Kirishima Eijiro:🪨❤️
Ahogy fel ébredtem az ablakon kinézve láttam hogy esik így le menve a nappaliba és csináltam magamnak és a szerelmemnek teát majd jött Todoroki is.
Te szeretnél teát Todoroki?-kérdeztem amire rám nézett kicsit ilyedt arccal majd hátrébb lépett.
Nem!-mondta majd el is mentem én pedig csak néztem ahol előbb még állt.
Ez fura...-jegyeztem meg magamnak majd a kettő bögrét megfogva mentem is fel a szobámba és tettem le őket az éjjeli szekrényre majd vettem elő egy könyvet és kezdtem el olvasni miközben ittam a teámat.Este felé még fel ébredt Kaminari így megint filmeztünk de közben el is aludtunk aztán másnap reggel is fell kelltünk és el mentünk egy randira. Igen egy egész napos randira ami valami fantasztikus volt! Elsőnek el mentünk a vidámparkba ahol kötelező volt mindent kipróbálni Denkivel aztán el mentünk egy fagyizóba utána el mentünk a tengerpartra délután pedig egy parkban sétáltunk azután pedig el mentünk egy sütis boltba ahol vettünk sütit után meg egy játékterembe mentünk ahol nyertem a szerelmemnek egy nagy plüss cápát.
Nagyon köszönöm ezt a napot Kirishima...-mondta pirultan majd adott arcomra egy puszit amire én is adtam arcára egy puszit.
Nincs mit szerelmem.-mondtam majd meg fogva kezét mentünk is vissza a koliba.Öhm...Kiri...
Igen?-kérdeztem rá nézve amire nagyon piros volt a feje.
É...én...sze...szeretném meg hálálni ezt a napot....
Mivel?-kérdeztem amire még mindig csak piros fejjel nézett rám.
É...én...-mondta de hírtelen csókolt meg elég hevesen így csípőjére fogva toltam el magamtól egy kicsit.
Szeretném veled csinálni Kirishima!-mondta szemeimbe nézve vágyakozóan amire én is elpirultam így kezét meg fogva mentünk is be a koliba.
Kirishima!-szólt valaki de meg sem állva mentem tovább majd szóltam vissza.
Most fontos dolgom van!-mondtam majd ahogy szobámba értem be is húztam majd az ajtónak tolva csókoltam tovább amíg be nem zártam az ajtót.
La...lassabbanh..-mondta kapkodva a levegőt amire el válltam tőle majd száját kicsit széjjel nyitotta így át dugva nyelvem kezdtem el nyelves csókba invitálni amit viszonzott is.
Kirishima...-mondta a nevem amikor újból el válltam tőle majd nyakát kezdtem el puszikkal el lepni ésnem sokkal később kezdtem bőrét is szívni meg harapdálni amire észre vettem hogy remegni kezd így meg fogva hátsóját emeltem fel és lábaival át is ölelte derekamat majd úgy folytattam tovább tevékenységemet.Nem írom le mert nincs kedvem🥲
Reggel fáradtan keltem ki az ágyból és jöttem rá hogy ma vasárnap van így újból meg tanulhat majd Kami járni.
Nem akartam fel ébreszteni a kis angyalomat így fel öltözve le mentem ahol a többiek már nagyban beszélgettek.
Sziasztok!-köszöntem kedvesen amire mindneki rám nézett.
Nem tudod hol van Bakugo?-kérdezte Sero amire nemmel ráztam a fejemet majd el is mentem csinálni magamnak egy kis múzlit de amikor vettem ki a tejet a hűtőből eszembe jutott a kérdés újból.
Nem láttad Bakugot? Egyből jött a felismerés így le rakva a tejet futottam vissza ki a nappaliba.
Hol van Midoriya?!
Nem tudjuk ő is el tűnt!-mondta Shoto amire egyből el uralkodott rajtam a pánik.
Istenem ugye nem?!-kérdeztem ilyedten majd rohantam is fel a szobámba és be csapva az ajtót hívtam fel Bakugot.
El kezdett csöngeni majd pár perc után fel is vette a telefont.
Hol vagy?!
Most megyek a koliba miért?
El megyek eléd! Merre vagy?
A kis úton!-mondta amire le raktam a telafont majd magamra kapva egy hosszabb nadrágot meg egy pulcsit szaladtam is le majd az ajtót kinyitva kedztem el futni az ismert kis úton amíg meg nem láttam Bakugot.
Bakugo!!-mondtam majd nem törődve vele hogy valakit cipel öleltem meg.-Istenem ugye jól vagy? Nem esett semmi bajod? Ugye nem bántott?-folytattam volna tovább a kérdezősködést de el lökött magától.
Jól vagyok csak tegnap vissza akartunk indulni de el tévedtünk egy kicsit aztán meg Deku elcsúszott a sárban és be verte a fejét egy kőbe aztán már meg találltam a vissza vezető utat de el kezdett esni bocs inkább szakadni az eső így egy barlangba behúzódva vigyáztam rá.-mondta-és pár órája indultam vissza.-mondta amire nagyon megnyugodtam.
El kísérlek a gyengélkedőig-mondtam amire csak bólintott majd el is kísértem a gyengélkedőig aztán fel hívtam a többieket.
Meg van Bakugo!-mondtam Seronak amire meg hallodtam a többiek levegő kífújását is ami valószínűleg nagy meg könnyebbülés lehetett nekik de nekem is.
Rendben.
Hol van most? Ugye jól van?-kérdezte Mina aggódva.
Igen jól van de Midoriya be verte a fejét így most a gyengélkedőn vagyunk.
Rendben!-mondták egyszerre majd le is rakta Sero a telefont majd én is zsebembe csúsztattam.
Ennyire aggódtak értem?-kérdezte rám nézve.
Meg én is hidd el. Már ott tartottak hogy el mennek inkább ők egyedül keresni téged mint hogy a hősök.-mondtam kicsit nevetve amire el mosolyodott egy kicsit.
Nagyon éhes vagyok szóval szerintem menjünk enni!-mondta amire bólintottam majd mentünk is.
Ja amúgy...össze jöttél Pikachuval?-kérdezte rám nézve amire el pirultam.
Honnan tudod?
Pénteken be nyitottam hozzád és egymást ölelve aludtatok.
Öhm...igen össze köttünk és tegnap volt az első randi és meg is ajándékozott engemet!-mondtam már nagyon pirultan a tegnap estére vissza gondolva.
Na és mivel?-kérdezte perverzen vigyorogva.
Tudod te azt jól!-mondtam oldalra nézve amire el kezdett nevetni.
Istenem mostantól Eperke leszel!-mondta nevetve amire rá néztem komoly arccal de én sem bírtam sokáig mert én is el kezdtem nevetni a furcsa beceneven.
Jól van na süni!-mondtam amire abba is hagyta és már majdnem arcomba robbantott de gyors aktiváltam képességem így be verte a kezét a fejembe.
Istenem de kemény vagy he!(NEM FÉLRE ÉRTENI!!😳)-mondta kicsit fájdalmasan amire csak nevettem.
Tehetek én róla? Te akartál fel robbantani!
Mert süninek neveztél!
Te meg Eperkének!
Mert az is vagy!-mondta amire egyből vissza vágtam.
Te meg akkor süni!
Jól van mosgmár tényleg nem érdekelsz!-mondta idegesen majd lökitt is arréb én pedig mosolyogva vissza is mentem mellé és úgy mentünk vissza a koliba.
YOU ARE READING
Gonoszból hőst?
FantasyIzuku Midoriya vagyok és jó pár éve gonosz lettem hála annak a rohadt Katsukinak. Képesség nélküli vagyok de nem is nagyon érdekel már hogy ki mit mond nekem/rólam. Mindenki ismeri a nevemet de a külsőmet természetesen nem de az sem nagyon zavarna e...