Peter ona doğru gelen yeşil maskeli adamla geriye doğru kaçmaya başladı.
Adam hala onun peşindeydi derdinin ne olduğunu anlamasada hızla kimsenin olmadığı bir sokağa gitmeliydi. Köşede gördüğü dar ıssız yola dönüp binaya ağını atıp binanın üstüne çıktı. Hemen kostümünü giyip adamın peşinden gitti. Yeşil kostümlü Adam ona doğru tuhaf bir silah doğru ateşledi neyseki Peter hızlı ve çevik hareketleriyle kurtulmuştu.Peter adamın kollarına ağ atıp onu durdurmaya çalıştı ama adam son anda kaçmıştı. Peter nerden geldiğini bilmediği bir şeyle vurulup yere düşmüştü birden duyduğu yüksek sesle kulaklarını kapattı.
Peter karenden bay starkı aramasını isteyip yardım istedi. Gözleri kapanmaya başlamıştı ses dayanılmaz olmaya başlamıştı. Yeşil maskeli adam kahkaha atarak ona doğru gelmeye başladı.
"sonunda seni buldum parker."
Peter onun kim olduğunu bildiğine bile şaşıracak halde değildi. Sen kimsin diye sordu. Gözleri kapanmadan önce duyduğu son sözler adamın ismiydi.
"Yeşil gönlün benim adım bu parker"
☆☆☆
Tony laboratuvarda peterın yerini bulmak için fridaydan peterın konumunu bulmasını söyleyecekken fridayın peterdan bir arama aldığını söylemesiyle rahat bir nefes aldı.
Tony:Hey evlat iyi misin? Neden telefona cevap vermedin?
Karen:merhaba bay stark ben karen şuan peterın başı belada sizi aramamı istedi.
Tony endişeyle sandalyesinden ayağa kalktı.
Tony:Ne oldu bana konumunu ver karen.
Karen:Size görüntüleri ve konumu göndericem bay stark Yeşil goblin adında biri peterı kaçırdı ama sizin eklediğiniz konum sayesinde onu bulabilirim.
☆☆☆
Peter gözlerini açtığında kendini sedyede bağlı halde bulmuştu. Ne kadar ellerini çekip çözmeye çalışsada olmamıştı. Sanki bütün güçleri ondan alınmış gibiydi Peter etrafı inceleyip kendini kurtarmak için bir şeyler aradı ararken buranın bir ameliyathane gibi olduğunu fark etti her yerde birkaç cihaz ve diğer duvarda da kesici aletler olduğunu fark etti Burası karanlık ve ürkütücüydü.peter korkuyla etrafa baktı. Üstüne baktığında kostümü orda değildi ağzı bir tür cihazla kapatılmıştı yani konuşma şansı bile yoktu. peter pes etmişlikle kafasını geriye yasladı bu sefer başı fena beladaydı.
☆☆☆
Tony fridayın söyledigi yere gelmişti bir tür depodaydı. Kapıyı kırıp içeri girdiğinde kimsenin orda olmadığını farketti. Jarvis binayı taradığında tamamen boş olduğunu söyledi Tony panikle ekipten kimseyi yanına almamıştı. İçeri girerken bile dikkat etmemişti. Çocugun burda olmadığını öğrenen Tony hayal kırıklığına uğramıştı. Kostümün gösterdiği konuma ilerlediğinde kostüm buradaydı ama sahibi yoktu Tony kostümü eline alıp sinirle yumrugunu sıktı.
Tony:kahretsin nerde bu çocuk?
☆☆☆
Naber gençler?
Bölüm nasıldı?
Oy sınırı:10oy
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın byyy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara(irondad)
FanficTüm hakları marvela aittir. #1 Irondad-22.07.23 #1 tonystark-22.07.23 #1 peterparker-22.07.23 #1 clintbarton-12.08.23