Amikor haza értem ledőlve el is aludtam de utána egy hangos kopogás jött amire fel keltem majd el is mentem az ajtóig és ki nyitva találltam szembe magamat a második és az első számú hőssel.
Jó napot miben segíthetek?-kérdeztem kicsit értetlenül tettetve magam mintha nem tudnék semmit sem.
Szia kölyök tudsz valamit a templomos balesetről?-kérdezte Endevard.
Nem sajnos nem.
És véletlen nem láttál valamit? Pár ember szerint egy zöld hajú és szemű fiú sétált arra felé.-kérdezte All Might kedvesen.
Igen arra jártam az anyukámat mentem meglátogatni.
És nem mentél be az épületbe imádkozni vagy...
Nem vagyok vallásos és nem szeretik templomba járni ezért nem mentem be.-mondtam szavába vágva-bocsánat hogy a szavába vágtam.-mondtam de belül nagyon nem bántam.
Semmi baj. De akkor nem hallodtál vagy láttál valamit?
De azt hiszem! Láttam kettő férfit meg egy szőke tini lányt. Azt hiszem az egyik fiú fekete hajú és félig lila bőre volt amik valami kapoccsal voltak egybe tűzve és kék szemei voltak. A másik fiúnak nagyon világos kék haja volt és kezek voltak a testén és fekete ruhát viselt. A csajnak szőke haja és sárga szemei voltak de nem nagyon hallodtam őket és nem is nagyon érdekelt mert haza kelledt jönnöm a cicámat megetetni.
Oh rendben értettük köszönjüm a segítséget fiú!-mondta All Might meghajolva előttem.
Várjanak!!-kiabáltam utánuk amikor már el akartak volna menni-azt hiszem a gonoszok ligájáról van szó!
Még egyszer köszönjük a segítséget!
Szívesen máskor is!-mondtam rájuk mosolyogva majd el is mentek végre.Miután végre be mentem egyből le feküdtem majd el is aludtam újból.
Mikor fel ébredtem szó szerint nem tudtam mit csinálni így elindultam fényes nappal egy maszkban az utcán majd be is törtem egy üzletbe és loptam magamnak kaját meg ruhát utána pedig meg öltem pár embert még egy kis autó balesetet is okoztam aztán pedig valakit a csatornába löktem és rá zártam a tetejét majd úgy haza is mentem abban a tudatban hogy nem lesz semmi de persze alig léptem be máris valami zajokat kezdtem el hallani így az ajtót bezárva indultam el a bázisom felé ami ugyan a város másik részén volt de legalább oda senki sem megy az tuti.
Egy jó 2 óra gyaloglás meg buszozás oda is értem aztán leszállva mentem is a bázisomra ott pedig le másztam a pincébe mert hát ott volt és a villanyt felkapcsolva köszöntem Dabinek.
Csá Dabi. Mizus veled?
Semmi érdekes. Itt lógok ha nem baj.
Nem baj nyugi. Ide bármikor jöhetsz.
Mit csináltál eddig?
Öhm meg öltem egy családot na jó kettőt.
Kisgyereket is?
Ja persze kettő 6 éves meg hàrom 4 éveset.
Te nem vagy semmi az mostmár tutira biztos!
Ja meg be törtem egy boltba kaját meg ruhákat lopni utána okoztam egy nagy autó balesetet majd valakit bele löktem a csatornába és szerintem ott is halt meg.
Azta...
Te eddig mit csináltál?
Vártalak téged.
Miért?
Hiszek neked. Nem szoktam senkiben sem megbízni de úgy érzem te nem hazudsz.
Nem is. Én mindig kimondom az őszinte véleményemet.
Látszik.
Hát ja. És Shigi még mindig meg akarja támadni a UA-t hogy megölje All Might?
Honnan tudod a tervét?!-akadt ki egy kicsit.
Mivel ott volt a falon az All Mightos poszter tele késekkel ezért erre gondoltam. De elsőnek meg kellene ölni a második számút aztán az eslőt!
De miért pont így?
Endevard és a UA azt hiszi All Mightot akarjátok megölni ezért ő előre fel készült de Endevard az nem így őt könnyen le lehet majd győzni mert későn fog reagálni a támadásokra a sokk miatt meg hasonló.-mondtam majd vettem ki egy kész katsudont és kezdtem el enni -ahh baszki!! Ez kibaszott finom!!-mondtam majd ettem is tovább.
Jaaa értem! Így a harmadik számú hős azaz Hawks lesz őt pedig simán le lehet majd győzni mert megsütjük mint a csirkét!
Pontosan! Látom rá jöttél a tervre!
Ez sokkal értelmesebb mint Shigarakié!
Tudom. De szerintem most megyek mert meg kell ölnöm a zaklatómat.
Mehetek én is?
Túl veszélyes lenne de rendben gyere csak ne zavarj.
Nem foglak nyugi csak beszélni akarok valakivel!-mondta amire rá néztem.
Shoto?-kérdeztem amire egyből nagyobbak lettek a szemei-tudom hogy Endevard az apád.
Honnan...?-kérdezte sokkoltan.
A képességed ugyan olyan mint a Todoroki családnak. Kicsit utána néztem és volt egy fiuk aki meg halt mert egy erdőben használta a képességét de nem talállták meg a hullát csak a bőr darabkáit.
Mindenkiről tudsz mindent?
Persze. Togat a szülei valamiért nem fogadták el ami valószínűleg azért van mert az állatok vérét itta meg hasonló Shigaraki meg amikor megjött a képessége akkor megölte a családját és azoknak a kezeit hordja magán.-mondtam amire csak nézett-na de most gyere mert akkor kicsi változtatok a tervemen és akkor neked is jó lesz.-mondtam amire csak bólintott majd el is indultunk a UA felé ahová nem könnyen vezetett az utunk.Ezt ne mond majd el Shiginek oké?
Nem is akartam.-mondta kicsit nevetve amire én el kezdtem egy kicsit mosolyogni de utána egyből a kolihoz is értünk.
Az ajtón megyünk be vagy az ablakon?
Ablak!-mondta amire közelebb léptem hozzá majd zsebébe nyúlva vettem is ki a telefonját.
Mit csinálsz?!
Csak fel hívom Kurogirit mert nekem el vették a telefonomat.
Oh oké.-mondta amire tárcsáztam is a számot.
Mit szeretnél Dabi?
Szia Kurogiri!!
Oh Deku. Miben segíthetek?
Ide tudnál jönni a UA kolija elé légyszi?
Persze már ott is vagyok!-mondta majd le tette és alig adtam vissza a másiknak a kezébe a telefont már előttünk is volt.
Miben segíthetek neked Deku?
Kellene egy kis segítség el rabolni kettő fiút!
Rendben. De hol vannak?
A szobájukban! Az egyik a 17. A másik a 14. szoba.
Rendben és hova vigyem őket?
A xyxxyy... címre.
Rendben aztán jöjjek vissza értetek ugye?
Igen!
Akkor mindjárt jövök!-mondta majd vártunk vagy úgy 5 percet és végre minket is oda tett le aztán el köszönve ment is el.
Te kötözd le Shotot amíg én Katsukit!
Rendben.
Ja utána pedig ezeket tedd rá!-mondtam majd nyújtottam felé a képesség elvevő bilincset.
Ez mi?
El veszi a képességét szóval elsőnek ezt tedd rá aztán kötözd meg!
Rendben!
YOU ARE READING
Gonoszból hőst?
FantasyIzuku Midoriya vagyok és jó pár éve gonosz lettem hála annak a rohadt Katsukinak. Képesség nélküli vagyok de nem is nagyon érdekel már hogy ki mit mond nekem/rólam. Mindenki ismeri a nevemet de a külsőmet természetesen nem de az sem nagyon zavarna e...