18.BÖLÜM..

6K 278 634
                                    

Evet selam canlarım bu haftaki bölümümüz tamamen düğün üstüne kuruldu diyebilirim.

Bu hafta herkesi evlendiriyoruz.

Yeni bölüm sınırı.

VOTE -150
Yorum -600

Hadi başlayalım ❤️...

**********

Bir hafta sürecek uzun ve yorucu düğün telaşı basmıştı herkesi.

Yarın kız isteme diğer gün üç kına birden yapılacak yusuf'tan başlayarak Leyla ardından en son azad ve zilan'ın düğünleri yapılacaktı.

Alaz çalışma odasındaki işlerini halledip odanın kapısından girdi içeri.

Gördüğü manzara ile derince bir nefes aldı.

+18 cinsellik okurken dikkat!!!!

Hevinden.

Kaç gecedir düşünüp yapamadığımız ysayamadigimiz  o gecenin bu gün tam zamanıydı.

Saçlarımı salıp yeni aldığım geceliğimi giydim üstüme.
Görünce şok gecerirecegini biliyordum ama böyle daha iyiydi.

Kapıyı açıp içeri girdiği an şok geçirmişti.

Hevin.

Efendim canim.

Yavaş adimlarimla yanına doğru yürüdüğüm zaman hissetmiştim hızlanan kalp atışlarını.
Küçük bir buse kondurdum dudaklarına tam karşılık vereceği sırada kendimi geri cekmemle derin bir nefes  aldı.

Tek tek açmaya başladım gömleğinin düğmelerini. Açıldıkça ortaya çıkan kasları beni cezbetmeye yetiyordu.

Açılan gömleğini omuzlarında aşığa ya indirip düşmesini sağladım. O ise hâlâ şaşkın gözlerle bakıyordu bana.
Göğsünün üzerine koyduğum küçük opucuklerim onun kalp atışlarını daha da hızlandırmıştı.

Boynuna doğru yaklaştım seni arzuluyorum dediğimi duyduğu an elleri kalçamı kavramışti.
Dudaklarımı hunharca öpmeye başladığı an elimi erkekliğine getirdim büyümüş ve pantolondan cikicak hâlâ gelmişti.

Sırtımı yasladigi kapıdan ellerimle pantolonun kemerini açmaya başladım.

Daha fazla dayanamamış geceliğimi bir çırpıda çıkarıp odanın içine doğru firlatmisti.

Kucağına alıp yatağa koyduğu zaman göğüslerim dahil opmedigi dokunmadıgi yerim kalmamıştı.

İnlemelerim onu daha da çıldırtıyordu ve ben tam olarak bunu istiyordum.
Nefes almaya çalıştığım sırada doğrulup üzerinde kalanları fırlattı kenera. Bacaklarımı uygun pozisyona getirdim.

Alaz ise ellerimin ikisini üste koyup başımın üstünde birleştirti.

Ne olduğunu anlamadan bir anda girmişti içime ne kadar canım yansa da acıyla aldığım zevk daha da artmıştı.

Git gelleri çok hızlanmış inlemelerim onu daha da koruklemisti.
Akan terleri yüzüme düşerken içime dolan sıcaklikla rahat bir nefes almıştım.

İçimden çıkıp yatağa atmıştı kendini vücudu terden ıslanmıştı yavaşça doğrulup yüzüne baktım.

Tekrarı ne zaman? Dediğimde gülümsedi.

Bugün değil. Dedi başımı göğsüne yaslayıp uyumam için başıma öpücüğü mu koydu.

Bende kocaman kolları arasına girip kendimi uykuya bıraktım o yorgunluktan benden önce uyumuştu.

ALAZ AĞA ( Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin