Czuje że się dogadają i Bartosz będzie doskonałym ojcem w przyszłości.
*skip time, miesiąc potem*
Można by powiedzieć że już mieszkam z genziakami bo ciągle tam siedzę. Z Sarą jestem tylko jeśli mamy luźniejszy dzień. Ostatnio np mieliśmy mega luźny tydzień i nie robiliśmy nic dlatego też ja spędziłam ten dzień u siebie i u mamy. Oczywiście w takie dni również ze sobą piszemy. Ja najczęściej pisze z Bartkiem. Nasza relacja się pogłębiła i ufamy sobie bez granic i mówimy sobie wszystko ale nie jesteśmy razem. mamy już prawie październik, mała chodzi znów do szkoły ale w weekendy jest u babci. Dlatego też w weekendy albo ja jeżdżę do Bartosza albo on przyjeżdża do mnie. Wtedy siedzimy do rana i rozmawiamy. Oficjalnie wzór na bluzy się przyjął i jestem zadowolona. Dziś sesja na sklep.
Dziś jest piątek, godzina 10, mała jest do 16 w szkole i odbiera ją moja mama. Ja siedzę w domu i sprawdzam media. O 13 mamy sesje na sklep mojego projektu bluz. Natalia mówiła żebym była już teraz ale oni nagrywają a po co mam im przeszkadzać.
bartekkubicki
bartekkubicki kwiatki dla naszych ciotek 🤍
faustynaf chyba dla Lamelki Bartus 🤭
hi_hania no relkalamaxa_q kociak nasz
bartekkubicki yours ♥️🤭
fp.genzie.kubickii jesteście razem?!natalka_sokolowskaa bartus nie kłam
bartekkubicki nie kłamie..~czat messenger Natalka~
Żmija 🤍🤭
Lamelka przyjedź bo nudnoLamelka ☁️🫶
NatiiiiiiŻmija 🤍🤭
no cooLamelka ☁️🫶
czekaj, Bartek coś chce bo pisze, jesu jak z dziećmiŻmija 🤍🤭
rel, zobacz bo się obrazi~czat messenger, Bartek~
Kociak 🤭♥️
będziesz dziś?Kocica 🥹🤍
będę bo sesja na sklep
a coKociak 🤭♥️
nic tak pytam
buziaki ❤️🔥Kocica 🥹🤍
buziaki ❤️🔥*skip time, sesja*
K: hello, do niedzieli zostaje.
N: znowu jejuuu
K: też cie kocham Nati, idę zanieść rzeczy i aparat przygotować.
N: gdzie rzeczy zostawić?
K: u Bartosza
N: co on na to?
K: jest w niebo wzięty
N: oj no Lamelkaa
K: coo
N: idź
K: idę
CZYTASZ
Powiedz to
RomanceDziewczyna z Polski o imieniu Kamila aktualnie ma 22 lata i kocha(ła) Michaela Jacksona odkąd pamięta, ma również bestie która mimo że nie przepada za Jacksonem, bardzo wspiera Kamile i stara się pomóc w każdy możliwy sposób. Rodzice Kamy nie popier...