Bana olan bakışlarını gördüğümde sinirden patlayacaktım. Amy baktığım yere dönünce bağırmaya başladıAmy- SEN ŞAKA MISIN?! KIZIN AİLESİ VEFAT ETMİŞ SEN BURADA GÜLÜYORUN. TOM ŞU PİÇİ AL VE GİT YOKSA ELİMDEN BİR KAZA ÇIKACAK.
Tom- Tamam sakin ol.
Amy'yi çok sevmiştim aslında. Tom ile aram düzelse çok iyi arkadaş olabilirdik. Hatta şimdi de olabilirdik. Evet! Amy ile arkadaş olabilirdik. Tom Laura'yı dışarı çıkardıktan sonra yanımıza geldi. Doktor bana bir tane daha serum taktı. Onun etkisi ile uyudum. (UYUDUMUŞ ARKADAŞLAR BAYILMAMIŞ ÇOK MUTLUYUM WİYYYY) Uyandığımda başımda Amy vardı. Karanlıktan anladığıma göre akşam saatiydi. Amy uykulu uykulu,
Amy- Uyanmışsın Emma çok mutlu oldum.
Anna- Amy sana bir şey sormak istiyordum.
Amy- Tabii ki sor.
Anna- Aran Mia ile iyi mi?
Amy- Evet! Onunla çok iyi arkadaşız.
Anna- Ben de onunla arkadaşım. Seninle de aramın iyi olmasını istiyordum. O yüzden sordum.
Amy- Çok mutlu oldum.
Laura yine kapıya gelmişti.
Laura malı- Yeni arkadaş buldun bakıyorum sinek.
Amy yanına geçip bi tane osmanlı tokadı yapıştırdı yanağına. Yanağı kanamaya başladı. Tek taş yüzüğünün tek taşı yüzünü çizmiş. (Vah vah ne kadar üzüldüm) Doktorlar gelip hemen uzaklaştırdı. Amy hala yanımdaydı.
Anna- Laura ile nasıl arkadaş olabilmişim anlamıyorum.
Amy- Hayat bu herkes hata yapar.Hastaneden çıkmıştım. Yurtuma geçmiş, korku filmi izliyordum. O sırada kapı çaldı.
Anna: Siktir kim çaldı hu saatte
Kapıyı açtım. Karşımda Laura duruyodu. Yurt kapımın yanında sehpa var. Sehpanın üstünde ne varsa aldım ve Lauren'in yüzüne attım. Sonra kapıyı kapattım. Sehpaya tekrar bakınca Lauren'e attığım şeyin bir su şişesi okduğunu fark ettim. Olsun dedim arkadaşımın kaşı yarılmıştı bir su şişesiyle. İnşallah bir şey olur diye düşünürken jumpscare geldi.
Anna: Hay ananı babanı bacını siktiğimin orospu çocuğu gerizekalı!
Anna: Napıyorum ki kimse yok zaten.
Filmi kapatım odama geçtim. Böyle de boktan bi şey yaşadım.(YA BİLİYORUM ÇOK KISA OLDU ÖZÜR DİLERİM AMA SONUÇTA OKUNACAK ŞEY😭)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaulitz İkizleri Ve Anna
Teen FictionBAŞLIK BULAMADIM AMA ÇOK İYİ KİTAP OKUYUN ANLARSINIZ