7.

182 20 0
                                    

MERT NINCS KÉPESSÉGEM BAZDMEG!-ordibáltam rá amire a combomba szúrta a szikét majd ezt többször is meg csinálta amíg hajánál fogva meg nem fogtam és a falhoz löktem majd erősen gyomrába térdelve esett a földre így a fejét egyből a falba vertem.
Hagyj békén vagy elmegyek de megöllek egyszer!-mondtam idegesen majd kezdtem el kimenni a mosdóból egyenesen a terem felé. A folyosó üres volt de a vér csak úgy ömlött a lábamból de addig nem is foglalkoztam vele amíg kopogva be nem mentem a terembe.
Elnézésrt a késésért csak dolgom akadt-mondtam majd húztam ki combomból a szikét és dobtam ki a kukába majd a helyemre sántikáltam miközben mindenki engemet figyelt-ne nézzen senki sem! A tanár itt van arra figyeljetek már és maga Mike Sensei meg tartsa az órát mert tudtommal azért tanár hogy tanítson és hogy ne a rohadt diákot nézze aki csak úgy bejött az óra közepén!-mondtam idegesen amire a Sensei is és a többiek is inkább a táblát nézték közben pedig magyarázta az anyagot hogy milyen képesség ellen mit lehet tenni.
Az nem úgy van!-szólaltam amikor All Might képességéről beszélt.
Tessék?
Bocsánat hogy bele szólok de az nem úgy van!-mondtam arra a mondatra gondolva amit pár percel ezelőtt mondott
All Might-nak csak egy képessége van úgy mint nektek is!
1.Todorokinak kettő is van a második pedig hogy All Might is képesség nélküli!-mondtam majd nyúltam véletlen combomhoz ami miatt fel szisszentem.
Ezt hogy érted? Mi a bizonyítékod?
Amikor el tűnt pár hónapra az a bizonyos harc után az azért volt mert a gonosztevő erősebb ütést vitt be neki ugye a bal oldalába ami miatt összeomlott a tüdeje és ez miatt csak pár óráig tud All Might maradni.-mondtam amire sokkoltan néztek engemet és pont ekkor ki is csöngettek.
Most pedig megyek is mielőtt a túl sok vérveszteség miatt elájulok majd végül meghalok!-mondtam majd felállva indultam volna el de egyből el is estem.
Istenem adj erőt hogy elgalább el tudjak jutni az ajtóig!! Mondtam magamban miközben sikeresen felálltam és el sántikáltam az ajtóig majd azt kinyitva kezdtem el sántikálni a folyosón amíg el nem értem azt a rohadt ajtót és mentem be de persze hogy nem volt ott senki így fáslit keresve kötöztem be a sebet majd indultam vissza a terembe de ott már csak a tanár volt.
Hol vannak a többiek?
El mentem edzésre.
Akkor én is megyek!-mondtam majd vettem fel a táskám és indultam volna ki de karon ragadott.
Nem mész te sehova azzal a sebeddel a lábadon!-mondta majd lökött a székre és fogott le.
Ne érjen ho..hozzám!-mondtam amire el vette a kezét majd a szék támlájára fogott.
Rendben de akkor mond el hogy mi történt és hogy mit tudsz még All Mightról!
Órák után jó lesz mert most mennem kell.
Nem most mond el!-mondta kicsit idegesen amire lábon rúgtam majd el lökve magam a talajtól dőltem hátra a székkel majd úgy el estem aztán gyorsan hátra kúszva esett a székre majd gyorsan  fel állva kezftem el futni majd az ajtót becsukva rohantam ki egészen az edző teremig ahol nagy erővel ki vágtam az ajtót majd nem is nézve körül egyenest rohantam az öltözőbe majd ott a mosdóba bebújva zártam magamra és rogytam a földre.
El kezdtem pánikolni ezért erőből bele ütöttem a tükörbe ami ripityára tört és egy szilánkot meg fogva kezdtem  vagdosni magamat.
Baszki baszki BASZKI BASSZAMEG!!!-mondtam ahogy egyre jobban magamba válytam és egyre jobban vérezni kezdett a kezem.

Ez addig ment amíg végül el nem kezdtem hangokat hallani így inkább a zuhany alá menve nyitottam magamra a hideg vizet és lábamat ölelve hunytam be a szemem amíg élveztem hogy a hideg cseppek végig folynak arcomon majd az egész ruhámon keresztül megy azok pedig vizesek lesznek.
Nyisd ki az ajtót vagy bemegyünk!-mondta egy hang de már utána semmit sem hallodtam.

Csak az ajtó hangos csapódását hallodtam majd utána csak csönd.
Midoriya...-mondta Aizawa amire ki nyitottam a szememet és láttam a többiek sokkolta arcát.
Csak menjenek el!-mondtam amire be csukta az ajtót és hozzám jött majd le állította a vizet.-Mi történt? Hallodtam hogy hős óra közepén vérző combal mentél be.
Csak egy diák volt.
Mit csinált veled?
El mentünk beszélgetni Kacchannal a mosdóba majd amikor jöttem volna ki akkor vissza rántott és el kezdett fenyegetni és legvégén megvágtam de kivette a kezemből a szikét és rám támadt vele.-mondtam amire le vett egy törölközőt majd rám terítette és el kezdte a hátam símogatni.
Ne érjen hozzám...-mondtam idegesen amire el vette a kezét és rám nézett.
És ez után?
Kérdezze meg Mick Senseit!-mondtam idegesen amire rám nézett.
Mit csinált veled?
Semmit csak kérdezett én meg mondtam neki hogy majd órák után el mondom de azt mondta hogy nem mert most kell és legvégén ez lett belőle.-mutattam a még mindig vérző karomat.
Rendben akkor most elmegyünk és el látjuk a sebedet majd utána meg beszéljük ezt 6 szemközt.
Az az 8 mert ott lesz All Might is mivel róla volt szó meg hogy olyanokat tudok róla amiket mások nem és az nem lenne jó szerinte ha megtudnák.
Na jó ezt akkor majd 8 szemközt de mostmár tényleg menjünk mert túl sok vért vesztettél már eddig is.-mondta amire nehezen sikerült fel állnom majd úgy sántikálva el is indultunk a gyengélkedő felé ma már másodjára.

Mi történt?-kérdezte a nő aggódva.
Tudja felvágtam az ereimet ja és valaki belém szúrt párszor egy szikét amit még én loptam el mert gondoltam hogy valaki belém fog majd kötni mert gonosz vagyok.-mondtam majd ültem le az ágyra és vettem el a kötszert majd kötöztem be a sebet amíg az a kettő agy halott csak úgy nézett.
Mehetünk is beszélgetni a többiekhez!-mondtam amire bólintott, majd Aizawaval az élen el is kezdtünk menni az irodájába...asszem.

Gonoszból hőst?Where stories live. Discover now