Sabah kalktığımda ilk iki dersin matematik olduğunu hatırladım.
Anna: HASSİKTİR ÖDEVİ YAPMADIM LAN
hemen ödevi açınca aklıma belim geldi. Ahanda bahane. Hiçbişey yapmadan girdim kampüse. Kahve almıştım. Bilerek geç girmiştim derse. Nede olsa içim deşilmişti dimi? Hoca ödevleri alıyodu. Bana sıra geldiğinde belimi gösterip,
Anna: Hoca dün full yattım hiçbirşey yapamadım üzgünüm.
Hoca(öğretmen olacak o kişi): Sorun değil Anna'cım yarın getirirsin. HASSİKTİR LAN NE YARINI SANKİ BELİM GEÇÇEK Bİ AKŞAMDA (bunu içimden söyledim çaktırmayın)
Ders sonunda bitmişti. Şimdi bir saat mola vardı. Napacaktım? Tabii ki revire gidecektim. Gittim belimi gösterdim.
Revir: Çok güzel Anna'cım. İyileşiyor. Yinede sen yat yatağa(ADI YATAK MI BİLMİYOM😭😭) ben pansuman yapayım.
Anna: Peki
Saymıştım. Toplamda 9. pansumanım yapılıyodu. iki günde... Revirde işim bitince çıktım bahçeye. Kimse bana dokunamazdı. Dokunulmazlık almıştım. BELİM SAYESİNDE!!! Laura'yı gördüm. Suratını iyice inceledim ve bir kahkaha patlattım. GÖZÜ ŞİŞMİŞTİ. Laura bunu görmüş olacak ki uzaklaştı.
Anna: Git, git bu hafta rahatım. Dokunulmazlığım var benim. Bir saatlik mola bitince kimya dersi vardı. YİNE ÖDEV YAPMAMIŞTIM (belimi deşmeye gidiyorum gelen?) çok da umrumda değildi. Şu sargı çıkana kadar. Ama bu özgürlüğün biteceğini biliyordum. İşte en kötü haber ise kimya dersine Laura'da geliyodu. Nie abi yani NEDEN? Anlamıyorum. Her neyse buda geçicek diyerek derse girdim. İNANAMIYORDUM! DERS HIZLI GEÇMİŞTİ. Çok şükür bile dememe gerek kalmamıştı. Bu gün erken bitiyordı. (Yazcak bişe bulamadım çaktırmayın) Odama gittim. Nedense birden aklıma üçlü yılan ailesi geldi. Neden böyle davranıyorlar acaba? Neden Laura? Neden Tom? Birden gözlerimden yaş gelmeye başladı. Neden bana böyle davranıyorlardı? Ne yapmıştım onlara? Kendimi çok kötü hissediyordum. Ve beni rahatlatacak tek şey olan duşa girmeye karar verdim. Tam suyu açtım ki yan oda da Tom'un (öyle düşünüyorum) yıkandığını fark ettim. Aslında biraz gıcıklık yapsam bişey olmazdı. (BENİM KARARLILIK SEVİYESİ FİDMDLDŞDMDPRNĞTJFKFNLS) Gittim ve en soğuk suyu açtım. Onda otomatik olarak kaynar su geliyodu. Başladım yıkanmaya. Tam o sırada bana kaynar su geldi. Savaş başlamıştı. Aslında eğleniyordum. Ama olanlardan sonra affetmeyi hiç planlamıyordum. Suyu ılığa getirdim. Duşumu güzelce almıştım. Çok güzel hissettiriyoru. Pijamalarımı giyip yatağa yattım ve çok geçmeden uykuya daldım.hooopişşş (horluyo gibi düşünün)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaulitz İkizleri Ve Anna
Teen FictionBAŞLIK BULAMADIM AMA ÇOK İYİ KİTAP OKUYUN ANLARSINIZ