9.

172 17 3
                                    

Olyan a 4. emeleten lévő 4. szoba volt az enyém így gyorsan benyitva vettem is észre az előttem lévő kis kamerát. Mivel nem szeretem hogyha kukkolnak utánam ezért gyorsan össze szedve mind az 5 darabot raktam ki az ajtóm elé kivéve egyet mert azt az íróasztalomra rakva fejjel lefelé néztem is szét. Átlagos szoba átlagos színek. A falak fehérek ahogy az ágy is és a szekrények pedig barnák.
Istenem ha nem festhetem át ezt a szart akkor megölöm magamat!-mondtam körül nézve amire ki nyitódott csak úgy az ajtóm.
LUXUS KOPOGNI IGAZ BAZDMEG?!-ordibáltam fel és fordultam az ajtó felé ahol a Sensei volt.
Honnan tudtad hogy vannak kamerák?!
Ki lehetett szúrni már az elsőt is meg szerintem eleve nem nagyon engednének egy gonoszt csak úgy kamerák nélkül lakni egy hősökkel teli koliban!-mondtam szemeimet forgatva.
Túl kiszámíthatók vagyunk szerinted?-kérdezte amire el kezdtem nevetni.
Túlságosan is át lehet látni a hősökön! Például ott van Uraraka! Mindenki azt hiszi hogy a szüleiért tesz mindent mert szegények de csak a hírnév meg a gazdagság miatt teszi ezeket! Vagy ott van még akkor Iida ő csakis azért akar hős lenni mert a testvére aki meghalt az is hős volt és azt hiszi hogy ő is olyan hős lehet mint a testvére.-mondtam amire meg is láttam a kettő személyt akiről beszéltem na meg Shotot.
Ja meg ott van Shoto is. Ő is csak azért akar hős lenni mert ha gonosz lenne akkor az apja kitagadná úgy mint Touyat!-mondtam amire hírtelen le is fagyasztott majd váratlanul ütött is arcon.
EZ NEM IGAZ!-mondta majd amíg Iida le fogta a Senseit Uraraka pedig a szemeit takarta addig a felemás barom el kezdte égetni az arcom egyik felét.

Az egész arcom fájt ordítani akartam de valamiért mégsem tettem meg ezért hírtelen lett vége a fájdalomnak így ki is nyitottam szemeimet de már csak az egyikkel láttam valami homályosat.
MI A FASZ FOLYIK ITT?!TAKARODJATOK INNEN VAGY MIND MEG DÖGLÖTÖK!-kiabált asszem Kacchan majd néztem ahogy el kezdi verni a felemást addig pedig Iida és Uraraka el futnak.
Kacchan hírtelen robbantott felém ezért a jég amely fogva tartott már darabokra tört így gyorsan el kezdtem lentre futni majd mikor le értem a konyhába mentem és két kést vettem el.

GYERTEK ELŐ VAGY MIND MEGÖLÖM A BARÁTAITOKAT!-kiabáltam el magamat de hírteln el kezdtem susmorgást hallani így azt követve halk léptekkel mentem is célom felé de út közben persze hogy meg állítottak.
Szia Midori....ya...
Itt van!!-kiáltott fel Iida majd el kezdtek futni egyenesen a liftbe és mikor oda értem el kezdték nyomkodni a gombot aminek hála már csukódott is be az ajtó de gyorsan el dobva a kést találltam is el a fiút akinek a hasába állt a fegyver.
Ha békén hagysz és nem mondod el senkinek akkor nem öllek meg értve vagyok?!-kérdeztem idegesen Kaminaritól amire félve bólintott majd el is futott.
Ahogy láttam pont Iida szintjére mentek így meg várva a liftet szálltam be majd el is indultam a 3. szintre.

Mikor végre oda értem ki szállva kezdtem el a szobája felé menni ahova a vér nyomok is vezettek majd erőből próbáltam is berúgni az ajtót amire sikerült is de meg láttam a nyitott ablakot.
Ilyen könnyen nem fogtok át baszni!-mondtam majd futottam ki de az ajtó melledt meg is álltam és hallgatóztam.
Szerintem el ment.
Szerintem is...-mondta a lány majd ahogy hallodtam ki másztak a szekrényből.
El kell vinnünk Recovery Girl-höz de gyorsan!-mondta a lány aggódva.
Elsőnek meg kell bűnhődnie annak a gonosznak amiért ilyeneket mondott rólunk!
Szerintem is!-mondta Uraraka mérgesen.
Szerintem meg ti fogtok ez miatt és ezzel!-léptem az ajtóhoz majd mutattam a szerintem förtelmesen kinéző sebemre és mosolyodtam el-ez a rohadt barátotok miatt van és szerintem ti is meg érdemlitek hogy vakok legyetek az egyik szemetekre nem is kicsit!-mondtam már nevetve és kezdtem el közeledni a két ijedt tinédzser felé amikor is hírtelen valaki le fogott.
Hagyd abba Midoriya!-mondta a Sensei amire erősen kezébe haraptam de le fogott a sáljával.
NEM!-ordítottam el magamat amire hírtelen minden el kezdett lebegni de utána már csak homályos emlékek maradtak mert elájultam.

Kész csoda hogy még mindig él!-mondta egy hang amire ki is nyitottam szememet és azzal a rohadt nővel találltam szemben magamat.
Istenem hogy mindig magát látom mikor felkelek!!-mondtam idegesen majd ültem is fel.
Nem kellene olyan sokszor bajba keveredned fiam!
Nem vagyok a maga fia és eleve Shoto meg a barátai kezdték!-forgattam meg szemeimet amire észre vettem hogy vak vagyok a jobb szememre még mindig.
Kaphatok egy tükröt?-kérdeztem amire bólintott majd kezembe is nyomta én pedig bele néztem.
A szemem tiszta fehér és kicsit véres volt az arcom meg mintha valami festék lenne rajta annyira vörös volt még
mindig a seb.
Próbáltam helyre hozni de ez már örökké így marad.-mondta a nő amire csak bólintottam é ekkor vettem észre hogy a hajam fehér...
ENGEDJEN BE MAGA HÜLYE IDIÓTA!-kiabált egy nagyon is ismerős hang majd csapódott is ki az ajtó én pedig félve fel néztem a szőkére.
Deku....-mondta sokkolt hangon majd fordult meg és akart volna ki menni de becsapódott az ajtó a...képességemmel...
Mi a fasz?!-kérdezte idegesen Kacchan majd rám nézett.-Ezt te csinálod Deku?
Asszem igen.-mondtam majd nyitottam ki az ablakot aztán újra be is csukódott.-Igen ez én voltam.-mondtam kezemre nézve amire Kacchan hozzám jött és meg ölelt.
Lett képességed!!-mondta vidáman amire vissza öleltem.
Igen.-mondtam majd fel öltözve mentünk is a Senseihez azaz az irodájába.
Sensei!-nyitottam be kopogás után amire rám nézett.
Ahogy látom fel ébredtél.
Igen!-mondtam majd mivel nem tudtam mást kérdezni ehért csak mondtam amit tudtam.-Mi történt azzal a hárommal?
Todoroki 2 hétre fel lett függesztve Iida az pedig korházba került ahogy Uraraka is.
Mi történt a lánnyal?-kérdeztem értetlenül hisz őt nem is bántottam.
Amikor össze estél utána fel álltam majd hírtelen Iidából ki vetted a kést és a lány hasába szúrtad miközben próbáltunk le állítani de utána Bakugoval kerülték harcba és végül ki ütött amikor Iida magára bírta vonni a figyelmedet.-mondta a Sensei a történetet majd a szőkére néztem akin volt egy nagy seb a karján.
Azt én csináltam?
Igen de nem fáj nyugi.
De tudom hogy fáj egy kicsit!-mondtam majd nyúltam hozzá és hírtelen for is össze a seb.-Kettő új képesség!-mondtam mosolyogva Kacchanra nyúktva a nyelvem aki csak értetlenül nézett rám majd ahogy karjára nézrtt egyből meg is értette.
De akkor is én vagyok a jobb!
Én még úgy is ki bírók ütni valakit hogy hozzá se érek!-mondtam majd a Sensei hírtelen ájutl is el amire el moslyodtam-és úgy hogy rá se nézek!-mondtam majd ragadtam karon és kezdtem el gyorsan vele futni.
Lassabban nem tudnál futni?
Nem bocsi!-mondtam majd mosolyodtam el és futottunk vissza a koliba egymás kezét fogva.

Gonoszból hőst?Where stories live. Discover now