3.

252 20 2
                                    

Miután el szívtam vissza le mentem majd a vázából ki is vettem a mű virágokat majd azokat végig a rakva magam után egészen az ajtóig öngyújtó segítségével fel is gyújtottam azokat.

Elsőnek a virágok égtek szép sorjában majd utána a függöny és a fa padló is el kezdett égni.
Mikro úgy véltem végre jó lesz kiléptem az ajtón majd egy kerítéssel találltam magamat szemben.
Mivel voltam olyan vékony ezért simán át fértem a rudak között majd úgy mintha mi sem történt volna mentem is haza felé.

Mikor haza értem be zártam az ajtót magam után majd le ülve a tv elé kapcsoltam be és kezdtem el nézni.
A híradóban be mondták hogy le égett egy templom és biztos hogy nem a véletlen műve volt ezért ki fogják kérdezni a lakosságot akik arra laknak hogy nem láttak vagy hallodtak-e valami fura zajokat.

Mivel nem érdekelt ezért egyből tovább is kapcsoltam valami horror filmre de mivel nem tetszett ezért inkább ettem át öltöztem majd újból ki léptem a házból és elindultam valamerre.

Mikor egy parkba értem volt ott egy fekete hajú sebekkel teli fiú. Sokkal idősebb volt mint én ezért oda mentem.
Le ülhetek?
Nyugodtan.-mondta majd le is ültem és rá néztem.-Szeretnél valamit kérdezni?
Gonosz vagy?
Erre most mit mondjak?
Igen vagy nem?
Igen!-mondta amire kicsit nyugalomban éreztem mostmár magamat ezért elő vettem egy cigit meg egy öngyújtót és rá akartam gyújtani de az a szar be döglött.
Segítek!-mondta majd jelent meg a képessége amivel kicsit meg gyújtotta a cigi végét én pedig bele szívtam.
Kössz.
Miért nem menekülsz el amúgy?
Miért tenném?-kérdeztem értetlenül rá nézve.
Hát mert ha valaki csak úgy azt mondja hogy gonosz akkor egyből elfut mert nem akar meghalni.
Te hányas számú gonosz vagy?
Öhm...asszem 54. de miért kérdezed?
Én a második.
Izuku Midoriya...-mondta sokkolt hangon amire elmosolyodtam és kifújtam a füstöt.
Személyesen!-mondtam kezem nyújtva amire el is fogadta.
Feltehetek pár kérdést?
Persze nyugodtan.
Hány éves vagy?
14 de örökké az is maradok.
Miért?
Meghaltam. Az egyik zaklatóm mondta hogy ugrojak le a suliba tetejéről amit meg is tettem. 15 napig voltam halott és azótan semmit sem változtam külsőleg csak lett rajtam egy csomó heg de az más sztori.
Oh....értem..
Kövi kérdés?
Mi a képességed?
Képesség nélküli vagyok.-mondtam majd vettem elő még egy cigit és végre meg is tudtam gyújtani a gyújtómmal.
Az nem lehet!
De. Azért zaklattak suliban meg minden fasz mert a gyerekkori barátom el mondta hogy képesség nélküli vagyok és ezért 8 keserves évemet baszták el ja meg otthon a szüleim is de arról nem beszélek semmit sem.
De akkor hogyhogy te vagy a második?
Tudod melyik a világon a legjobban örzött börtön ugye?
Igen persze de miért kérded.
1000 ember gyilkolása után el kaptak és bezártak oda de ahogy láthatod kiszöktem élve ahogy most este is a UA hősképzőből is.
De a tengert...-kérdezte volna de szavába vágtam.
Ruha. Egyszerűen tettem bele levegőt majd mintha egy mentő mellény lenne el kedztem vele úszni egy darabig majd mikor úgy véltem hogy lehet jönnek utánam akkor inkább ki oldottam a ruhát és el kezdtem úszni amíg a partra nem értem ott pedig fel szálltam egy buszra és eljöttem.
Te nem vagy semmi. Képesség nélkül is ki bírtál szökni.-mondta tátott szájjal.
Ja tudom. Téged hogy hívnak?
Dabi.
Valami csapatban vagy vagy egyedül nyomod?
Csapat de egyedül jobb lenne.
Akkor lépj ki.
Nem lehet. Tart az eskü vagy mi a franc.
Akkor megölöm őket.
A főnök képessége miatt egyből meg halnál.
Mert?
Shigaraki Tomura a neve és a képessége a bomlasztás vagyis elpusztítás. Amihez hozzá ér mind az 5 ujjával az meg hal és porrá lesz.
Shigaraki....aszt hiszem ő a top húszban benne van.
Ő a 12.
Oh...tényleg. És mi a nevetek?
Gonoszok ligája!
Beszélhetek a főnököddel?
Várj. Akkor szólok előre a főnöknek!
Rendben.-mondtam majd álltam fel és tapostam meg a csikket utána pedig már inkább csak álltam.
Igen. Ő a második számú! Nem nem hős mondom gonosz!! Beszélni akar veled.
Nagyon fontos a csapat múlhat rajta!-mondtam amire ugyan ezt el mondta.
Jól van akkor szólok Kurogirinek!-mondta majd tettem le idegesen utána pedig felállt és nyitódott előttünk egy portál.
Csak kövess.
Rendben.-mondtam majd át is léptem a kapun és egy bárban találltam magamat szó szerint.

Dabiii!! Hoztál nekem játékot?!-visított fel egy csaj amire csak rá néztem-jaj de cuki vagy!!-mondta majd rohant hozzám és adott egy ölelést-nagyon fogod majd élvezni a játékomat!!
Bazdmeg nem vagyok játék úgyhogy engedj el vagy megöllek!-mordultam rá amire el engedett és rám nézett.
Akkor miért vagy itt?-kérdezte furán rám nézve.
Shigaraki Tomuraval akarok beszélni valami fontosról!
Mi lenne az a nagyon fontos?!-kérdezte majd ahogy meglátott engem el kezdett röhögni.-Te lennél a második számú?-kérdezte röhögve amire inkább le ültem a bárpulthoz ahol dolgozott valaki.
Szeretne valamit uram?
Valami erőset ha lehet.
Még kiskorú vagy!-mondta Dabi.
De alkoholista baszki!-mondtam idegesen majd meg is kaptam az italom és bele kortyoltam majd fordultam Shigaraki felé.

Mi lenne az az annyira fontos Izuku Midoriya számára hogy felkeresett minket egy szép estén?
A UA hősképző tud rólatok és titeket keresnek.
És? Mindenki minket keres.
Be akartak szervezni a tervükbe hogy valaki csalit beküldenek ide hozzátok aztán úgy megtámadjátok a UA-t ott pedig elkapnak titeket és...
Honnan veszed ezt? Meg amúgy is egyáltalán miért kellene elhinnünk ezt neked amikor nem is te vagy Izuku Midoriya?!-mondta idegesen majd dobott felém hírtelen egy kést ami elől épp hogy elhúzódtan mert megvágta az arcomat.
Emlékezz hogy én előre szóltam nektek és nem fogok segítseni hogyha bajba kerültök vagy elkapnak!-mondtam szemeimet fogratva majd a poharat letéve nézten a pultosra.
Te vagy Kurogiri ugye?
Igen uram.
Hívj Dekunak nyugodtan és szeretnék egy furvart a parkba vissza.
Rendben Deku.-mondta majd nyitott előttem egy kaput amin át léptem de eszembe jutott valami így Dabi kezébe nyomtam a papírt amin a telószámom meg a lakcímem volt éd rá kacsintva mentem is végre a parkból haza.

Gonoszból hőst?Where stories live. Discover now