Egy teljesen fehér szobában ébredtem és a kezeim most bilincs helyett fáslit hordtak amik kicsit véresek is voltak.
Hogy vagy?-kérdezte egy női hang amire körül néztem és meg akadt a szemem egy kis öreg hölgyön.
Voltam szarabbul is.-mondtam majd néztem inkább ki az ablakon de megint el kezdett hozzám pofázni.
Fáj valamid?
Foglya már be!-mondtam idegesen de persze hogy folytatta.
Gonosz létedre lehetnél kedvesebb is egy kicsit!-mondta idegesen.
AZT MONDTAM KUSSOLJON MÁR BE! NEM ÉRDEKEL HOGY MIT POFÁZIK ÉN CSAK MEG AKAROM ÖLNI AZT A KURVA KATSUKIT AZTÁN MAGAMAT IS ÉS KÉSZ!-ordibáltam rá teli torokból amire csöndbe lett végre.
Hallom ébren vagy.-jött be rajta Aizawa majd a nőre és rám nézett.
Nem bazdmeg!-mondtam még mindig idegesen amire le fogott a sáljával erősen.
Fejezd be a csúnya beszédet mert már elegem van belőle!
Nekem is kurvára magából!-forgattam meg a szemeimet amire még erősebben körbe fogott.
Ha nem fejezed be rossz vége lesz!
Talán megöl?!-kérdeztem rá mosolyogva amire kikerekedtek a szemei-nyugodtan tegye meg csak előtte még had gyújtsak rá egyet!-mondtam amire el is engedett végre majd le ült a székbe ami az ágy melledt volt.
Beszélgessünk egy kicsit...
Nincs kedvem!
Egyezzünk meg! Kapsz ételt, lakást meg ruhákat is ha az iskolánkba jársz!-mondta komoly tekintettel amire gyors meg is néztem a zsebeimet de egy darab cigi sem volt bennem.
Kössz de inkább a halál!
Az igazgató adott neked egy esélyt hogy új életet kezdj a suliban! Senki sem fogja tudni hogy ki vagy és...-folytatta volna tovább de szavába vágtam.
Mindenki ismeri a nevemet és mostanra az osztálya is biztos el terjesztette már hogy meg akartam ölni azt a faszt!
Ez egy zárt körű osztály. Ami az osztályban történik az ott is marad hidd el nekem!
Nehéz elhinni miután meg akart fojtani a sáljával vagy mivel!-mondtam amire megint kinyitódott az ajtó és egy fehér egér szerű,jegesmedve jött be rajta. Azaz Nezu igazgató.
Izuku Midoriya.
Nezu igazgató!-mondtam amire elő vett a zsebéből egy dobozt majd felém nyújtotta.
Meg engedem hogy rágyújts de cserébe hallgass meg minket!-mondta amire gyorsan meg is fontoltam de a cigi nyert így el vettem egyet majd meg is gyújtottam a kapott gyújtó segítségével és egy méjet bele szívva tüdőztem is le.
Mondja mi lenne az ajánlata!?-kérdeztem amire Aizawa felállt a székből Nezu pedig a székre állva nézett engemet.
Ha segítesz megtalállni a gonoszok ligáját akkor cserébe itt élhetsz és békên hagyunk.
Nem.
Akkor mehetsz a börtönbe.
Jobb is.-mondtam szemeimet forgatva majd nyomtam össze a cigit és ott is hagytam a hamutálban.
Inkább a börtön mint hogy egy iskolába járj?
Az iskola is egy börtön csak itt haza engednek vagy a koliba ami ugye a börtönben egy szoba és kész. Kapnak kaját és azon kívűl együtt vannak ja meg tanulnak is. Szóval igen inkább a börtön mint egy hősképző ahol csak a hősökről tanulnak meg használják a képességeiket ami nekem kurvára nincs!-mondtam majd néztem inkább ki az ablakon.
Holnap majd még erről beszélünk de most inkább aludj!-mondta Aizawa majd el is mentek a nő meg be adott nekem valamit az infúzió segítségével de mivel azt kihúztam ezért így tettem mintha aludnék aztán már csak a távolodó lépteit hallodtam.Óvatosan ki nyitottam a szememet majd körül is néztem és szerencsémre nem volt senki ezért kezeimről le véve a fáslit mentem az ablakhoz és ki is nyitottam majd kimásztam rajta és le néztem.
A zsebem még mindig üres volt ezért nem tudtam volna telefonálni vagy hasonló ezért vagy ugrok vagy kisurranok az ajtón de akkor nagy valószínűséggel meglátnak.
Igen megnézem!-mondta egy hang amire gyors vissza mentem és bekulcsoltam az ajtót majd a kulcsot a zsebembe tettem és végre az ablakra ülve néztem ki rajta.
Be van zárva!-mondta egy női hang-egy perc lent van a pót kulcs!-mondta majd hallodtam is távolodó lépteit ezért inkább megint vissza mentem és ki nyitva léptem ki rajta majd zártam is be is mentem a szemközti wc-be ott pedig el kezdtem leskelődni.
Igen! Bemegyek akkor!-mondta a telefonba beszélve amire be is ment én pedig gyorsan ki is vettem a pót kulcsot majd rá zártam az ajtót.
Biztos hogy kiugrott az ablakon! De várj!! Bezártak!-mondta ijedten a nő amire gyors el kezdtem lefelé futni majd mikor le értem az első szintre akkor az egyik szekrényt kinyitva a haj csattal mentem bele majd bújtam el. Nagyon sok helyem volt ahhoz képest hogy egy kicsi szekrényről beszélünk de miután magamra zártam sikeresen az ajtót hátra dőltem de át is estem valahova.
Oh baszki!-mondtam fejem fogva majd hirtelen néztem is körbe. Egy szoba volt és elől volt egy alagút szerűség is ami nemtudom hogy hova vezethetne. Valamiért amikor ugye Nezu adott nekem cigit akkor nálam hagyta a gyújtót ezért azt elővéve nyomtam le a gombot ami miatt el kezdett égni. Valamiért volt a falon egy fáklya ezért azt megfogva gyújtottam meg majd kezdtem el indulni az alagúton.Egyre kezdett furább érzésem lenni de nem törődve vele mentem előre amíg el nem értem egy falhoz. A plafonra néztem ahol volt egy ajtó szerűség ami ezek szerint egy alagútban voltam szóval fentről lehetett lejutni ide. Egy erős mozdulattal fel is toltam és sikerült meg kapaszkodnom a felettem lévő betonba majd úgy fel húzva magam másztam is ki a lyukból.
Mi a fasz?!-mondtam túlságosan is hangosan mert egy templomban voltam ott is az oltár szerűségnél vagy minél. Nemtudom nem vagyok vallásos és nem is hiszek Jézusban vagy Istenben semelyikben nem de mindegy is.
Ahogy felálltam meg gyújtottam egy cigit majd el kezdtem az ajtó felé menni majd azt kinyitva mentem fel egy lépcsőn ami a haranghoz vezetett így ott az ablakba leülve néztem az éjszakai tájat közben pedig szívtam a mérgezett füstöt.
YOU ARE READING
Gonoszból hőst?
FantasyIzuku Midoriya vagyok és jó pár éve gonosz lettem hála annak a rohadt Katsukinak. Képesség nélküli vagyok de nem is nagyon érdekel már hogy ki mit mond nekem/rólam. Mindenki ismeri a nevemet de a külsőmet természetesen nem de az sem nagyon zavarna e...