36.bölüm

282 28 32
                                    

Peter sabah uyandığında Natasha ve Tony'nin arasında olduğunu görünce gülümsemesini bastıramadı.

Esnedikten sonra tekrar uyumaya hazırlanıyordu ki bugün gezi olduğu aklına geldi. Aceleyle ayağa kalkması Tony ve Natasha'yı da uyandırmıştı.

"Friday, saat kaç?" diye sordu aceleyle.

"Saat 10.05 ve sınıf otobüsü yarım saat önce yola çıktıklarını bildirdi Peter. Hazırlanmak ve kahvaltı etmek için 15 dakikadan az bir süren var."

Peter aceleyle ayağa kalktı. Natasha anlamsızca bakarken Tony ona gezi programını açıkladı.

Bu arada Tony de hazırlanmaya gitti. Ne Natasha ne de Tony bu kadar uzun süre uyuduklarını hatırlamıyordu. Peter kesinlikle onlara iyi gelmişti.

Peter aceleyle odasına gidip hazırlandı. Kıyafetlerini giydikten sonra saçını düzeltip mutfağa gitti. Ayak üstü bir şeyler atıştırıp kulenin girişine yöneldi.

Aşağı indiğinde sınıf çoktan gelmişti bile Peter onlara rehberlik edecek kişi olduğu için kuleye henüz girememişlerdi. Peter derin bir nefes alıp karşısındaki insanlara doğru gitti.

Peter kısaca sınıfı selamladıktan sonra bazı temel kurallardan bahsetme ihtiyacı hissetti.

Kart girişleri ve gizlilik politikasından bahsettikten sonra danışmaya giderek giriş kartlarını teslim aldı.

Herkese kartlarını dağıttıktan sonra diğerlerine göstermek için ilk kendisi geçecekti. Kartını cebinden çıkardıktan sonra üstüne karalanmış olan Hawkeye sembollerini, ok ve yay çizimlerini gördü.

Umursamamaya çalışarak içinden Clint'e saydırarak kartı okuttu.

"Merhaba Peter, erkenden hazırlanabilmene sevindim. Bay Stark sizi stajyer laboratuvarlarında bekliyor."

Herkes şaşkınca sesin nereden geldiğini anlamaya çalışırken Flash sinirle yumruklarını sıktı. Belliki Peter bir stajyerden daha fazlasıydı ve Flash bunu kabullenmek istemiyordu.

Flash sinirle Peter'a baktı. Aklından bir çok plan geçiyordu . Bir şekilde Peter'ı rezil etmeliydi. Bu pisliğe gününü göstermesi lazımdı.

O sadece kendisinin getir götürünü yapacak birisiyken nasıl burda staj yapabilirdiki? Peter burda olmayı haketmiyordu.

Peter Friday'i onaylayıp bay Stark'a birazdan orada olacağını bildirmesini istedi.

Küçük örümcek, grup kartlarıyla içeri girdikten sonra onları asansöre yöneltti.

Yukarı çıktıklarında hepsi hayranlıkla etrafa baktı.

Stajyer laboratuvarlarına girdiklerinde Flash Peter'a çelme taktı. Peter yere düşerken pis pis sırıtmayı da ihmal etmedi.

Peter ayağa kalkıp üstünü silkelerken Friday'den gelen tiz bir sinyalle kulaklarını kapattı.

Kimse ne olduğunu anlamazken Tony aceleyle laboratuvara indi.

"Tatlı Peter'a zorbalık yapan iğrenç Flash protokolünü kim etkinleştirdi!" diye bağırdı. Protokol ismini elbette Wanda seçmişti.

Tony endişeyle Peter'a baktı. Yaralandımı diye kontrol ettikten sonra sinirle Flash'a baktı.

"Bunu oğluma sen mi yaptın?" diye sordu. Bir yandan da kolundaki alçıyla oynuyordu.

"Ben- ben- efendim, şeeyyyyy yanlışlıkla oldu. Yoksa ben Peter'ı çok severim. Öyle değil mi Peter?" diye sordu Flash panikle. Tony'nin Peter'a oğlum dediğini farketmemişti sanırım.

Yanlış Numara(irondad)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin