19.bölüm

447 36 15
                                    

Tony:burda ne halt oluyor?!

Tony zırhtan çıkıp kaşlarını çatıp diğerlerine sorgularcasına baktı.

Peter clinti itip heyecanla tony'nin yanına gidip ona sarıldı. Tabi o sırada clint yere yapışmıştı.
Tony'nin çatık kaşları peterın sarılmasıyla düzelmişti. Tony petera sarılıp saçlarını öptü.

Tony:Hey evlat bakıyorum beni çok özlemişsin.

Peter hiç bir şey söylemeyip tony'e daha sıkı sarıldı. Peterın burnunu çekmesiyle ağladığını farkeden tony omuzlarından tutup peterın yüzünü görmek için onu kendinden uzaklaştırdı.

Tony:neyin var evlat neden ağlıyorsun?

Peter:1 ay gelmiyceksiniz sandım.

Tony:nerden çıktı bu?

Peter:bay clint söyledi. Ben geri gelmiyceksiniz diye çok korktum.

Tony peterı kendine çekip sarıldı.Tony peterı saçlarını okşayıp onu sakinleştirirken o esnada clinte ters bakışlar atmayıda unutmamıştı. Clint tony'nin ve natashanın ona olan bakışlarını görünce hemen havalandırmaya çıkıp kaçmaya başladı.

"Clint! Gel buraya seni sefil havalandırma faresi!" diye bağırdı Tony. Peter'ın aşırı sesten dolayı kulaklarını kapattığını gördüğünde bağırmayı kesti.

"Hey, evlat, iyi misin? Kusura bakma, hassas duyuları tamamen unutmuşum."

"Sorun değil Bay Stark" dedi Peter ellerini kulaklarından çekerken. "Bay Barton'a kızmayın olur mu, o sadece beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Ben her şeyi yanlış anladım."

Clint bu sırada havalandırmadan bağırdı:
"Çocuk haklı Tony, benim hiçbir suçum yok. Hem, elimi ısırmasına ısınmasını verdim. Hala acıyor." dedi elini ovuşturarak.

"Sen onu yastıkla boğmaya çalıştın! Havalandirmadan çıkma çünkü seni gördüğüm anda kuş yahnisi yapacağım." Tony havalandırmaya doğru bağırarak Clint'i tehdit etti. Fakat çok geçti, Clint çoktan ortadan kaybolmuştu bile.

Tony sinirle havalandırmaya son kez bakıp petera döndü. Nasıl olsa clinti sonra eline geçirirdi şimdi ilgilenmesi f
Gereken küçük bir örümcek vardı. Tony peterı koltuga ilerletip oturttu çocuğun gözleri Kıpkırmızı olmuştu onun bu halini gören Tony clinte içinden sövmeye başlamıştı bile.

Natasha'ya bir baş işareti yaptı ve mesajı alan Nat dışarı çıkarak Clint'i aramaya başladı. Bu küçük örümceği çok sevmişti ve kimsenin onu incitmesine ya da ağlatmasına izin vermeyecekti.

"Eee benim yokluğumda ne yaptın bakalım?" diye sordu Tony.

"Hiçbir şey. Avengers grup sohbetine alındım, sohbeti birbirine kattım ve Pietro, Wanda ve Bay Loki'yle birlikte bir tarikat kurmaya karar verdik. Hiçbir şey olmadı yani."

"Bay Parker küçük bir detayı atladı, yarım saat boyunca bunları yaptıktan sonra günün geri kalan yedi saati boyunca sizi beklemekle meşgul oldu."

Peter sinirli olduğunu düşündüğü bir ifadeyle tavana baktı. Friday'in hep orada olduğuna inanmıştı.

Ayrıca şu anda çok tatlı görünüyordu. Tony bastıramadığı gülümsemesiyle Peter'ın saçlarını karıştırdı ve kahve almak için mutfağa girdi.

