wbiegła w ramiona chłopaka

9 2 0
                                    

Przez cały koncert płakałam, byłam bardzo dumna że zaszli tak daleko. Po wydarzeniu gratulowałam wszystkim, przytulałam z osobna i wspierałam. Kochałam ich.

**
Nadszedł dzień naszego wyjazdu. Oni wylatują wieczorem koło 20 natomiast my mamy lot na 11. Jest 7 rano, Sara spała a ja dopijałam kawę. Usłyszałam pukanie do drzwi. Przeraziłam się nieco ale gdy je otworzyłam cały strach zleciał bo był to Bartek. Na wejściu mnie pocałował i wszedł jak do siebie.

B: gdzie Sara?
K: śpi jeszcze, czemu przyjechałeś, powinniście razem spędzać czas michu
B: oni śpią a ja nie mam co robić sam, Natalka przyjedzie wieczorem
K: no dobrze to skoro jesteś, odwieziesz nas na lotnisko?
B: jasne myszko
K: kocham cie Bartuś
B: ja ciebie też skarbie

I w momencie kiedy Bartek mnie całował, do kuchni weszła moja córka. Stała i patrzyła na nas.

S: kocham was
K: Sara, czemu nic nie mówisz
B: oj tam, chodź się przywitaj

Małolata wbiegła w ramiona chłopaka i mocno się przytuliła. Jakby conajmniej nie widziała go rok.

K: wykorzystaj Bartka bo przez miesiąc go nie zobaczysz, bierz go do zabawy póki mamy czas
S: też gdzieś jedziesz?
B: z ciotkami i wujkami lecimy na wakacje, misia ale obiecuje że kiedy tylko przylecimy od razu do was przyjadę
K: obiecujesz?
B: obiecuje skarbie
S: chodź! pobawimy się!!

Bartek spojrzał na mnie rozbawiony po czym wstał i poszedł do jej pokoiku. Ja w międzyczasie zrobiłam mu kawę i zaniosłam do pokoju Sary.

S: mama! chodź z nami
K: za chwilkę kochanie, mama musi odpisać
B: komu?
K: Hania pisze co tam u nas
B: już myślałem że..
K: na szczęście nie on
S: a ktoo

Spojrzałam na Bartka w błagalny sposób. Brunet zrozumiał o co mi chodzi.

B: a taki jeden niefajny pan, kiedyś mama ci opowie o wszystkim, jasne?
S: dobrze

****

Na lotnisku przed wylotem, pożegnałam się z Bartkiem i kazałam mu napisać kiedy wylecą.

**
Minął cały sierpień i nic takiego się nie działo. U nich oczywiście było wesoło, Bartosz pisał codziennie że się super bawi i nagrywają odcinki na zapas. Cieszyłam się że ma dobre nastawienie.
Jak obiecał że gdy tylko przylecą to przyjedzie, tak też było. Przyjechał i bawił się z Sarą. Moja mama już dawno wybrała sobie go na zięcia.

*4 lata pozniej*

Minął jakiś czas. Z Bartkiem jestem zaręczona, Sara ma 11 lat i zna całą prawdę. Wyjaśniłam jej że na komunii nie będzie jej ojca i w pełni to uszanowała.
Genzie nagrywa ale nie mieszkają razem, Fausti poszła w lifestyle i muzykę, Hania w wywiady „Hi Talk", Wika czasem coś nagra ale w większości zajmuje się instagramem, Natalka wciąż jest managerką kolejnych projektów, ja zrezygnowałam z fotografii natomiast pomagam z Natalią przy współpracy z Ekipą i Karolem a Bartek działa w ekipie „3 króli" z Qrym i Przemkiem który ostatnio oświadczył się Wikusi. Qry jest z Julitą z „T5M2". Złapałam z nią mega kontakt i jest kochana.

**

kamalaxa_q

kamalaxa_q nasze szczęście bartekkubicki 🤍 kiedy to zleciało? 📸 kartonii

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

kamalaxa_q nasze szczęście bartekkubicki 🤍 kiedy to zleciało?
📸 kartonii

hi_hania nasza Lamelka z baby Lamelką 🥹💕
bartekkubicki totalnie Hania 🫶

kartonii dziękuje za zaproszenie kochani ♥️ jesteście cudowni
kamalaxa_q nie ma sprawy Wicia, szkoda że wszyscy nie mogliście być :((

swiezy_bartek moja sistera czy to ty?! dziękujemy za imprezę 😋♥️
kamalaxa_q tak to ja 😱, my dziękujemy że przyjechaliście 🤍🫶

natalka.sokolowskaa kocham was 🫶 pozdrówcie Lamę
bartekkubicki pozdrowimy 💕

michaeljackson_ofc its my child, who do you think you are!?

**

**Jakiś czas później**

Bartek razem z chłopakami dziś nagrywają po 2 odcinki na swoje kanały co oznacza że cały dzień i wieczór w dupie. Sara jest na weekendzie u Hani także ja mam czas dla siebie i mogę poogarniać sobie mieszkanie, opłacić rachunki i nagrać współprace.

Już od samego rana Bartek wyszedł na nagrywki a Sara wczoraj po szkole sama poszła do Haniulów. Cóż, jest godzina 10 a ja zdążyłam odkurzyć, nagrać i się pomalować. W międzyczasie pisałam z Hanią.

~czat messenger, Hania~

Lameliana
hejka
jak tam
Sara grzeczna?

Haniula

bardzo grzeczna

Lamelka nie martw się i spędź czas sama ze sobą albo gdzieś z Fausti wyjdźcie ona tez dziś nic nie robi

**

Powiedz toOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz