Beğenmeniz dileğiyleKeyifli okumalar
Yorum yapmayı ve alttaki küçük yıldıza dokunmayı unutmayın
*
***
"Bir çift ruh"
Bedenini bana yaslamış, yeşile dönen gözleriyle kahverengi gözlerime bakıyordu.
Elini saçıma çıkarıp, yavaşça okşamıştı, dudaklarıma değen dudaklarıyla gözlerimi kapatmıştım. Dudaklarımı nazikçe öpüyordu. Hafif üst dudağıma ısırık bıraktığında kendimi ona doğru itmiştim.
Bedenlerimiz ateş almış, yanıyordu elini çevik haraketiyle belime çıkarıp, bir anda beni kucağına almasıyla hafif çığlık atmıştım, ardından gülerek odaya geçerken çalan telefon sesiyle sanki biri beni bu andan koparmıştı, gözlerimi araladığımda tanımadığım bir evde olduğumu görmüştüm. Doğrulunca elimi alnıma koyup, sıvazlamıştım.
Allahım, nasıl bir rüya görmüştüm ki, böyle. Çok sıcak olmuştu. Elimi t-shirtime atıp,yakamı serinlemek için silkelemiştim.
Kanepeden kalktığımda banyoyu bulup, girmiştim. Elimi yüzümü bol suyla yıkamıştım. Beyaz t-shirtim ıslanmıştı.
Banyodan çıktığımda Faris'i karşımda gördüğümde yutkunmuştum.
Kuruyan dudaklarımı dilimle ıslattığımda anlık bakışları dudaklarıma düşmüş, sonra kendini hemen toparlamıştı.
" 10 dk emniyete gideriz, hazırlan istersen" deyip, yanımdan geçti.
Kokusu burnuma dolunca gözlerimi kapatmıştım. Kendine çeken bir kokusu vardı. Hâlâ kapıda beklediğimi fark edince hızla salona geçip, çantamı almıştım.
Bulduğum boş odaya geçip, kapıyı kapatmıştım. Uzun yazlık elbisemi çantamdan çıkarıp, giymiştim.
Tarağımla saçlarım taramış, son kez de meyve aromalı parfümümü sıkmıştım.Odadan çıktığımda Faris kafasını telefonundan kaldırıp, bana bakmıştı. Gözlerini üzerimde yavaşça dolandırmış, beni süzmüştü. Sonra ne yaptığını fark edip, bakışlarını üzerimden çekti, ayağa kalkıp, " hadi çıkalım" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAK BENİ(+18)
ChickLitKitapta aşırı +18 sahneler olacaktır, bunu göz önünde bulundurarak okuyun lütfen.. Lara Elif Karay; 22 yaşında zengin bir iş adamının kızı olan Lara, babası yüzünden annesini kaybetmiştir. Babasının zoruyla sevmediği bir adamla nişanlandığı gece evd...