Peter Utangaç Parker bu akşam yemeğinde dekatlon arkadaşlarına eşlik edecekti. Onlara yapması gereken birkaç açıklama vardı ve tüm bunların tek suçlusu Tony BenNeİstersemOOlur Stark'tı.
Tabağına yemeğini doldurduktan sonra küçük adımlarla arkadaşlarının yanına gitmişti. Normalde 13 kişi olan dekatlon ekibi Peter'ın eksilmesiyle birlikte 12 kişi kalmıştı.
Peter'ı ilk farkeden Ned oldu. Abartılı bir şekilde ellerini sallayarak Peter'ı yanına davet etti. MJ'nin göz devirdiğini farketmemişti. Peter yerine oturur oturmaz Flash'ın keskin bakışlarına maruz kaldığını hissedebiliyordu.
"Eee- hepinize merhaba" diyerek başladı Peter. Dostum bu berbat bir başlangıçtı tamam mı? Siz onun kusuruna bakmayın, fazlasıyla gergin. Her neyse biz konudan sapmadan Peter'ın konuşmasını dinlemeye devam edelim:
"Öncelikle, gezinin bundan sonraki 2 günü boyunca tur rehberliğinizi ben üstleneceğim. Bu Bay Stark'ın tehdit- pardon ricası üzerine yapılan bir değişiklik. Umarım Emily (eski tur rehberi abla) ben yokken odalarınızın yerleri ve yatak odası kuralları gibi şeylerden bahsetmiştir." Herkesin onaylama mırıltılarını duyduğunda sevinmişti. Bütün bunlarla uğraşmak istemiyordu. Birkaç kuraldan daha bahsettikleri sonra arkadaşlarının sorularını dinlemeye başladı.
"Neden rehberlik görevi sana devredildi?" diye sordu sarışın bir kız, adı Betty'di. Okul gazetesinde çalışıyordu.
"Bu konuda bir bilgim yok. Sadece Emily'nin acil olarak gitmek zorunda kaldığını ve izinli olduğunu öğrendim ve Bay Stark bu görev için bana rica etti ve ben de onu geri çevirmedim."
Yalan, koca bir yalan!
Flashback
"İs-te-mi-yo-rum onlara bakıcılık yapmak istemiyorum." Peter kollarını önüne bağlamış kazanamayacağını bildiği bir savaşın içinde sürükleniyordu.
"Tek bir sebep söyle ve bu işi başkasına vereyim." Tony'nin de Peter'dan aşağı kalır yanı yoktu. Ellerini beline sabitlemiş sanki çamaşırcı kadın kavgasına hazırlanıyordu.
"Çünkü istemiyorum. Bence gayet makul bir sebep."
"Reddedildi."
Başta Natasha, Wanda ve Clint olmak üzere bütün intikamcılar çekirdek ve kola eşliğinde bu kavganın kazananını büyük bir merak içinde bekliyorlardı.
"Bay Stark, lütfen. Arkadaşlarımın kendilerine patronluk tasladığımı düşünmelerini istemiyorum. Hem, bana istemediğim bir şeyi zorla yaptıramazsınız."
"Aslında senin patronun ve akıl hocan olarak sana istediğimi yaptırma yetkisine sahibim."
"Öyleyse istifa ediyorum."
"Ben seni kovmadığım sürece istifa etme yetkisine sahip değilsin."
"Sözleşmede böyle bir madde olmadığını gayet net hatırlıyorum." Peter büyük bir sırıtışla Tony'e bakıyordu. Zaten istifa etmeyecekti ki, sadece blöf yapıyordu.
Tony, yenilginin getirdiği tedirginlikle sağa sola bakmaya başladı. Birden aklına parlak bir fikir gelmiş olacak ki tekrar eski rahat haline kavuşması uzun sürmedi.
"Friday, Peter'ın sözleşmesine bu maddeyi de ekle."
"Hey! Buna hile denir."
"Evet, evet, bla bla bla... şimdi tıpış tıpış arkadaşlarının yanına iniyorsun ve bütün zorbalara gerçek patronun kim olduğunu gösteriyorsun."
Peter omuzlarını düşürerek ağır adımlarla asansöre doğru yürüdü. Asansör kapısı açılırken son bir defa Tony'e bakmayı umutmadı. Bu yedi numaralı bakışıydı. Sadece Tony'nin vicdan azabı çekmesi için... ve tek kelime etmeden dramatik bir şekilde asansöre bindi.
Ve Tony Stark bir tartışmadan daha galip olarak ayrılmıştı.
Flashback end
"Evet, başka sorusu olan var mı?"
"Bütün bu yalanlar için ne kadar ödedin? Ah unutmuşum, senin paran yoktu öyle değil mi Parker? Söylesene kendini nasıl acındırdın?" Peter duymazdan gelmeyi tercih etti. Bunları duymaktan bıkmıştı.
Ned ve MJ Flash'a sesini kesmesi gerektiğini söylerken Friday'in robotik sesi odayı doldurdu.
"Flash Thompson,"
"Benim," dedi Flash heyecanla. Kesin Tony Stark kendisindeki cevheri farketmişti ve kişisel stajeri olması için kendisine iş teklif edecekti.
"Bay Stark, her yerde her anın kayıt altına alındığını bu yüzden de sözlerinize ve davranışlarınıza dikkat etmeniz gerektiğini söyledi. Aksi halde Bayan Romanoff size bizzat, kendi yöntemleriyle açıklamaktan çekinmeyecekmiş." Herkes kahkahalarla Flash'a gülerken gülmeyen iki kişi vardı:
Biri utançtan, diğeri sinirden kıpkırmızı kesilen Flash ve Peter."Bu arada, Bayan Maximoff işin bittikten sonra seni laboratuvarda bekliyor Peter."
Peter kısık sesli bir tamam fısıldadıktan sonra gergince arkadaşlarına baktı. Arkadaşlarının da (Ned ve MJ hariç) kendisine meraklı gözlerle bakması onu daha rahat bir duruma sokmuyordu.
Bugün bütün intikamcılar tuhaf davranıyordu. Böyle devam ederse gizli kimliği ortaya çıkacaktı ve bu istediği en son şey bile değildi. Bu konuda sevgili Avengers'la konuşmayı aklına not ederken hepsi birbirinden sevimsiz arkadaşlarına döndü (Ned ve MJ hariç)
"Evet arkadaşlar, kısaca özetliyorum:
Yarın avengers müzesine bir gezi düzenleyeceğiz ve hediyelik hatıra eşyaları alabileceğini, büyük bir standa uğrayacağız. Daha sonra öğle yemeği ve ondan sonra da iki saatlik dinlenme. Daha sonra- daha sonra da eeeeee- aslında daha sonra ne yapacağımızı henüz düşünmedim yarın size bildiririm."Peter aceleyle konuştuktan sonra aynı aceleyle asansöre doğru yürüdü Avengers'tan hesap sorma zamanı gelmişti.
●
Aceleyle yazılmış bir bölümdü kb
Duru67450 bölüm senin için
Iyi okumalar
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Kendinize iyi bakın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Gezisi Mi? [Peter Parker]
FanfictionPeter ve onun dekatlon takımı NYC'yi temsil ettikleri bir yarışmayı kazandıktan sonra ödül olarak haftasonu için okul #2 in Marvel (24.07.23) #6 in Ironman (22.08.23) #7 in Spiderman (22.08.23) #6 in Ironman (23.08.23) #3 in Scarketwitch (13.09.23)...