Wanda Tony'nin gözlerini kapatarak açılan asansör kapısından geçirirken salona doğru yürümesine yardım etti. Bunu görünce kesinlikle şok geçirecekti.
"Wanda yeter artık, ne göstereceksen göster, sıkılmaya başladım." Tony küçük mızmız bir çocuk gibi homurdanmaya başlayınca Wanda çok az kaldığını söyleyerek onu duvara yansıtılmış dev fotoğrafın önüne getirdi.
"Hazırsan açıyorum, görünce sakın bayılma" dedi Wanda, bir yandan da fotoğrafa bakıp kıkırdıyordu.
"Hazır mısın?
3
2
1
Ve sürpriz!" diyerek elini çekti Wanda.
Tony'nin resmen dili tutulmuştu. Çünkü fotoğrafta öpüşen Peter ve Mj vardı.
"Benim küçük örümceğim... büyümüş de sevgilisi oluyormuş." Tony fotoğrafın önünden çekilmeyi reddetti.
"Bu benim eserim!" diye bağırdı koca salonda oturan diğer ekip üyelerine karşı. "Aralarını ben yaptım, sevgili olmalarını ben sağladım. Hiçbiriniz değil, sadece ben!"
Ekipteki herkes Tony'e acıyan bakışlar atarken akıl sağlığı dilemeyi unutmuyorlardı. Wanda ise göz devirmekle meşguldü. Neymiş efendim aralarını Tiny Tony yapmışmış. Kendisi haber vermese haberi bile olmayacaktı.
O sırada içeri turun bir sonraki aktivitesinin ne olacağını sormak için Peter geldi ve direkt olarak duvardaki dev fotoğrafı gördü.
Yüzünün beyazdan kırmızıya dönmeye başlamasının utançtan mı yoksa sinirden mi olduğunu bilmeyen yenilmezler merakla karışık bir korkuyla Peter'ın bir sonraki hamlesini beklemeye başladı.
"Çok açık bir şekilde soracağım ve siz de çok açık bir şekilde cevap vereceksiniz,
BUNU. KİM. YAPTI!"
Tony parmağıyla Wanda'yı, Wanda Clint'i, Clint de Tony'yi gösteriyordu. (Birbirini gösteren Spiderman'ler...)
"Evlat, bunlar ne yaptı biliyor musun?"
Peter hayır anlamında başını salladı.
"Aslında ikisinin de ne yaptığını bilmiyorum ve ilgilenmiyorum da. Sadece Wanda bana bu fotoğrafı gösterdi ve ben de gururlu bir baba gibi oğlumla dalga geçebileceğin."
Tony Peter'ın yanaklarını sıkarken bir yandan da "Benim oğlum büyümüş de sevgilisi mi olurmuş, oğlum kocaman adam oldu." diyerek Peter'ı daha da utandırıyordu.
Sonunda Tony'nin elinden kurulduktan sonra yeniden o fotoğrafla göz göze geldi.
"Friday kapat şunu!"
Ve kimseye bakmadan aşağı indi.
Tanrım, çok utanıyordu.
"Gerçekten ona onlarca kez oğlum dediğinin farkında mısın Tony?" Bruce sordu.
"Ne? Sadece ağzımı alıştırıyorum."
●
Merhaba
Son bir bölüm kaldı
Neden bilmiyorum ama hevesle başladığım bu kitaba bölüm yazasım gelmiyor, diğerini zaten saldım çayıra mevlam kayıra shqcsvwfsh
Neyse, oy ve yorumları unutmayın
İyi akşamlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Gezisi Mi? [Peter Parker]
FanfictionPeter ve onun dekatlon takımı NYC'yi temsil ettikleri bir yarışmayı kazandıktan sonra ödül olarak haftasonu için okul #2 in Marvel (24.07.23) #6 in Ironman (22.08.23) #7 in Spiderman (22.08.23) #6 in Ironman (23.08.23) #3 in Scarketwitch (13.09.23)...