Peter tonynin peşinden mutfağa gitti. "Hey Tony bir daha bu kadar uzun gitmezsin demi yani en azından ben de seninle gelsem olmaz mı?"

"Hayır"

"Ama-

"Hayır!"

"Ama neden ben örümcek adamım seninle birlikte görevlere neden gelmiyorum."

"HAYİR DEDIM PETER!"

Peter kırgın gözlerle tonye baktı. Tony ise çocuğa bağırdığı için pişman olmuştu.
Bugün o kadar gergin bir gün olmuştuki sonunda petera patlamıştı.

"Peter ben üz-"

Peter tonynin lafını bitirmesine izin vermeden ordan ayrıldı.

Tony peşinden gitmek için mutfaktan ayrıldı fakat salona yeni gelen Steve onun kolunu tutarak gitmesini engelledi.

"Tony, sorun ne bilmiyorum ama onu biraz yanliz bıraksan nasıl olur? O küçük bir çocuk değil, ayrıca o örümcek adam, daha fazla sorumluluk almasına izin vermelisin. Ona bebek gibi davranamazsın."

Tony bir an için Kaptan'ın söylediklerini gözden geçirdi. Belliki mutfaktaki küçük tartışmalarını duymuştu.

"Bak, onu kendimle birlikte görevlere sürükleyerek hayatını mahvedemem. O da her lise öğrencisi gibi normal bir hayatı hak ediyor. Şimdi izin verirsen ondan özür dileyeceğim." dedi ve Peter'ın odasına gitmek için kolunu Steve'den kurtardı.

Peter yatağının üzerinde otururken duyduğu kapı tıklatma sesiyle ayağa kalktı ve "girin" dedi.

Tony içeri girip yatağın kenarına oturdu. Peterda tonye en uzak olan yere oturmuştu.
Peter tonynin yüzüne bakmıyordu. O sırada duvar ona daha ilgi çekici gelmişti.

"Bak Peter sana bağırdığım için gerçekten üzgünüm ama bugün gerçekten zor bir gündü ve seni görevlere götürme fikri hoşuma gitmedi. Senin hayatını daha fazla riske atmanı istemiyorum. Tıpkı diğer çocuklar gibi normal bir hayat yaşamanı istiyorum"

"Ben normal bir çocuk değilim Tony örümcek adamım.
Sorun sadece sesini yükseltmen değil ben
Ben seni daha yeni bulmuşken kaybetmek istemiyorum"

"Beni kaybetmeyeceksin. Bunun gibi yüzlerce göreve çıktım ve görünüşe göre hala sağım." Bunu söylerken ufak bir kikirdama kaçtı dudaklarından. "Herneyse, kahramanlık işlerine çok erken bir yaşta başladın ve bu beni biraz endişelendiriyor. Diğer yaşıtlarından farklı hissetmeni istemiyorum. Onların sana yargılayıcı bakmalarını da istemiyorum. Düşünsene, bir görevden dönüyorsun ve yüzünde kocaman bir hançer yarası ya da kolunda büyük bir yanık var. O zaman ne yapmayı düşünüyorsun?"

Peter Tony'nin haklı olduğunu farketti. Kendisi normal olmak istiyordu, örümcek adam olan bir lise öğrencisi her ne kadar normal olabilirse, sanırım Tony'e hak verecekti fakat son kozunu kullanmadan edemedi.

"Hızlı iyileşmem var?"

"Öğretmenin ödevlerini neden yapmadığını sorduğunda çatışmanın ortasında olduğunu söylersin o zaman."

Peter yenilgiyle Tony'e sarıldı. Bu adam her konuda haklı olmak zorunda mıydı?

"Bazen  sinir bozucu oluyorsun ihtiyar bana bağırmanın cezası olarak bugün benim istediğim şeyleri yapmalıyız.

Tony gülerek "anlaştık" dedi.

☆☆☆

Bölüm nasıldı?

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın byyy.


Yanlış Numara(irondad)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin