10.✨

175 17 4
                                    

Amikor oda értünk meg álltunk egy kicsit levegőzni a padra leülve és közben pedig figyeltük a csodaszép eget.
Kacchan nézd!-mutattam az égre ahol egy hullócsillag volt.
Látom.
Kívánj valamit!!-mondtam izgatottan amire be csukta a szemét és kívánt is asszem.
Tuti hogy nem fog teljesülni...-mondta mosolyogva de utána komorabb arcot vágott.
Miért mit kívántál?
Nem mondhatom el tudod mert akkor nem fog teljesülni.
Azt mondtad úgyse fog!-mondtam majd fogtam meg kezét és kezdtem el rángatni-De kérlek Kacchan!!-mondtam boci szemekkel rá nézve amire a szemeit meg forgatta és közelebb hajolva súgott a fülembe.
Úgyse mondom el!-mondta majd puszilta meg fülemet amire ki pirosodva rá néztem.
Ka...Kacchan!!-mondtam idegesen amire megint el kezdett felém hajolni-Kacchan?-kérdeztem de ekkor ajkaimra hajolt és lányan meg csókolt. Nem tudtam hogyan reagáljak erre ezért el lökve magamtól rohantam is be a koliba ott pedig már a szobámba aztán az ajtót magamra csapva rogytam is le a földre és arcomat fogtam.
Úristen....-suttogtam magam elé sokkoltan amire hirtelen el kezdett valaki kopogni.
Annyira sajnálom Izuku!! Kérlek csak....akkor beszéljük meg...-mondta aggódó hangon Kacchan amire nem is válaszoltam így szerintem el is ment.

Vagy úgy még 1 órát ott ültem magamba süllyedve amire fel álltam és az ajtót kinyitva mentem is át a szomszéd ajtóhoz és kopogtam be.
Akárki is vagy takarodj!-mondta síró hangon Kacchan amire be nyitottam de nekem háttal betakarózva ült-AZT MONDTAM TAKARODJ!-ordibálta Kacchan de még mindig nem nézett hátra így az ajtót be csukva osontam is mögé majd át öleltem és nyakára adtam is egy csókot.-Deku?-kérdezte rám nézve amire a párnát ami eddig az ölében pihent ki is szedtem és helyette most én másztam oda és öleltem meg.
Ne sírj.-mondtam egyszerűen majd szívtam is be édes karamel illatát ami fel is izgatott szó szerint.
De el rohantál... Azt hittem utálsz ez miatt....
Nem utállak csak le blokkoltam és nem tudtam hogy mit tegyek!-mondtam majd kezdtem el puszilgatni nyakát és néhány helyen még meg is szívtam amire morgott.
Ha nem fejezed be rossz vége lesz...
Vállalom a következményeket!-mondtam rá nézve amire ajkaimra hajolva el kezdett vadul csókolgatni.
Ka...Kacchan...-néztem rá kómás fejjel mert nagyon jól csókol.
Szeretlek Izuku!-mondta amire megint ajkaira hajoltam és számba át dugta nyelvét majd úgy csókolóztunk tovább amíg valaki nem kezdett el kopogni.
Bakugo!!
Bújj el!-mondta rám nézve Kacchan.
De hova?!
A szekrénybe vagy tököm tudja!-mondta amire el is bújtam a szekrénybe ami pont az ágya melledt volt.
Mit akarsz?!
Fontos dologról beszélni négyszemközt!-mondta amire hírtelen lettem is a szobámba.
Három!-mondtam majd gyorsan ki is próbáltam a képességem így elsőnek lentre a mosdóba teleportáltam aztán a nappaliba ahol a többiek is voltak majd a tetőre teleportáltam végül magamat és írtam Kacchannak egy üzit hogy 3 képességem van amire csak egy sokkolt emojit küldött egy ilyet:😶.
Miután el tettem a telefonom le is ültem a beton szélére majd lábamat lógatva dőltem hátra a korlátnak majd vártam hogy Kacchan írjon.

Bakugo Katsuki:💥

Istenem Dekunak 3 képessége van...
Az lenne az a nagyon fontos hogy....én....én....-mondta Kiri de el akadt.
Fejezd ki valahogyan magad. Mondj akkor csak szavakat.
Oké...szerelem,szivecskék,virág,csoki,
titkos hódoló,és....fiú....
Van egy titkos hódolód aki fiú és küldött neked virágot és csokit mert szerelmes beléd de te is belé mert meleg vagy?-kérdeztem amire sokkoltan rám nézett.
Igen...
Én is meleg vagyok.-mondtam vállat rántva de megint csak sokkoltan kikerekedett szemekkel nézett rám.
Mi?
MELEG vagyok!-mondtam az elejét ordítva hátha meg hallja.
Te is?
Nem bazdmeg!
Mióta tudod?
Az most tök mindegy de van már sejtésed ki lehet az?
Nincs.
Nem kaptál től levelet?
Igen. Azt írta benne hogy nagyon szeret a közelemben lenni meg hogy amióta meg látott szerelmes belém és szeretné ha egy párt alkotnánk meg hogy mindig segítek neki ha bajban van.-ez csakis Pikachu lehet szerintem mert ők mindig együtt lógnak meg néha ki is van pirulva ha Kiri közelében van.
Oh akkor nemtudom de most nekem dolgom van úgyhogy lehet elhúzni!
Oké de azért ne mond el senkinek se kérlek...
Te se vagy kinyírlak!-mondtam majd még egy utolsót le pacsizva el is ment én pedig telefonáltam Dekunak de ahogy az ablak felé néztem hírtelen ott zuhant a föld felé valami zöld ezért gyorsan ki nyitva az erkély ajtót néztem ki de már semmi sem volt ott majd hírtelen valaki meg fogta a vállam amire az arcába robbantottam volna de...eltűnt a képességem...
Mi a fasz?!-kérdeztem amire meg láttam magam előtt a Brokkolit.
4!-mondta rám mosolyogva győzelemmel az arcán amire meg forgattam a szemeimet és fel kapva dobtam az ágyra majd rá is feküdtem.-Most mit csinálsz?
Alszok veled! Mostmár nem foglak vissza engedni a szobádba!-mondtam majd feküdtem mellé és öleltem magamhoz és csókoltam meg nyakát.
Akkor majd át teleportálok!-mondta amire inkább át is fordultam mert éreztem hogy nem akar velem lenni.
Akkor menj nem érdekel!-mondtam majd csuktam be szemeimet de hirtelen mászott ki mellőlem és mászott a karjaimba.
Nem fogok ameddig nem akarod te sem!-mondta majd ölelt meg amire vissza öleltem.
Rendben de most már tényleg aludjunk mert fáradt vagyok!-mondtam fejére puszilva amire egy jó éjt-et mondott és el is aludtunk egymást ölelve.

Nem tudom hogy mit írjak a kövi részhez de még ezen a napon ki fog jönni!!Előre szólok!!😚❤️

Gonoszból hőst?Where stories live. Discover now