Odama gelmiştim. Gerçekten sıkılıyordum artık. Ama üzgünlük hissetmiyordum. Duygularımla oynanmıştı. Affedemem ben bunu. Odadan çıktığım gibi önüme ÜÇLÜ YILAN TAKIMI çıktı. Laura yanımdan geçtiği gibi kolumda feci bir acı hissettim. Kolumu kesmişti salak. Arkasında kanlı bir jilet tutuyordu.(ARKADAŞLAR ADRES BULDUĞUM GİBİ SİZE VERCEM KORKMAYIN) Arkasından, "ALIŞTIM ARTIK LAURA BUNLARLA BANA BİR ŞEY YAPAMAZSIN, KENDİME HEP YAPIYORUM ZATEN VÜCUDUMDAKİ KESİKLER BU!" diye bağırdım. Laura yanıma geldi ve derince kesti kolumu.
Anna- Ne oldu? Korkutamadın beni?
Gülüyordum. Koluma hiç bir şey yapmadan yoluma devam ettim. Ama arkamdan yere kan damlıyordu. "Siktiğimin kanı damlamasan ne olcak?" diye söylendim. Girdim odama ve kolumu yıkadım. Bandaj yapıp yine odadan çıktım. Okulun etrafında koşu sahası vardı. Yanıma spor çantamı almıştım. Spor çantam ile koşu yerine gittim. Kulaklıklarımı taktım, telefonumu yanıma aldım ve saçımı at kuyruğu topladım. Gözümdeki bandajı çıkarmıştım. Odada bi bir saat falan geçirmiştim. Acımıyordu ve bandaj gereksizdi. Koşmaya başladım. Yaklaşık iki saat sonra çantamı topladım ve odama çıktım. Çok terlemiştim. (Günde kaç kere duşa giriyo bilmiyorum Hint dizisi gibi düşünün) hemen duş almaya banyoma gittim. Ama sonra banyonun yan odayla bağlantılı olduğunu hatırladım. Gidip diğer banyoya girdim. Duştan çıktıktan sonra saçımı kurutmaya gerek olmadığını düşündüm. Bu gece dışarı çıkacaktım. Güzelce siyah, bol ama dar paçalı pantolonumu giydim,(Fotosunu aramaya üşendim işte bankada falan çalışanlar var ya onların pantolonu var ya onun gibi bişe) siyah cropumu giydim, parfümümü sıktım ve altın halka küpelerimi taktım. Birden kapı çaldı. Kim bu diye açtım. Bir baktım karşımda Laura. Beni hemen içeri ittirdi. Ben güçlü birisiyim yerimden hiç kıpırdamadım.
Anna- Ne var Laura
Laura- Birazdan görürsün
Bunu dediği gibi gözümden aşağıya jilet çekti. Çok sert çekmişti. Neredeyse göz kapağım yırtılıyodu.
Anna- BU KADAR YETER BE!
Onun karnına anında tekme attım. O bükülürken yüzüne tokat attım. Yere düştü tekmeledim. Her yeri mos mor olunca kapıyı yüzüne kapattım. (OH BE) Yara gerçekten acıtıyordu. Kendi banyoma gittim çünkü eşyalarım ordaydı bir daha revire gidemezdim. İlk yardım çantamdan pansuman çıkardım (Ay o her şeyi yakan ilacın adını bilmiyorum) pamuğa döküp gözüme uyguladım. Benim ilacım aşırı yakar ama çabuk geçirir. Ah! (O ah değil👽) biraz fazla sesli çıkmıştı. Her neyse bu da geçer diyip yaramı bıraktım. Balkona çıktım. Bu sefer Laura balkonda oturup bana dik dik bakıyordu.
Anna- Bu sefer taş atamıyor musun acep?
Bill- Anna kes sesini
Anna- Ay biricik sevgilisini de korurmuş KAHRAMAN
Laura- Anna o çeneni kapatmazsan
Anna- Ne olur? Bu sefer gözümü çıkarırsın? AHAHAHAHA GÜLDÜRME BENİ!
Gıcıklığına it gibi orda oturup keyifle dizimi izleyip patlamış mısırımı yedim. Geç olunca da odama geçip uyudum. Dışarı çıkmaya hiiç niyetim kalmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaulitz İkizleri Ve Anna
Roman pour AdolescentsBAŞLIK BULAMADIM AMA ÇOK İYİ KİTAP OKUYUN ANLARSINIZ