"Evlat, Clint ve Natasha'ya yapacağımız şakayı bugün yapmaya ne dersin?"
Peter heyecanla ellerini çırptı. İçmekte oldugu capri-sun'ı mutfak tezgahına bırakarak sevinçle ayağa kalktı.
"Eeee önce ne yapıyoruz?" Heyecanla sordu.
"Önce sen ve Wanda bir kozmetik mağazasına gidiyorsunuz ve saç boyası alıyorsunuz." dedi Tony.
Peter kollarını birbirine bağlayarak dudaklarını büzdü. Ayak işlerini yapmak istemese de sesini çıkarmadan Wanda'yı bulmaya gitti.
●
Asansör durduğunda ellerindeki poşetlerle Wanda ve Peter içeri girdi. Peter heyecanlı bir şekilde koltukta oturan Tony'nin yanına oturdu.
"Bay Stark, inanamayacaksınız ama oradaki yaşlı bir bayan bana çok tatlı olduğumu söyledi. Inanabiliyor musunuz? Bana tatlı dedi."
Onun aksine yorgun olan Wanda kendisini koltuğa atarken mırıldandı:
"Ayrıca, kasiyer kız bizi sevgili sandı. İnanabiliyor musunuz? Bu çok tuhaf bir andı."☆☆☆
Tony ve Peter clintin oklarını boyadıktan sonra wandanın yardımıyla natashanın saçlarını boyadilar daha sonra gidip peteŕın isteğiyle ćizhifilm izlemeye başladılar Tony ve Peter bir yandan TV izlerken biryandanda bir şeyler konuşuyordu. O sırada natasha ve clintin bağırma sesleri geldi.
Tony ve Peter sırıtarak o tarafa baktı
Aynı anda salona giren iki arkadaş birbirlerine bakarak gülmeye başladılar.
"Siyah yakışmış Black Widow, isminle uyumlu olmuş." Clint gülerek söyledi.
"Kırmızı okların için güzel bir tercih olmuş Hawkeye, daha dikkat çekiciler."
Nat ve Clint birbirlerine gülerken anlaşmış gibi önce birbirlerine sonra da koltukta oturanlara baktılar. Nat kafasını onlara doğru eğdiğinde Clint onaylar anlamda başını salladı.
Ne olduğunu anlamayan Tony, Peter ve Wanda endişeyle birbirlerine baktılar. Ne olacağını kestiremiyorlardı fakat ikisinin de hiçbir şey söylemeden çıkması kesinlikle beklenmedikti.
●
Birkaç dakika sonra salona Loki girdiğinde herkes onu Nat sanıp paniklemişti fakat gelenin Loki olduğunu gördüklerinde endişenin yerini koca bir rahatlama aldı.
"Hey! Sizin için bir şeyim var mutfağa gelmeniz gerekiyor." dedi Loki.
Onun böyle davranışlarına alışkın olmayan üçlü Loki'yi takip etmeye başladı.
Tony sinirle bağırdı.peter ise üstünün haline bakıp sinirle odasının yolunu tuttu o da Peter parkersa bunun hesabını hepsine sorardı.tony ve wandada odalarına gidip üstlerini değiştirdiler Peter üstünü değiştirdikten sonra fridaya clintin yerini sordu. Antrenman salonunda olduğunu öğrenince oraya gitti.
Steve ve clint antrenman yaparken peter içeri girmişti.
Clint pererı gördüğü gibi kaçmaya çalıştı ama peter onu ağlayıp tavana yapıştırmıştı bile Steve ne olduğunu anlamamıştı. Şaşkınlıkla ikiliye baktı. Tam ağzını açmış bir şey söyleyecekken peter onu susturup clintin bunu hakettigini söyledi tavana bakıp kurtulmaya çalışan clinte sırıttı. Sıra loki ve natashadaydı.Fakat bir sorun vardı, Natasha'dan hala korkuyordu ve Loki onun tarikatının bir üyesiydi. Natasha'ya hesap sormaya gittiği an elektrikli disklere yem olmaktan korkuyordu. Bu yüzden Loki'nin yanına gitmeye karar verdi.
Odaya girdiğinde Loki'yi yatağının üzerinde kitap okurken gördü. Kendisini farketmiş görünmüyordu. Yan taraftan aldığı kitabı hiç acımadan Loki'ye doğru attığında kitabın Loki'nin illüzyonunun içinden geçtiğini gördü. Bu adam nereye kaybolmuştu ki?
"Friday, Bay Loki nerede?"
"Kendisi Asgard'a döneceğini ve uzun bir süre gelmeye niyetinin olmadığını li söyledi Bay Parker.
Peter sinirle etrafa baktı daha sonra aklına lokinin odasını tamamen pembeye boyayıp kitaplarına el koymak aklına geldi. İşi bittikten sonra Peter cesaretini toplayıp natashanın odasına gitti fridaydan natashanın yerini öğrenmişti.
Natashanın bütün kıyafetlerini mora boyayıp en sevdiği silahlarını yeşile boyamıştı üstünede loki yazmayı unutmamıştı.Tabi bu arada Loki'nin kapısının üzerine de "Natasha'dan sevgilerle" yazmayı unutmamıştı.
İntikam almanın verdiği mutlulukla Tony'nin yanına gitti. Tony salonda televizyon izliyordu ve sürekli somurtuyordu. Anlaşılan ne Natasha'yi ne de Loki'yi bulamamişti.
"Bay Stark! İntikamımızı aldım." diye bağırdı Peter. Daha sonra Tony'e neler yaptığını anlattı.
Tony gururla petera baktı. Saçlarını karıştırıp"işte benim oğlum" dedi. Peter duyduğu sözlerle gözlerini kocaman açıp tonye baktı suratı kıpkırmızı olmuştu. Bay stark ona oğlum demişti. Buna inanamıyordu.
Yüzünün kızarmasına engel olamazken Tony'nin gür kahkahasını duydu. Fakat birkaç saniye sonra aklına gelen şeyle kahkahası öksürüklere dönüştü.
"Evlat, sen ne yaptığının farkında mısın?"
Peter Tony'nin ona kizacağını düşünerek başını iki yana salladı.
"Resmen 2. Şaka savaşlarını başlattın. Hayır, aynı şeyleri tekrar yaşamak istemiyorum." Tony aklına gelen anılarla yüzünü buruşturdu. Aynı şeyleri yaşamak istemiyordu.
"Bay Stark, şaka savaşları da ne?" Peter anlamayacak sordu.
"Bilemezsin evlat, çok zor zamanlardı. Kan, gözyaşı, vahşet... herkes odasından çıkmaya korkardı. Kimin kime ne zaman şaka yapacağının belli olmadığı zamanlardı. Sadece kahve almak için mutfağa giderdin ve dönerken yağa bastığın için ayağın bir anda kayardı ve tüm kahve üzerine dökülürdü."
Peter ağzı açık bir şekilde Tony'yi dinliyordu. Gerçekten bunlar yaşanmış mıydı. Peki herkes nasıl sağ çıkmıştı?
Peter gülümseyerek tonye baktı aklına bir şey gelmişti.
"Merak etmeyin bay stark bize hiç bir şey yapamayacaklar."
Tony tek kaşını kaldırıp petera baktı.
Peter ise başını yana eğmiş dudaklarını büzmüş birazcık gözleri dolmuş bir şekilde tonye baktı. Tony ilk başta ne olduğunu anlamasada sonradan peterın sırıtmasıyla ne olduğunu anlamıştı.
Peter:sonuçta kimse bir çocuğu üzmek istemez demi"
Ikiside birbirine sırıtarak baktı.
Daha sonra Tony şeytanice gülümsedi.
"Sen benim bundan sonraki en iyi askerimsin evlat, seninle muhteşem işler başaracağız."
Peter da Tony'nin gülümsemesine katıldı ve ona sarılmasına izin verdi. Mükemmel bir ikili olmuşlardı.
☆☆☆
Duru67450 ,gryffindorunenzekisive Arya649 diğer hesaplarındaki kitaplarada bakıp oynarsanız sevinirim
Bölüm nasıldı?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın byyy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara(irondad)
FanficTüm hakları marvela aittir. #1 Irondad-22.07.23 #1 tonystark-22.07.23 #1 peterparker-22.07.23 #1 clintbarton-12.08.23