Kavga

59 7 5
                                    

Günlerden Cumartesi akşamıydı. Benim hala hiç arkadaşım yoktu. Laura beni akşam saat sekizde okulun dışında bir sokakta bekliyordu. Bi halt olacağını bildiğim için içinde rahat edebileceğim bir şeyler giydim ve saçımı sıkı bir şekilde topuz yaptım. Onun söylediği yere gittim. Altı tane adamla beni bekliyordu. Adamlara istediğinizi yapın dedi ve gülerek gitti. (SANKİ BENİM ANNA'M BU VELETLERLE BAŞA ÇIKAMAZ) Anna hepsini teker teker dövdü. Ama başına darbe yemişti. Laura bunu görünce gidip altı erkek daha getirdi. Onları da indirdim. (COMEON GÖRLLLLLL) Akşam eve giderken başıma aldığım darbeden dolayı bayılmışım. Ama sabah uyandığımda, başımda hiç tanımadığım ama çok tatlı görünen bir kız vardı. Endişeyle bana bakıyordu. Uyandığımı görünce, "Hey! Merhaba ben Mia."
Mia-Akşam odama dönerken seni okulun bahçesine baygın şekilde gördüm. Seni kimseye söyleyemezdim ne oldu nerde buldun diye. Bende seni odama getirdim.
Anna- Ah.. Çok teşekkür ederim Mia.
Mia- Neden baygındın? Bir şey hatırlıyor musun?
Anna- Evet. Sadece on iki erkeği indirdiğimi ve başıma gelen darbeden sonra bayıldığımı hatırlıyorum.
Mia- SEN ÇOK GÜÇLÜ BİR KIZSIN!
Mia'yı çok sevmiştim. Meraklı ve iyi kalpli biriydi. O sırada camdan bakarken manzaramın aynısı olduğunu gördüm. Hemen odadan çıktım ve ne göreyim! Mia benim odamın yan odasıymış! (Bi yan odada Tom'lar diğer yanında Mia) Bunu hemen Mia'ya söyledim. Çok mutlu oldu. Birlikte iyi geçinmeye başlamıştık. Gülüyoruz eğleniyoruz. Böyle geçiyordu hayatım. Bir gün Mia geldi ve,
Mia- Anna ben çok üzgünüm ailemin işi çıkmış iki ay burada olamayacağım.
Anna- Oh Mia, sorun değil. Ne zaman gidiyorsun?
Mia- Şimdi bavulumu topladım gidiyorum...
Anna- Mia seni çok seviyorum. Ailenle eğlen zaten iki ay sonra geleceksin.
Mia- Böyle karşıladığın için çok teşekkür ederim Anna bende seni çok seviyorum görüşürüz!
Anna- Görüşürüz Mia!
O gece duş almak için banyoya girdiğimde Tom'un sesini duydum. Ağlıyordu. CHRİS! OROSPU ÇOCUĞU! SENİ MÜDÜRE SÖYLEYECEĞİM VE ANNA İLE ARAMI DÜZELTECEĞİM! NEDEN BUNU YAPMAK ZORUNDAYIM... Onu seviyorum... Sadece ona sahip olmak istiyorum... (Ağlama sesleri) Duvardan
Anna- Tom?
Tom- N-Ne var Anna?
Anna- Söylediklerini duydum iyi misin?
Tom- DEĞİLİM ANNA! GERÇEKTEN ÇOK KÖTÜYÜM!
Bunu duyduktan sonra koşarak giyindim ve Tom'un kapısını çaldım. Tom açtı ve içeri geçmem için çekildi. Gözleri kıpkırmızıydı. Ona gerçekten üzülmüştüm.
Tom- NE VAR ANNA? BANA BİR DAHA KARŞINA ÇIKMAMAMI SÖYLEYEN SENDİN? ŞİMDİ SEN GELDİN
Anna- TOM SENDEN GERÇEKTEN NEFRET EDİYORUM! DERDİNİ DUYDUM OLAYI ÇÖZMEYE GELDİM. SENSE?! GİDİYORUM BEN!
Tom- A-Anna
Anna- Ne var?
Tom- Sana bir şey söylemem gerek oturur musun lütfen?
Anna- Efendim Tom? Ne diyeceksin?
Tom- Anna... Bak bu okulda Chris diye biri var. Seninle görüşmemi kesmemi istedi. Daha doğrusu tehdit etti. Sana zarar vereceğini söyledi. Sana çıkma teklifi ettiğim zamanı hatırlıyor musun?
Anna- Evet sonra nasıl güldüğünü.
Tom- İşte o zaman o kağıt camdan aşağı sarkıtmıştı. Onu okuyunca kendimi çok kötü hissettim. Yapmak istediğim tek şey seni korumak. Ama, AMA ONU BİLE YAPAMUYORUM!
Anna- Tom tamam sakin. Hemen müdüre söyleyelim bunu. Okuldan atılır eminim.

Kaulitz İkizleri Ve AnnaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin