Od razu krzyknęła na cały dom „Omg patrzcie Bartek i Kama są razem!!". Czasem denerwowało mnie jej zachowanie ale i tak ją kocham. Od razu po tym zdaniu przyszła do nas.
H: co się dzieje?
K: nic takiego..
H: Bartek, wszystko okej?
B: tak..Brunet mocno trzymał mnie za rękę.
H: coś ci nie wierze..ale mniejsza, jest prawie 10 więc zaraz nagrywki i..
Hania zdążyła wypowiedzieć to zdanie i przyszła Natalia.
N: słuchajcie, właśnie dzwonił Karol że zaraz przyjedzie i nagrywki albo odwołamy i zrobimy dzień lenia albo przesuniemy na potem.
H: chyba wolimy dzień lenia, a mówił po co przyjedzie?
N: niestety nie.
K: kurde będę musiała się zbierać najpóźniej 12 bo mama ma do roboty na 14 i chce dać jej spokój od małej..
N: na spokojnie wrazie co przywieź ją tu albo po prostu ci przekaże co mówił Karol i tyle. Wiesz, dziecko to ogromny obowiązek i jednak musisz.
K: dokładnie..dobra to ja się zwijam kochani, buziaki.
H,N,B: narazie, buziaki. Kochamy cie i jedź ostrożnie.
K: jasne, tez Was kocham misie!Pożegnałam się ze wszystkimi i opuściłam dom GenZie. Powiem szczerze że przez ten tydzień bardzo się do nich przywiązałam. Oczywiście najbardziej do Bartosza.
Widziałam że ma jakiś problem i za wszelką cenę chciałam mu pomóc.***
K: dzięki mamo że się nią zajęłaś i że nie było mnie na noc.
M: kochanie na spokojnie, wiem że to praca więc mogłaś być zajęta itp a dla mnie spędzanie czasu z wnuczką to sama przyjemność.
K: dzięki jeszcze raz.
M: nie masz za co. A właśnie, wróciłaś z pracy jakaś przygnębiona..co się stało?
K: a..nie ważne serio.
M: jak coś to mów.
K: jasne.Dopiłam kawę i pojechałyśmy do domu żebym mogła się przebrać, w końcu wróciłam w spodniach cargo Faustyny i bluzie Kubickiego.
S: mamusiu a czemu nie było cię na noc?
K: bo mama musiała pracować.
S: a zabierzesz mnie dziś?
K: nie wiem czy w ogóle będę jechać myszko.
S: a czemu?
K: bo dziś nagrywają i nie mogę im przeszkadzać.
S: ale będziemy siedzieć z panią Natalią, no proszę..
K: dobrze, jadłaś coś u babci?
S: tak!
K: okej, już pisze że jedziemy.~messenger grupa~
Haniula 🥹
Kama czy ty będzieszLamelka 🤪 (Kama)
taak już jedziemy, a ty co Haniula, Karola jeszcze nie ma?Bubiś 🧑🎤🍒
no właśnie nieHaniula 🥹
A KTOŚ CIE PYTAŁ BARTEK?!Bubiś 🧑🎤🍒
TAK HANKALamelka 🤪
dobra gówniaki już spokójBubiś 🧑🎤🍒
to czekamy 😘♥️Wikunia ☁️
Bartus chyba się zakochał 😆Bubiś 🧑🎤🍒
no chyba ty wikaFuga 2115 👍
no dosłownie Bartek aż promienieje jak się wypowie imie KamilaŁysy cep 🫶
no rel***
Jesteśmy pod domem GenZie. Dziś Sara i genziaki mają okazje się poznać.
Podeszłam pod drzwi i zapukałam.
Otworzyła mi Hanka.
CZYTASZ
Powiedz to
RomanceDziewczyna z Polski o imieniu Kamila aktualnie ma 22 lata i kocha(ła) Michaela Jacksona odkąd pamięta, ma również bestie która mimo że nie przepada za Jacksonem, bardzo wspiera Kamile i stara się pomóc w każdy możliwy sposób. Rodzice Kamy nie popier...