Peter gece pek uyuyamamıştı. Tony'nin buğun onu almaya geleceği gerçeğine hala inanamıyordu. Bütün bunların rüya olması onu gerçekten korkutuyordu. Yatağında oturmuş sütlerini içerken bir yandanda bazen heyecanla ayağa kalkıp odanın içinde volta atıyordu. Odadaki diğer çocuklar ona delirmiş gibi bakıyordu.
Peter odaya gelen çocukla kafasını o tarafa çevirdi. Çocuk müdürün odasında onu beklediğini söyleyince heyecanla ayağa kalktı. Bay starkın geldiğini anlayan Peter ne yapacağını bilememişti. Bugün gerçekten yeni bir hayata başlayacaktı ve Peter hala bir rüyada olma ihtimaline karşı kolunu cimdikledi. Canının acıdığını farkeden Peter gülümseyerek dışarı çıktı. Tabi arkasından ona delirmiş gibi bakanların farkında değildi.
Peter kapının önüne gelip biraz bekledi. Ellerinin içi terlemişti. Peter en sonunda kapıyı çalıp içeri girebilmişti.
Bay stark koltukta oturmuş peterın gelmesini bekliyordu. Kapı açıldığında bakışları o tarafa yönelmişti. Peterı gördüğünde ona gülümsedi. Peterda gerginliğini saklamaya çalışarak gülümsemeyi denedi ama pek işe yaramamıştı. Tony bir terslik olduğunu anlayınca gülümsemesi düştü. Peterın yüzü bembeyaz olmuştu gözlerinin altı mosmordu çocuk hasta gözüküyordu.
Tony hemen ayağa kalkıp peterın yanına gitti elini alnına koyup ateşine baktı. Ateşi olmadığını görünce rahat bir nefes veren Tony çocuğu koltuga ilerletip oturmasını sağladı. Önünde eğilip ellerini tuttu. Peterın gözleri kocaman açılmış tonye bakıyordu.
Müdüründe peterdan farkı yoktu adam Tony starkın davranışlarına şaşkınlıkla bakıyordu.Tony: iyi misin evlat hasta mı oldun yoksa yüzün bembeyaz olmuş.
Peter:Ben iyiyim bay stark sadece dün gece uyuyamadım.
Tony sinirle çocuğa baktı.
Tony:Ben sana erken uyu yarın yorucu olucak demedim mi ufaklık.
Peter başını öne eğip üzgünce yere baktı.
Peter:Ama uyuyamadım.
Tony peterın üzgün bakışlarına daha fazla dayanamayıp gülümsedi.
Tony:Tamam hadi üzülme bügün erken uyuyup bu açığı kapatırsın.
Peter dudaklarını büzüp yavru köpek bakışlarıyla Tonye baktı.
Peter:Ama bay stark ben erken uyumak istemiyorum.
Tony:Evet ama ginede uyuyacaksın şimdi evrak işleri tamamlandığına göre sende imaza attıktan sonra burdan gidebiliriz degilmi müdü-
Tony ve Peter şaşkınlıkla müdüre baktı.
Adamın kafası masaya düşmüştü.Tony hızla adamın yanına gidip nefes alıp almadığını kontrol etti. Nefes aldığını doğrulayan Tony rahat bir nefes aldı.
Tony:friday müdürün bir rahatsızlığı var mı?
Friday:Hayır efendim görünüşe göre şoktan bayıldı.
☆☆☆
Peter eşyalarını toplayıp tony'nin yanına gitti Tony peterın elindeki eşyaları alıp omzuna kolunu attı. Peterın zaten fazla eşyası yoktu. O yüzden fazla zaman harcamamıştı.
Arabaya geldiklerinde Tony kolunu peterın omzundan çekip eşyalarını arabaya koydu. Bugün happy gelmemişti bu yüzden arabayı Tony kullanacaktı.
Arabaya binicekleri an Peter bacağına sürtünen kediyle aşağı baktı. Tony tam kapıyı açmış arabaya binicekken çocuğun bir yere baktığını farkedince yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara(irondad)
FanfictionTüm hakları marvela aittir. #1 Irondad-22.07.23 #1 tonystark-22.07.23 #1 peterparker-22.07.23 #1 clintbarton-12.08.23