek istediğini sormuştu. Peter hiç düşünmeden evine gitmek istediğini söyledi. Binadan binaya ağ atmayı, o muhteşem hissi çok özlemişti ve sırf bunun için laboratuvar gününü ektiğine inanamıyordu.
Happy bozulmuş görünse de ses etmedi. Çocuğa formalite gereği bu soruyu sormuştu ve şimdi lafını geri alamıyordu. Kuleye döndüğünde Tony'e ne söyleyeceğini düşünmeye başlamıştı çünkü Tony bir hafta boyunca Peter'la laboratuvarda çalışacağı günü beklemişti. Acaba, 'ben geldiğimde kendisi çoktan gitmişti' desem inanır mı diye düşünmeden edemedi. Kuleye dönene kadar bir yalan uydurmalıydı.
●
-dost canlısı örümceğin zaman atlaması.
Kendisinin devriyede ne yaptığını
hepimiz biliyoruz-Peter odasının camından içeri girdiğinde duyduğu ayak sesleriyle kapıdan girmediği için çok doğru bir karar verdiğinin farkına vardı. Hızlıca kostümünü çıkarıp dolaba kaldırdı ve üzerine gri bir eşofman takımı giydi. Saçlarını eliyle dağıttıktan sonra okul çantasını eline alarak dışarı çıktı. May saatlerdir ders çalıştığını düşünecekti.
"Selam May, geldiğini duymadım." dedi muhteşem oyunculuk yeteneğiyle. Bir yandan da çantasındaki tek eşya olan defterini oturma odasındaki kahve sehpasının üzerine koydu.
"Gelince neden mesaj atmadın? Sana buzdolabındaki yemeği ısıtıp yemeni söyleyebilirdim."
"Aç değildim May, gelirken sandiviçciye uğradım."
May elindeki kahve bardaklarından birini Peter'a uzatırken kendisininkini sehpaya bıraktı. Tam koltuğa oturmuşken sehpadaki defteri gördü.
"Peter sana kaç kere ödevlerini odanda yapmanı söyledim. Defterinin üzerine kahve dökebilirdim." Defteri alıp Peter'a uzatırken içindeki belgeler yere düştü. May defteri bırakıp kağıtları alırken Peter stresle dudaklarını dişliyordu.
"Bunlar ne tatlım?" May sevecen bir sesle sordu.
Peter panikle kağıtları almaya çalıştı. Onları yok etmeyi unuttuğuna inanamıyordu.
"Hiç- Hiçbir şey değiller May. Eğer verirsen onları şimdi çöpe atmam gerekiyor."
"Hayır Peter, bu okul gezisine kesinlikle katılıyorsun. Kusura bakma ama bu arkadaşlarınla kaynaşman için bir fırsat. Şikayet ettiğimi düşünme ama eve Ned ya da MJ dışında başka arkadaşlar da getirdiğini görmek isterim."
Peter'ın ağzını açmış itiraz edeceğini anladığı anda işaret parmağını tehditkar bir şekilde salladı ve "itiraz istemiyorum Peter. Şimdi bana bir kalem ver ve belgelerini senin için tamamlayabileyim."
Peter istemeyerek de olsa kalemi May halaya uzattı. Birkaç dakika sonra işi biten May kalemi tekrar Peter'a uzattı ve tatlı bir şekilde gülümsemeyi ihmal etmedi.
"Şimdi Tony'i arıyorum ve geziye katılacağını haber veriyorum. Başına bir şey gelirse onu sorumlu tutacağını bilmesi lazım. Ayrıca belgelerini yok etmeye çalışma yoksa bu evde bir daha Star Wars legosu yapamazsınız."
May telefonla görüşmek için diğer odaya giderken Peter sıkıntıyla iç çekti. Herkese (özellikle Tony'e) karşı işe yarayan köpek bakışları May üzerinde hiçbir caydırıcı güce sahip değildi. Ayrıca işin ucunda büyük bir tehdit vardı. Legolardan vazgeçemezdi. Mecburen geziye katılacak, tüm gezi boyunca Flash'ın aşağılamalarına ve zorbalıklarına maruz kalacaktı. Tony'nin kendisine bir bebek gibi davranması da cabasıydı. Yanlışlıkla yaralanırsa ya da buna benzer bir durum yaşanırsa Friday'in bebek protokolünü devreye soktuğunu hayal etti. Tüm dekatlon takımına rezil olacaktı.
Kim bilir, belki de gezi umduğu kadar kötü gitmezdi...
●
Güncellenmiş bölümle hepinize merhaba!
Daha önce okuyanlar bilir, kitap biraz aceleye gelmişti ve çok geç olmadan düzenlemek istedim.
Umarım bu versiyonunu daha çok beğenirsiniz.
Bölüm hakkındaki düşünceler?
Öneriler / görmek istediğiniz sahneler?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
İyi günler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Gezisi Mi? [Peter Parker]
أدب الهواةPeter ve onun dekatlon takımı NYC'yi temsil ettikleri bir yarışmayı kazandıktan sonra ödül olarak haftasonu için okul #2 in Marvel (24.07.23) #6 in Ironman (22.08.23) #7 in Spiderman (22.08.23) #6 in Ironman (23.08.23) #3 in Scarketwitch (13.09.23)...