15.BÖLÜM

6.3K 373 363
                                    

Selam arkadaşlar yapmak istemiyorum dedim ama maalesef ki mecbur bıraktınız beni o yüzden ARTIK SINIR KOYACAĞIM sınır erken dolarsa bölüm gelir dolmazsa geç gelir canlarım.

Vote=160
Yorum=400

Sınır dolduğu an yeni bölüm gelir canlarım.

Hadi başlayalım ❤️

*********
Bir ay sonra...

Yaşananlar unutulmasada kabuk bağlıyordu yaralar.

Hazar uyanmış hastanaden çıkmıştı. Mustafa ağa Eroğlu dur o dese de alaz kardeşini kimseye vermedi.

Annesinin bedelini günahını kimsenin ona ödetme ye hakkı yoktu.

Tabi erkek torun du sonuçta azad in baba olamayacağını öğrendiği günden beri tek isteği Hazar olmuştu Mustafa Ağa'nın. Aşiretine varis gerekti. Azad veremeyecek ti bu varisi berzan bekardi zaten Hazar kalmıştı onun için.

Günler haftalar geçiyordu. Kars'ın büyük konusu Milan aşireti idi. Fırsat bilenler hazar'a ve alaz'a karşı gelenler hepsi bir olmuştu.

Annelerinin hatasının ve günahının bedelini çocukları ödüyordu.

Sabah yine doğmuştu güneş sıcaklığı ve parlaklığı ile.
Hevin pencereyi açmış alaz'i uyandırmak için gelmişti.

Alaz koca bir bebek gibi davranıyordu artık. Kars'ın sinirli öfkeli ağası karısının yanında koca bir bebeğe dönüşüyordu.

Hevin alaz'i izledi biraz eğilip yanağına sulu bir öpücük kondurdu.
Alaz'im benim koca bebeğim hadi uyan artık. Dedi elleriyle saçlarını oksarken.

Alaz yüzünü diğer tarafa çevirdi. Uyanmıştı ama kalkmak istemiyordu.
Hevin derin bir nefes aldı söylenerek alaz'in diğer tarafına bir elini koydu saçlarıyla alaz'in burununa dokundu.

Bir kaç hamleden sonra alaz'in tek hamlesiyle yerler değişmiş hevin altta alaz üstte kalmıştı.

Günaydın dilemin. Dedi alaz gene arzulayan bakışları arasında.
Günaydın alaz'im. Dedi hevin boynuna sarılmış yanağına öpücük kondururken.

Alaz sıcak nefesini hevin'in boynuna doğru verdi. Hevin kendini geri çekti.
Rahat dur alaz . Dedi sesi uyarıcı idi.
Durmazsam nolur? Dedi alaz hevin'in boynuna kondurdugu öpücükleri arasında.

Yok sen iyice arsız bişey oldun. Dedi hevin sitemli sesiyle. İlk gecelerinden sonra alaz çok değişmişti.
Şikayetçi misin dilemin. Dedi alaz sesi tınısı hevin'i istediğinin kanıtı gibiydi.

Değilim ama. Dedi hevin dudaklarına yapışan alaz ile durdu.  Alaz bir kaç dudak darbesi sonrası ayrılmıştı.
Bence daha fazla arsız olmam lazım şuralarda Ufak alaz ve hevinlerin gezmesi için. Dedi goguslerine yönelirken.

Hevin elleriyle başını tutup kısa bir bir öpücük kondurdu dudağına. Sen kudurdun vallahi kudurdun. Dedi sırıtarak.
Kudurduysam sana kuduruyor um. Dedi alaz başını hevin'in boynuna gömmüştü.

Çalan telefonla hevin kalktı ayağa. Alaz sinirle bir nefes aldı yatağa uzanırken.
Efendim Leyla? Dedi hevin bakışları alaz'in üstündeyken.
Alaz kaş göz işareti ile kapat dese de hevin kapatmıyor Leyla'yi dinliyordu.

Alaz aldığı sıkıntılı nefesi ile kalktı hevin'in kulağındaki telefonu alıp açık olan pencereden dışarı fırlattı. Naptın sen ? Desede hevin alaz yapmıştı yapacağını.

ALAZ AĞA ( Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin