7

159 27 13
                                    

-4 yıl sonra- (ortaokula geçiş yılı)

Hyerim: Byeol-ji Jisungun sonucu ne çıktı.

Byeol-ji: Beta ama daha çok yeni, doktor değişebileceğini söyledi. Etkenlerden uzak durmalıymış.

Minho: O zaman biz buluşamayacak mıyız?

Byeol-ji: Buluşursunuz tabii ki ama şu bir iki hafta çok yakın olmamanız daha iyi olacaktır. Sonuçta sen düz bir alfa değilsin, baskın alfaların feromonları daha etkili oluyor.

Minho: Peki benim feromonuma çok maruz kalırsa ne olur?

Byeol-ji: omegaya dönüşür. Bazen alfalar bile baskın alfa feromonlarını çok soluduklarında sınıfları değişebiliyor.

Minho: Anladım...

Jisung odaya girip büyük koltuğun köşesine oturdu.

Jisung: Merak etmeyin, yaz tatilindeyiz zaten okul açılana kadar bunlar hallolur.

Byeol-ji: umarım.

Hyerim: Biz kalkalım o zaman.

Jisung: Biraz daha kalsaydınız, lütfen.

Hyerim: Önümüzdeki bir iki hafta biraz uzak kalmanız en iyisi, sonuçta minho feromonlarını kontrol edemiyor.

Jisung: Ama ben feromonları hissedemiyorum.

Hyerim: Yinese bu sakıncalı bir durum jisung. Tamam mı?

Jisung: Tamam...

Jisung ayağa kalkmış gitmeyi bekleyen Minho'ya baktı, küçüklüklerinden beri ne kadar değiştiğini düşündü. Minho jisungdan 2 yaş büyük olması nedeniyle hep ondan uzundu ama son birkaç ayda Minho arayı oldukça açmıştı. Adeta genç bir adam oluyordu. Büyümek Minho'ya çok yakışmıştı.

Minho Jisung olmadan geçireceği sıkıcı haftalar yüzünden düşen suratına zorla bir gülümseme yerleştirip karşısındaki çocuğa kısaca sarıldı.

Minho: Buluştuğumuzda şu yaz tatili listesini dolduracağız. Tamam mı?

Jisung sıcak bir gülümsemeyle onu yanıtladı "tamam"
-------
Bolum kisa oldugu için özür dilerim.
Yeni bölümü 4 oy sonra atmaya calisacagim

Minsung - L to F -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin