Yeni Üniversite

124 10 7
                                    

Anna sonunda istediği üniversiteyi kazanmıştı. Almanyada çok bilinen bir üniversiteydi.
Sabah saat 10'da uçağı vardı. Sabah erkenden 07:30 da kalktı. Özenle kıyafetlerini seçti, ve sonra kahvaltıya indi. Annesi ve babası Anna ile hiç ilgilenmiyordu. Yine normal bir şekilde tatildeydiler. Anna bu duruma alışmıştı artık. Kahvaltısını özenle hazırladı. Çabucak yedi. Sonra çabucak saçlarını tarayıp şekil verdi ve dudak kremi sürdü. Makyaj yapmasına gerek yoktu, makyajsız da makyajlı gibi görünüyordu. Bir kaç tane ruju vardı. Sadece nemlendirici ve ruj. O rujlarını önceden makyaj çantasına koymuştu o yüzden çabucak kendi çantasını hazırladı. Power bank'ını, nemlendiricisini, üniversite giriş formunu, suluğunu ve cüzdanını yanındaki çantaya koydu. Sonra bavulu ve sırt çantasıyla kapıya çıktı. Şoför onu bekliyordu. Arabaya bindi ve saat 09,00'da havalimanına vardı. Hızlıca kontrollerden geçti ve Starbucks'dan Ice Latte aldı. (MÜKEMMEL BİR İÇECEK) Telefonundan en yakın arkadaşı Lilly'i aradı. Lilly Anna'dan önce Almanya'ya gitmişti. İkiside tam bursluydu. Biraz instagram'da takıldı. Sonra zaten çağrı geldi. Anna ilk girenlerdendi çünkü oturduğu yer tam girişin yanıydı. Uçağa bindi.

Kaulitz İkizleri Ve AnnaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin