Merhaba arkadaşlar
Nasılsınız? Aslında ara vermiştik ama elimizde bölüm vardı ve biz oy verenlere ve yorum yapanlara haksızlık yapmak istemedik. Bu yüzden üç günlük aradan sonra geri döndük.
Kıymetimizi bilin, kim ara verdikten 3 gün sonra geri döner :) herkese bizim gibi yazar lazım sbwjsvwhs
Neyse daha fazla uzatmayım sizde bölümü bir an önce okuyabilin. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Arkadaşlar yorum yapın lütfen fikirlerinizi merak ediyoruz.
İyi okumalar...
●
Tony sinirle salonda volta atarken Peter da elini dizlerine koymuş yere bakıyordu.
"Bana neden söylemedin Peter okulda biri sana zarar veriyor ve bundan haberim yokmu?"
"Aslında bahsetmiştim"
"Onun okulda sana zarar verdiğini bilmiyordum yetimhanedeki çocuklardan biri sandım"
Tony Peter'ın üzgün haline bakınca daha fazla dayanamayıp onun yanına oturup sarıldı. Peter başını Tony'nin göğsüne yasladı.
"Beni araştırdın sanıyordum"
"Evet araştırdım ama elimden geldikçe özel hayatına girmemeye çalıştım ben bu yüzden dolayı benden uzaklaşmanı istemedim"
Peter tonye sarılıp ona teşekkür etti.
Fakat daha sonra Tony ateş almış gibi ayağa kalktı ve asansöre doğru yürüdü.
Peter arkasından bağırdı, "Hey, nereye?" o da Tony'le birlikte ayağa kalkmıştı.
"Flash denen çocuğa bunun hesabını sormaya gidiyorum. O kim oluyor da benim oğluma zorbalık ediyor."
Peter'ın aklına bugün izlediği video geldi. Muhtemelen MJ sayesinde yüzüne aldığı darbeler birkaç gün orada kalacaktı. Bu da demek oluyordu ki Flash birkaç gün okula gelemyecekti. Peter'ın aklına muhteşem bir fikir geldi.
"Aklına bir şey geldi değil mi?" diye sordu Tony.
"Tony, bence kuleye bir okul gezisi düzenlemelerin. Böylece sadece ailesinin yanında değil, tüm herkesin önünde rezil olur."
Tony peterın saçlarını karıştırıp "ne planladığını biliyorum galiba ve harika fikir"
"Tabikide sonuçta fikri ben verdim"
"O zaman ben okula değil, okul bana geliyor. Öyle değil mi?" Tony sırıtarak sordu.
Peter da kıkırdamaya başladı ve birlikte gezi programı yapmaya başladılar. Planlarını gerçekleştirmek için bir gün yeter de artardı bile.
"Sınıfına rehberlik etmek ister misin Pete?" diye sordu Tony.
Peter bir anlık refleksle yüzünü buruşturdu. Arkadaşlarına patronluk taslamak istemiyordu ama Flash'ın da yaptıklarından pişman olması gerekiyordu.
"Ben, emin değilim... galiba" diye mırıldandı. Ne yapması gerektiğini bilmiyordu.
"Sorun yok, eğer onların yanında kalmak istemezsen o gün MJ ve sana bir randevu ayarlayabilirim."
Tony sırıtmaya başlarken Peter sert olmamasına dikkat ederek Tony'nin omzuna vurdu. Yanakları kızarmıştı.
"Tony!"
Tony Peter'ın saçlarını karıştırıp yanaklarını sıktı.
"Sen utandın mı evlat?"
Peter Tony'nin elini çekip küskünlükle arkasını dönüp gitti. Tony arkasından kahkahalarla güldü.
Peter kanepeye oturunca Tony yanına gidip oturdu. Kolunu peterın omuzuna atıp saçlarını okşadı."Hadi ama evlat şaka yaptım sadece küsmüyüz yoksa"
"Hayır küs değiliz ama ben çok fena acıktım ve pizza yemek istiyorum"
Tony gülüp ayağa kalktı."Hadi o zaman pizza yemeye gidiyoruz"
Peter gülümseyip ayağa kalktı.
Peter ve Tony pizzalarını yiyip geldikten sonra Fury'den bir çağrı olduğunu gördüler. Fury kendisini toplantı odasında bekliyordu ve Friday'e göre epey sinirliydi.
Tony vakit kaybetmeden toplantı odasına girdi ve yaşlı korsan dostunu selamladı. Fury göz devirmekle yetindi.
"Stark, acilen Wakanda'ya gitmen gerekiyor. TChalla sana görevin bütün detaylarını anlatacak. Burada bundan bahsetmem uygun değil."
Tony şaşkınca Fury'e baktı. Kendisiyle dalga geçiyor olmalıydı. Wakanda'da ne yapacaktı ki?
"Neden görev detaylarını şimdi öğrenemiyorum?"
"Sorgulama Stark, sadece sana deneni yap." Fury sabırsız bir nefes üfledi ve Tony'i toplantı odasında tek başına bıraktı.
Biraz sonra Tony de çıktığında Peter'ın kapının yanında beklediğini gördü.
"Sorun ne? Moralin düşmüş gibi görünüyor."
Tony yorgunca gülümsedi. Bir anda bu yorgunluğun nereden geldiğini kestirememişti.
"Önemi yok, sadece birkaç gün buralarda olamayacağım. Ayrıca, seni özleyeceğim evlat."
Tony bir kolunu Peter'ın boynuna doladı. Peter'ın karşılık vermesi de uzun sürmedi.
"Bende seni özleyeceğim. Çabuk dön olur mu?"
"Söz veriyorum en yakın zamanda döneceğim."
Böylece Tony eşyalarını toplamak için odasına girdi. Yorucu geçecek birkaç gün onu bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara(irondad)
FanfictionTüm hakları marvela aittir. #1 Irondad-22.07.23 #1 tonystark-22.07.23 #1 peterparker-22.07.23 #1 clintbarton-12.08.23