To poznam kiedyś tatusia? On mnie zna?

9 2 2
                                    




Minęły 3 lata od porodu, mamy córeczkę Sarę i można by powiedzieć, że to ja ją mam. Dlaczego? Otóż wspaniały muzyk nie dał rady wychowywać ze mną dziecka i uciekł. Wyjechał "w trasę", a wczoraj widzę w telewizji, że ma dziecko z jakąś kobietą. Cóż, czy to przykre? Być może tak miało być. Pomoc mam od mamy i Klaudii, która swoją drogą ma protezę, amputowali jej nogę przez co nie mogła być ze mną w dniu narodzin Sary, ale była na chrzcinach jako Matka Chrzestna mojej córeczki. Od kiedy mała mówi, ciągle pyta gdzie jest jej tata, a ja zawsze mówię, że w pracy bo co mam mówić 2-3 letniej dziewczynce? Że jej ojciec porzucił matkę i wyjechał do młodszej? Powiem jej prawdę gdy będzie dość duża by zrozumieć i będę robiła wszystko by mieć z nią jak najlepszą relacje. Jutro mamy 27 sierpnia, czyli moje urodziny. Sara ma swój dzień 18 lipca. Ma moje nazwisko, nie mam ślubu z Jacksonem i cieszę się. Od razu, gdy wyjechał w trasę, ja wyleciałam do Polski. Nie będę siedziała jak pies w 4 ścianach. Owszem, dzwoniłam, pisałam do niego, ale na marne, a ja mam mocny charakter dlatego nie pozwoliłam na to. Ostatnio też dostałam ofertę pracy w projekcie Friza GENZIE jako menager zastępczy i fotograf na stronę/trasy itp. zgodziłam się, bo mała lubi podróżować, a mieszkamy w Krakowie i Sara chodzi do przedszkola bardzo chętnie. Jutro też pierwszy raz jadę spotkać się z Genziakami i ogarnąć sprawy, dlatego moja mama pilnuje małej.

*wieczór*

Jest godzina 17.30, a ja nagrywam kolejne Q&A na kanał. Wciąż jestem w Internecie.

- Cześć Wam, witamy bardzo serdecznie na naszym kanale, wraz z Sarą zrobimy dziś Q&A na Waszą prośbę.

- Więc nie ma co się rozgadywać i lecimy z pierwszym pytaniem od Julii. "co zmieniło się w Tobie przez ciążę?'' - zasadniczo nic, oprócz tego, ze jestem bardziej rodzinna i opiekuńcza, ale nie dziwie się, bo mając dziecko łatwo się stać typową mamuśką, pozdrawiam Cię Julka.
- Drugie pytanie od Sary brzmi „jak zadziałała na Ciebie informacja o ciąży?" - to pytanie jest dość prywatne, ale mam nagraną reakcje, więc na pewno wrzucę, a wracając to byłam meegaa szczęśliwa, wszyscy byli zresztą wiadomo, bardzo cieplutko pozdrawiamy Ciebie Sara.

I tak leciały pytania aż do 20. Kiedy skończyłam nagrywać, położyłam Sarę spać, czytając jej bajkę. Nagle zapytała kiedy wróci jej ojciec i czy kiedyś go pozna. Ja byłam totalnie oszołomiona. Nie wiedziałam co jej powiedzieć. Michael wysyłał mi kwiaty co roku, ale co z tego skoro nawet nie wie jak ma na imie jego córka, jak wygląda? Na całe szczęście jest podobna do mnie w 100%. Nawet charakter ma ten sam już w wieku 3 lat. Kocham to dziecko całym serduszkiem.
-Mamusiu...
-Tak?
-To poznam kiedyś tatusia? On mnie zna? Wie jak wyglądam i że jestem Sara?
-Skarbie..teraz tego nie udźwigniesz, ale jak będziesz duża, to powiem Ci całą prawdę o Twoim ojcu, dobrze?
-Obiecujesz?
-Obiecuje, ale nie pytaj już więcej o tatę, okej?
-Okej
I tak dogadałam się z córką. Mała poszła spać, a ja montowałam film. Montując, dzwonił jakiś obcy numer, postanowiłam odebrać. Co będzie to będzie.
-Tak słucham?
-Cześć kochanie, to ja. Słyszałem, że poleciałaś do Polski po moim wyjeździe..
-Żadne kochanie człowieku, masz tupet i nie powiem Ci gdzie mieszkam, w jakim kraju, mieście i nie udzielę Ci żadnych informacji na temat mój ani mojej córki. Nawet nie będę z Tobą rozmawiała. Żegnam.
-Ale..Kamila..czemu? Czemu nie dasz mi tej jednej szansy?
-Ty się jeszcze pytasz? Zostawiłeś ciężarną kobietę SAMĄ i poleciałeś do młodszej zrobić jej dziecko i spierdolic do mnie? NIE.  Powiem tylko tyle, że mała nawet w 0,5% nie jest do Ciebie podobna i ma moje geny oraz charakter. Ty odzywasz się po 3 latach i nie wiesz nawet kiedy ma urodziny. CO Z CIEBIE ZA OJCIEC? MAŁA CAŁY CZAS SIĘ PYTA CO Z TOBĄ I GDZIE JESTEŚ A JA MÓWIĘ ZE W PRACY BO NIE MOGĘ POWIEDZIEĆ PRAWDY ALE KIEDYŚ JEJ POWIEM I CIE DOJEDZIE ZOBACZYSZ I ZABIJAJ SIĘ TAM NIE WIEM ROB CO CHCESZ - rozłączyłam się i zaczęłam płakać. Czemu? Sama nie wiem....
cdn...

Powiedz toOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz