10.bölüm

649 59 15
                                    

Peter ne kadardır burda bekliyordu bilmiyordu ama gittikçe dahada çok hasta hissetmeye başlamıştı.

Bir süre sonra gözleri kapanmaya başladı Peter uykuya daldı. peter koluna vurulan iğneyle uyandı. Karşısında normon osbornu görmesiyle gözleri kocaman açılmıştı.

Peter:sen?!

Norman:sonunda uyandın mı nasıl hissediyorsun?

Peter: bırak beni seni pislik!

Norman kahkaha atıp birden susup peterın yüzüne sinirle baktı. Birden peterın yüzüne yumruk atıp boğazını sıkmaya başladı.

Peter acıyla inleyip gözlerini kapattı.
Boğazına sarılan ellerle korkuyla gözlerini açtı.

Peter nefes alamıyordu ne kadar ellerini kurtarıp normanın ellerini çekmek istesede başaramamıştı. Peterın gözleri kararmaya başlamıştı gözlerinden akan yaşalarla tonyden yardım istedi.

Norman:kimse seni elimden alamaz küçük örümcek senin varlığın bütün planlarımı mahvetti. Bu yüzden hesabını ödeyeceksin.

☆☆☆

Tony endişeyle odanın içinde volta atıyordu. Ekibe haber vermişti bir kaç dakikaya burda olurlardı. Tony odadan çıkıp aşağı indi bir yandanda friday peterı bulup bulamadığını soruyordu ama friday hiçbir şey bulamamıştı. Tony aşağı inip direk toplantı odasına yönelmişti.

Tony içeri girmiş diğerlerinin gelmesini bekliyordu. Sinirle önündeki sandalyeye tekme attı. Digerleride tam o esnada gelmişti. Tony'nin sinirle sandalyeye tekme attığını gören Avengers üyeleri şaşkınlıkla ona baktı tony'i İlk defa bu kadar sinirli görüyorlardı. Nataşa öne çıkıp Sorunun ne olduğunu sordu.Tony çocuğu kaybettiğini söyledi Steve kimden bahsettiğini sordu Tony cevap veremeden clint ne dediğini anlamıştı bile peter'dan mı bahsediyorsun dedi Tony kafasında sallayınca Clint endişeyle ona baktı çocuğa ne oldu?
diye sordu.

Herkes yerine geçip tony'nin olanları anlatmasını bekledi.

Tony çocukla tanıştığı zamanı ve çocuk hakkında bilgileri avengerasa aktardı.

Tony son olanları ekine anlatmıştı hepsi çocuk için endişeliydi. 14 yaşında bir çocuğun örümcek adam olmasını beklemiyorlardı.

☆☆☆

Peter uyandığında kendini çok halsiz hissediyordu. Sanki bütün kanı çekilmiş gibiydi gözlerini açmakta bile zorlanıyordu. Kolu çok acıyordu kafasını o yöne çeviren Peter kanının alındığını gördü.

Norman içeri girdiğinde peterı uyanık görünce gülümsedi.

Norman:uyandın mı küçük örümcek?

Peter:benden ne istiyorsun?

Norman:benden çaldığın şeyi geri istiyorum.

Peter:neden bahsediyorsun sen, ben senden hiç bir şey çalmadım?

Norman: Hadi ama evlat örümceği ne çabuk unuttun şimdi seni mutasyona uğratan örümceğin nerde olduğunu söyle.

Peter:öldü!

Norman:Yalan söyleme seni velet!

Peter:Sana doğruyu söylüyorum.

Norman sinirle volta atmaya başladı.

Norman:bütün planlarımı mahvettin.
Senin yüzünden ne kadar para kaybettim haberin var mı?!

Peter:üzgünüm bunları isteyerek yapmadım. Ayrıca örümceğin gelip beni ısırması neden benim suçum oluyor!

Yanlış Numara(irondad)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin