Şunu eklemek istiyorum. Burada geçmişi okurken bir anda geleceği okumanız saçma gelebilir.
Çünkü birisinin geçmişe gitmesi demek, geleceği değiştirip baştan yazması demek oluyor.Bunu düşünmeden okuyun lütfen.
Bir de geçmişteki zaman akışı gelecektekinden çok farklı.Teşekkür ediyorum.
GELECEK
Herkes Weasley ikizlerinin Umbridge'ın sınavını bozup eğlence çıkarmalarını izliyordu. -Harry hariç-
Başlarda o da eğleniyordu ancak şu an etraf bulanıklaşmaya başlamıştı.
Gözleri karardı. Tarifi zor duygular içerisine girdi ve dayanamayıp yere çöktü.Hermione fark edip hızlıca yanına gitti.
O her zaman fark ederdi.
Harry ile aralarındaki bağ bir başkaydı.Harry bir anda Sirius'u görmeye başladı. -Ve Voldemort'u-
Canı yanıyordu ama umursamamaya çalışarak konuşmaları dinledi.
Voldemort Sirius'a asa tutuyordu."Kehaneti istiyorum."
Sirius korkuyordu. Ama kendisi için değil, Harry için.
"Önce beni öldürmelisin."Voldemort alayla ekledi.
"Öldürücem. Ama önce o'nu bana getireceksin.
Crucio!"Sirius acı dolu bir haykırış bıraktı yankılı duvarlara.
Voldemort devam etti."Crucio!"
Harry hızlıca kendine geldi.
×××××××××××××××××××××××××××××××××"Emin misin Harry?!"
Hermione,Ron ve Harry koşar adımlarla merdiven tırmanıyorlardı.
Harry hem öfkeyi,hem endişeyi hem de korkuyu aynı anda hissediyordu.
"Onu gördüm. Aynen Bay Weasley'e olduğu gibi. Sirius Voldemort'un birşeyin peşinde olduğunu söylemişti."
Ron ekledi.
"Bekle, sakın bu şey bizim bulduğumuz küre olmasın? Hani Lauretta'yı geçmişe gönderen küre."Harry ve Hermione ışık hızında Ron'a döndü.
Hermione;
"Aferin Ronald,dahice."
Dedi ama şaşkındı. Ron'dan böyle bir şeyi şipşak anlamasını beklememişti.Harry birkaç basamak aşağı indi.
"Demek Dumbledore küreyi oraya-sırlar bakanlığına- saklamış . Belli ki kendi ofisi güvensiz gelmiş."Ardından koşarak indiği basamakları geri çıktı.
Hermione onu durdurdu."Harry bekle! Ya Voldemort bunları bilerek yapıyorsa. Ya seni kendine çekmek için Sirius'u kullanıyorsa?"
"Muhtemelen öyle, ama her şekilde Sirius tehlikede, küre de öyle.
Lauretta da aynı şekilde. Voldemort'un Lauretta'yı öğrendiğini düşünsenize."Hermione düşünmek istemediğini belirtircesine kafasını bir o yana bir bu yana hızlıca salladı.
"Oraya gitmeliyiz. Önce küreyi almalı sonra Sirius'u kurtarmalıyız."
Dumbledore'dan da yardım isteyemezdiler. Çünkü Umbridge 'Dumbledore'un ordusu' isimli küçük çeteyi görünce suçu Dumbledore'yıkıp iftira atmıştı.
Sonuç Dumbledore'un Azkaban'a gitmesi ile bitirilince Albus, kaçmıştı.Tabii ki Azkaban'a gidemezdi.
Durum böyle olunca da Hogwarts, tamamen Dolores Jane Umbridge'in eline geçmişti.
Bu sene Hogwarts'a başlamak ne büyük talihsizlikti öyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘰𝘪𝘯𝘤𝘪𝘥𝘦𝘯𝘤𝘦-𝐖𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐭𝐢𝐦𝐞'Tom Marvolo Riddle
FantasyTamamiyle tesadüfen bir kehanet küresine rastlayan Harry Potter ve arkadaşları, kürenin onlara söylediği şey üzerine Albus Dumbledore'dan yardım isterler. Küre, Karanlık Lord'un ölümünde son noktayı koyacak kişiyi şifreli olarak sunar. "Sarışın, nai...