Almanya

92 10 4
                                    

Uçaktan indiğimde saat 17,18'di. Arkadaşım Laura'yı çıkış kapısının önünde beklerken gördüm. Bavullu bir insanın koşabileceği hızla koştum. Görme engellilerin yürüme bandına takılmayı unutmadım tabii. (BANA BENZİYO WİY) Laura ile okulun özel arabasıyla okulun bahçesine gittik. Arabadan inerken bahçe duvarlarına yaslanmış iki erkek gördük. Birinin saçı siyah, arasında beyazlıklar vardı, diğerinin saçı da kumral afrika örgüsüydü. (ADINI BİLMİYORUM DKFKMFMFMF) Örgülü çocuk ona baktığımı gördü. Laura hemen, "Onlar okulun belalı ikilileri. İki arkadaşları daha var ama onlar bu ikisi kadar kötü değil. Birde şu siyah beyaz saçlı çocuğun adı Bill. Diğerinin adı da Tom." dedi. Bill'in adını söylerken yüzü kızarmıştı. Laura hakkında bir şey biliyorsam o da yüzü gerçekten kızarınca birinden hoşlanıyordur. "Bill hoş çocuk ha?" dedim. Hemen utanıp "Ne alaka ya serserinin teki"dedi ve koşarak okula girdi. Tam onu izliyorken okulu bilmediğim aklıma geldi. Peşinden koşarak "BENİ BEKLESENE OKULU BİLMİYORUM!! HUHU KİME DİYORUM" diye bağırdım. Tom birden önüme çıkıp, "Burda ne bağırıyorsun?! Başımı ağrıttın!" diye çıkıştı. Aslında çokta umrumda değildi. Önüme bakıp yürümeye devam ettim. O sırada yine önüme çıktı. "Hey, sen galiba yenisin bizim kim olduğumuzu bilmiyorsun." dedi. "Evet, yeniyim ve seni hiiç tanımıyorum." dedim. Ne dediğimi bilmiyordum, çünkü dudağındaki piercing çok dikkatimi çekmişti. Gözlerim ordaydı. Tom da fark etmiş olcak ki güldü. "Ne o? Öpmek mi istiyorsun?" dedi alaycı bir şekilde. Sinirime dokunmuştu. Tam cevap vercektim Laura geldi. "Gel sana okulu gösteriyim canım" diyip kolumdan çekti. "Ay cevap vercektim o serseriye!" dedim ama onun umrunda olmadı. (HİİİİÇ YAKIŞTIRAMADIM LAURA) Gıcık olmuştum Tom'a (KESİNLİKLE AŞIK OLMADI) Laura'nın sesiyle mükemmel düşüncelerimden uyandım. Okula giriş formumu vermek için müdürün odasına gittim.

Kaulitz İkizleri Ve AnnaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin