Sabah saat yedide uyandım. Dokuzda dersler başlıyordu. Hemen kendime rahat bir şekilde kahvaltı hazırladım. Çabucak yiyip hazırlandım. Saat sekiz olmuştu. Okulun kafeteryasına gittim. Kendime bir orta boy kahve aldım. Girişe en yakın olan masaya oturdum. Laura'yı kudurtacaktım. İnstagrama bakım. Beni engellememişti. Mesaj yazmak yerine güzelce mutlu bir fotoğraf paylaştım. Altına mükemmel bir güne başlangıç kahvesi yazdım. Bildirim ona da gelmiş olacak ki Cafenin yolunda telefona baktı. Bende instagramda dolaşmaya başladım. Belli ettirmesem de bir gözüm onlardaydı. Dik dik bana bakıyordu Laura. Tom ve Bill başka evrendeydiler. El kızartmaca oynuyorlardı. Elimde olmadan sırıttım. Ama kimse görmedi. (Oh ucuz kurtulduk) Zilin çalmasına son on dakika kalmıştı. Bende önceden sınıfta en arka sıraya oturdum. O sırada sınıfa ÜÇLÜ YILAN AİLESİ girdi. Gerçekten onlarla aynı sınıfta mıydım. Üfleyip telefonuma geri döndüm. Yanım boştu aslında ama kimse benimle oturmuyordu. Buda benim işime geliyordu. Yanıma çantamı koyuyordum. Dersler erken bitmişti. Erkenden sınıftan çıktım. Üzerime spor kıyafetlerimi giydim ve spor salonuna gittim. Bu sefer 30 kilo kaldıracaktım. Rahatça kaldırabiliyordum. O kadar odaklanmışım ki Laura'nın yanıma gelip artı on kilo koyduğunu görmemiştim. Ama bu benim için sıkıntı değildi.
Anna- Ne oldu Laura? Ağırlığı üstüme düşüremedin mi?
Laura sinirden kıpkırmızı bir şekile YILAN AİLESİNİN yanına gitti. Aman neyse. Kaldırmaya devam ettim. Bir ara Tom'un bana baktığını gördüm ama hemen gözlerini kaçırdı. Kendi kendime neden baksın ki? diye düşündüm. Sonra odama geçtim. Aaa size söylemeyi unuttum. Ben e-gitar çalıyorum. (Kesinlikle şimdi canım Annanın e-gitar çalmasını istediği için söylemeyi unuttum) Odama gidip gitarımı aldım. Bir parça çaldıktan sonra yan odadan, "KISSANA SESİ BE" diye bir ses geldi Lauraydı. AYYYY YETER BE DAHA ÇOK SES AÇTIM VE ÇALMAYA BAŞLADIM. Sıkılınca kapadım. Böyle böyle bi hafta geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaulitz İkizleri Ve Anna
Genç KurguBAŞLIK BULAMADIM AMA ÇOK İYİ KİTAP OKUYUN ANLARSINIZ