Evet selam arkadaşlar. Öncelikle kısa bir açıklama yapmak istiyorum yeni bölüm 1 hafta sonrasından başlayacak alaz ve azad'ın konuştuğu kısım olmayacak yani. Alaz'in hevin'i nasıl gördüğü daha sonrasında olanları hevin le beraber öğrenmenizi istiyorum çünkü.
Hadi başlayalım o zaman beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın ❤️❤️
~~~~~~~~~~
Nikahın üstünden 1 hafta geçmişti. Zelal hanim hevin'in yüzüne dahi bakmıyor . Her gördüğü an öfkesi daha da büyüyordu.
Hazar ve kızlar hevin'e alışmıştılar. Zaten sessiz sakin bir kızdı hevin. Yaşadıkları yüzünden kendini savunmaktan bile acizdi.
Sabah 8 de kahvaltı için herkes kalkmış ve hazır olmak zorundaydı kimsenin geç kalmak gibi lüksü yok tu.
Alaz karanlığı seviyordu. Odası da buna göre dizayn edilmişti . Azad hevin'in karanlığı sevmediğini aksine karanlıktan korktuğunu söylemişti. Koyu renkleri de sevmiyordu hevin.
Belki de herkesin bir olup karartigi hayatını böyle renklendirmisti.
Herkes kahvaltıya toplandı sabah.
Zelal hanım in kardeşi azize hanım ve kızı Rojda da gelmistiler. Zelal hanim alaz in kan davası için hevin'le evlendiğini kardeşine verdiği sözün hâlâ gerçekliği olduğunu söyleyerek konağa çağırmıştı onları.
Rojda her fırsatta alaz'a yakınlaşmaya çalışıyordu.
Hevin farkındaydı olanların lakin yine de bir şey söylemiyordu kimseye.
Alaz kızlar bugün misafir odasını boşaltın olur mu ? Öğleden sonra eşya gelicek eve.
Zelal hanim gözlerini oğluna dikti.
Öhö öhö hayırdır oğul ne yapacaksın ki o odayı.Alaz'in gözleri hevin'e kaydı.
Oda biraz kasvetli dayê hem çok ışıkta almıyor. Orayı biz kullanacağız artık.dediZelal hanım in kin dolu bakışları hevin'e bakıyordu.
Sen o odayı kimseye vermiyordun? Hem eşyaları bile kendin aldın? Noldu da eşyalara kadar değiştirirsin şimdi?Alaz'in yüzünü ufak bir gülümseme almıştı.
Önceden sadece kendim için ne istersem onu yapardım dayê.
Ama şimdi hayatımda kalbimde aydınlık ışık doluyken oda niye karanlık kalsın demi.
Kahvaltıdan sonra alaz işe gidecek ti .
Odaya hazırlanmak için çıkmıştı.Zelal hanım söylenmeye başlamıştı bile.
Hevin de arkasından çıktı hemen odaya.Alaz dan hâlâ biraz çekiniyor olsa da . Evde sadece onun yanında rahattı.
Arkasında durdu alaz'in niye odayı değiştiriyoruz.dedi hevin.
Alaz arkasına döndü yüzündeki kocaman gülümsemesi ile sen söylemedin mi? Oda çok kasvetli insanın içini kapatıyor diye . Haklısın da . E o yüzden değiştirmemiz gerekiyor.
Hevin gözlerini kaldırdı alaz'a baktı.
Ben odayı değiştirelim demedimki? Ama dediği sırada alaz sözünü kesti.Bak küçük hanım senin söylediğin her şeyi emir sayarım ve gerçekleştirmek için ne yapmam gerekiyorsa onu yaparım tamamı mı?
Alaz yaklaşıp hevin'in alnından öptü. Akşam görüşürüz göçmen kızı dedi ve çıktı.
Alaz'in yaptığı şeye karşılık oda bişey yapmak istiyordu ama ne yapabilirdiki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALAZ AĞA ( Töre)
Fiksi RemajaTÖRE YE KURBAN EDİLDİ HAYATLARI. 17 SİNDE ABİSİ YAŞINDAKİ ADAMA GELİN OLDU HEVİN . KAN DAVASİ BİTSİN DİYE KÜÇÜCÜK KIZI GELİN ALDI ALAZ AĞA. BİRİ BABASININ KATİLİNİN YEĞENİYLE EVLENDİ BİRİ ABİSİNİ VURAN ADAMA GELİN OLDU. GÖÇMEN KIZI DEDİĞİ SEVDASIN...