Stalk yapan Stark

558 65 71
                                    

Peter yorgun bir şekilde arkadaşlarının yanına inerken az önce ne olduğunu sorguluyordu. Tony'yi daha önce öyle görmediğine yemin edebilirdi. Babalık duyguları yan etki yapıyordu heralde.

Tek korkusu bundan sonra ne Wanda, ne Loki ne de Kaptan'la takılmasına izin vermemesiydi. Tam bir baba figürü diye düşünmeden edemedi. Tabi bunları düşünürken gülümsemekten ağzının kulaklarına vardığını farkedebilmiş değildi.

Dekatlon ekibinin bulunduğu kata geldiğinde hepsinin oturmuş masa oyunu oynadığını gördü. Bu geceden sonra normal bir şeyler yapmak kesinlikle iyi gelecekti.

Ne olduğunu soran meraklı arkadaşlarını geçiştirdikten sonra MJ ve Ned'in arasına oturarak oyuna dahil oldu. Birkaç el daha devam eden oyundan sonra mısır patlatıp film izlemiş, birbirlerinin yüzünü geçici kalemlerle boyamış, DC ve tabu gibi oyunlar oynamış ve bol bol fotoğraf çekmişlerdi. Başta soğuk davranan Flash bile eğlendiğini inkar edemezdi.

Yorgunlukla koltuklara yığılan ekip çektikleri fotoğrafları instagramda paylaşıyor, arkadaşlarını etiketliyorlardı.

Sonunda herkes yorgunlukla odalarına gittiklerinde Peter, Ned ve MJ biraz daha oturup sohbet etmişler, daha sonra ikisi yataklarına giderken Peter Tony'nin de orada olacağını düşünerek laboratuvara gitmişti.

Yeni çalışmalarla geçen birkaç saatin ardından Tony kendisine kahve yapıp birkaç dakika dinlenme kararı almıştı. Elindeki büyük kupayı masaya bırakırken telefonuna gelen birkaç bildirim gördü.

Kontrol ettiğinde bunun Peter'ı stalklamak için kullandığı fake instagram hesabından gelmiş bildirimler olduğunu gördü. Sabırsızlıkla hesaba girdi ve Peter'ın ne paylaştığına ve kimlerin Peter'ı etiketlediğine baktı.

@peterparker
(Kaydırmalı post)

@peterparker(Kaydırmalı post)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ne geceydi ama

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ne geceydi ama...
@mj
@nedleeds
@abe

Yorumlar

@mj: sincaplara benziyorsun
@peterparker: teşekkürler

@nedleeds: dostum! Yeni flört yapmış kız gibi görünüyorum
@peterparker: gqgwgafehqfsge

@nedleeds

İfşaifşaifşaifşa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İfşaifşaifşaifşa

Yorumlar

@peterparker: bunu yaptığına inanamıyorum! Bundan sonra masa başındaki adam MJ olacak
@nedleeds: Ama dostum...
@mj: umursamıyorum

@nedleeds

Bunu otobüste çekmiştim, çok yakışıyorlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu otobüste çekmiştim, çok yakışıyorlar

Yorumlar

@peterparker: Ned bu kadarı da fazla ama
@mj: ilk defa bu eziğe katılıyorum
@nedleeds: shipshipship

Tony yüzünde küçük bir gülümsemeyle postlara bakıyordu. Demek küçük örümceği MJ denen kızdan hoşlanıyordu. Bunu öğrenmesi iyi olmuştu. Kesinlikle koz olarak kullanacaktı.

Tabi arkasında sinsi bir şekilde kendisine yaklaşan gölgeden haberi yoktu.

Peter'ın tek amacı Tony'i kotkutmaktı. Laboratuvara girmeden önce Friday'le anlaşan Peter sessizce açılan kapıdan içeri girdi. Yavaş yavaş ona doğru yaklaşırken Tony'nin gülümseyerek elindeki telefona baktığını gördü.

Neye baktığını görmek için daha da yaklaşmıştı ki yerdeki motor yağına bastı ve kendisini yerde buldu.

Tony sıçrayarak arkasını döndü. Peter olduğunu görünce derin bir nefes verdi. Ne diye bu karanlıkta sessiz sedasız geliyordu ki?

Poposunu ovuşturarak ayağa kalkan Peter'ın yanına gitti.
"Evlat iyi misin? Bir şeyin var mı?"

"Hayır, ben iyiyim. Sizi korkutmak istemiştim ama kendi kazdığım kuyuya kendim düştüm." dedi, Tony'nin ona uzattığı elini tuttu ve iyice ayağa kalktı.

"Her neyse, bir şeyler yapmak ister misin? Clint'e yeni oklar yapacağıma söz verdim."

Peter hevesle bu teklifi kabul etti. Tony ile birlikte laboratuvarda çalışmak en sevdiği şeylerin başını çekiyordu.

Böylece iki dahi gecenin geç saatlerine kadar beraber çalıştılar. İkisi de pek dile getirmese de birbirlerini baba-oğul olarak görüyordu. Tony, Peter'ın yıllar sonra tekrar bulduğu babası; Peter da Tony'nin hiç sahip olmadığı evladı gibiydi.

Saat sabah dördü gösterirken şu içmek için kalkan Natasha'ya yakalandılar. Natasha ikisini de çocuk gibi azarladıktan sonra yataklarına gönderdi. Uzun ve yorucu bir gün geçiren Peter yastığa başını koyar koymaz uyudu.

Rüyasında Tony'le birlikte yeni Ironman zırhı üzerinde çalışıyorlardı.

Bölüm sonu neden bu kadar soft oldu wgafwte

Tony gururlu bir baba olarak oğlunun MJ'le mürüvvetini görebilecek mi? (Ne saçmaladım ben sfwgafeg)

Bölüm hakkındaki düşünceler?

Öneriler/fikirler?

Oy ve yorumları unutmayın

Iyi günler





Okul Gezisi Mi? [Peter Parker]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin