8. Sınıfın 1. Dönemi çoktan bitmişti, tatilin ilk günü minho'nun evinde ateş ve su oynayan ikili çok mutluydu ve birden kapı çaldı.
Hyerim: Minho, Jisung biz Byeol-ji'yle iş için seyahate çıkarsak siz burada kalabilirsiniz diye düşündük. Tabii sizi ara sıra kontrol etmesi için seomin'i arayabiliriz ama o da her zaman meşgul olmayabilir. Size güvenebiliriz değil mi?
Minho: Tabii ki de ama ne zaman gideceksiniz? çok ani oldu da.
Hyerim: yarın akşam yola çıkacağız, yarım saat önce iş kesinleşti o yüzden daha erken haber veremedik.
Minho: sıkıntı yok, biz hallederiz.
Jisung: evet, ne zaman dönersiniz?
Byeol-ji: Tam belli değil oğlum ama rahat 5-6 gün kalırız.
-----
Hyerim ve Byeol-ji bavullarını çoktan hazırlamış kendileri de hazırlanmıştı kapının eşiğinde şirket aracını beklerken oğullarıyla konuşuyorlardı.Hyerim: çocuklar size biraz gimbap yaptım şimdi bir de dolapta dondurulmuş mandu ve tteog var, yersiniz. Bakın evden çıkarken falan çok dikkat edin ocağı açık bırakmamaya.
Korna sesi**
Byeol-ji: evet, sizi sık sık arayacağız. Telefonlarınızı da hep açmaya çalışın.
Jisung: tamam, görüşürüz.
Minho: iyi yolculuklar.
Araba uzaklaşınca çocuklar birbirine baktı jisung hızlıca koştu demir kapıdan içeri girdi ve merdivenleri çıkmaya başladı Minho da arkasından hızla geliyordu. Evin kapısına varan Jisung yarışı kazanmıştı, ikisi de gülüşüp birbirlerine bakıyorlardı.
Jisung gözleriyle kapıyı işaret etti, Minho da başını sağa sola sallayıp 'anahtar sende değil mi?' Dedi.
Jisung: KAPIDA MI KALDIK!?
-------
Kısa bölüm ama oksun