Tom ağlamamı duymuş olacak ki hemen yanıma geldi.
Tom- Ne oldu? İyi misin?
Anna- Tom Bill benim yüzümden seninle küsebilir çok üzgünüm.
Tom- Neden küsecekmiş? Anna ne oldu bana her şeyi anlatabilir misin?
Anna- Peki.. Şimdi biz hani akşam yemeğe gidecektik ya, Laura ve Bill gitmiş bizi beklemişler bende bayıldım ya aklıma yeni geldi. Birden Laura beni aradı ve bağırmaya başladı. Üç saattir bizi bekliyorlarmış. Gelemeyeceğimizi ve nedenini söyledim. Laura'da bana sadece bir baş belası olduğumu söyledi ve arkadaşlığımızı kesti. Odadan da çıkış yapacakmış. Çok özür diledim Tom. Sadece bir baş belasıyım.
Tom birden bana sarıldı. Çok şaşırmıştım. Beni kucaklayıp salona götürdü.
Tom- Şşşş sakin ol. O Laura'nın kaybı. Asla senin gibi bir arkadaş bulamaz.
Bunu dedi ve yanağımı öptü. (VAY ANAM BABAM BE BURASI RESMEN BİR HARİKA) Ben hıçkıra hıçkıra uyumuşum. Sabah uyandığımda Tom yanımda yatıyordu. (OW MAY GÖTTT) Ne olduğunu anlamadım. Tam Laura'yı arayacakken dün neler olduğu aklıma gelmişti. Ona mesaj yazsam mı diye profiline girdim ama profili gözükmüyordu. Beni engellemiş diye nefes verdim. Tom da uyanmış olacak ki "Kim seni engelledi?" diye sordu. "Laura" diye cevap verdim. Yatakta oturma pozisyonuna geçti. Üstü yarı çıplaktı. (OĞWĞWĞWĞWĞWĞĞWĞWĞW) Gözümü kaçırmaya çalıştım ama o sorun değil dedi. Yanaklarım kızarmıştı. Sonra birden gözüm doldu. Tom ne olduğunu anlamamıştı. Yine hıçkırarak ağlıyordum. Hayatımda hiç bu kadar üzülmemiştim. Hayatımda tanıdığım en iyi insan beni arkamdan bıçaklamıştı. İyi değildim. Birden iç güdümle Tom'a sarılmıştım. Gerçekten ağlıyordum. Tom bana sarıldı. Hiç bırakmamasını istiyordum ama bir süre sonra bıraktı. İyi misin? diye sordu. Kirpiklerim ıpıslak olmuştu. Göz kenarlarım kızarmıştı. Büyük gözlerimle ona bakıyordum. O da anlamış olacak ki beni üstüne aldı. Yüzümü onun göğsüne basıyordum. (OHHHHHHH)
Tom- Çok sıcaksın ve terlemişsin duş almak ister misin?
Anna- Kokuyor muyum yoksa?
Hemen üstünden kalktım
Tom- Hayır sadece terlisin kokmuyorsun.
Anna- Tom yıkanmaya hiç halim yok
Tom- O zaman seni ben yıkarım
_____________________________________
O PİSLİĞİ YAPICAM CEVAP DİĞER BÖLÜMDE HAHAHA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaulitz İkizleri Ve Anna
Teen FictionBAŞLIK BULAMADIM AMA ÇOK İYİ KİTAP OKUYUN ANLARSINIZ