Evet selam canlarım...
Sınır dolmadı aslında bölüm atmak gibi bir niyetim yoktu.
Ama Kanal 7 benimde ikonlarimin dizisi olan kaahani dizisini yayınlama kararı almış.
Sizde tik tok dan çok ısrar ettiniz bu haberin üstüne bölüm gelirdi...
Yanlız bir sonraki bölüm sınır dolmadan gelmez bilginize.
Vote-100
Yorum-800Hadi başlayalım...
*********
Şimal'in vedası'nin üstünden iki gün geçmişti.
Yusuf heycanla umutlarla hazırladığı sürprizi ona acı olarak dönmüştü.Kimseyle konuşmamış kimseye anlatmamisti olanları.
Haberi alan demirhan aşireti Kars'a dönmüştü. 21 senelik sürgünleri sona ermişti.
Davut demirhan kan davasından hem Yusuf'un annesini hemde babasını vurmuştu. Tabi Yusuf'un başka yakın aile üyesi kalmayınca aşiret toplanmış sürgün kararı verilmişti.
Yusuf beş yaşında idi o zaman. Demirhan kızı ise kundaktaydi.
Yusuf aklı erdiği günden beri buna karşı çıkmıştı. .İpek ise onun hayalî ile yaşamış görmeden bilmeden sevmişti onu.
Babasının yazıp çizdiği hayatında belkide sevmek zorunda kalmıştı.Ufuk sabahın köründe gelmişti dayanmıştı kapıya.
Azıcık geç mi gelsen? Dedi Yusuf ufuk'u kapıda karşılamıştı.
Olmaz ne kadar çabuk o kadar iyi? Dedi sırıtarak.
Nişan hazırlığı ne kadar çabuk biterse sıra diğerlerine gelir bir an önce düğün kurup kavuşurdu sevdiğine.
Hoşgeldin canım. Dedi Leyla Yusuf'un varlığını unutmuştu.
Yusuf'un ters bakışları Leyla'yi bulmuştu bir anda.
Hoşgeldin ufuk. Diye düzeltti Leyla.
Onlar sohbet etmeye dalmıştı ki kapının önünde duran 4 araba ve inen adamlar sohbetlerini bolmustu.
Davut Ağa'nın adamları gelmiş ağam. Dedi koruma Yusuf'un yanına gelip.
Yusuf burnundan solumaya başlamıştı. Hızla çıktı kapıya.
Ne işiniz var? Diye bağırdı.
Nişan hediyesi getirdik ağam. Dedi adam yusuf'tan korkutuğu belli olan sesiyle.
Bana bakın gidin söyleyin Ağa'nıza düğün falan olmayacak. Dedi gür sesiyle.
Adamlar birbirine bakmaya başlamıştı.
Biz nasıl deriz ağam? Dedi adam davut Ağa'nın öfkesi kül ederdi onları.Bende gelirim sizinle. Dedi arabasına doğru hızla gitmiş biner binmez son sürat sürmeye başlamıştı arabayı.
Yusuf önde adamlar arkada gidiyordu konağa.
Çok geçmeden durdu konağın önünde.
Yusuf kara yağız kara gözlere sahip uzun boylu her genç kızın hayalini kurduğu bir gençti.Adamlar haber vermiş olacaktiki Yusuf'u gören korumalar kapıyı sonuna kadar açmıştı.
Çok zordu Yusuf için adım atmak ailesini hayatını çalan adamla karşı karşıya gelmek.
Derin bir nefes alıp adımladi içeri.
Davut ağa ve üç oğlu hazır bir şekilde onu bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALAZ AĞA ( Töre)
Teen FictionTÖRE YE KURBAN EDİLDİ HAYATLARI. 17 SİNDE ABİSİ YAŞINDAKİ ADAMA GELİN OLDU HEVİN . KAN DAVASİ BİTSİN DİYE KÜÇÜCÜK KIZI GELİN ALDI ALAZ AĞA. BİRİ BABASININ KATİLİNİN YEĞENİYLE EVLENDİ BİRİ ABİSİNİ VURAN ADAMA GELİN OLDU. GÖÇMEN KIZI DEDİĞİ SEVDASIN...