-
-
-Hayat Chan için fazla yorucuydu. Her türlü yoruluyordu...
Kafası karışık olduğu için sahile gitmeye karar verdi. Yanına telefonunu, kulaklığını ve cüzdanını aldı. Evi sahile çok uzak değildi 10-15 dakika sürmüştü varması. Çok kalabalık değildi tek tük insanlar vardı. Denize yakın bir yere kumlara oturup denizi ve gökyüzünü izlemeye başladı. Biraz sonra yakınına iki arkadaş geldi fazla enerjiklerdi. Onları umursamadan kulaklığını takıp uzandı kumlara. Yanında ki çocuklardan biri Chan'a baktı ve gülümsedi istemsizce.
Changbin Hyunjin'e dönüp "Getirdiğimiz atıştırmalıklardan yanda ki çocuğada mı versek?"
Hyunjin Chan'a baktı "Sen ver."
Chan gözlerini kapatmıştı. Aniden kolunda bir dürtme hissetti, gözlerini açıp kulaklığını çıkardı ve onu dürten kişiye baktı. Gergin gözüküyordu.
Changbin elinde ki krakeri uzattı. "İster misin?" Daha iyi hissetmişti şimdi.
Chan Changbin'e bakıp gülümsedi hafifçe. "Teşekkür ederim kraker yerine içecek alabilir miyim varsa?"
Changbin sevinmişti, krakeri bırakıp poşetten sodayı aldı ve Chan'a verdi.
"Teşekkür ederim." dedi Chan.
Changbin gülümsedi. "İstediğin bir şey olursa söyleyebilirsin"
Hyunjin atladı "Krakerlerimi vermem."
Chan kıkırdadı enerjisi anlıkta olsa yerine gelmişti. Changbin ve Hyunjin atışırken Chan da onları izledi ardından da tanıştılar, birbirlerine numaralarını verdiler ve vedalaştılar.
Chan eve gittiği an kendini yatağına attı. Tek yaşamıyordu kardeşleride vardı yanında Hannah ve Lucas. Chan biraz dinlendikten sonra duşa girdi, soğuk su da duş almak en sevdiği şeylerdendi.
On beş dakika sonra çıktı duştan giyinip odasına geçti arkasından da Hannah girdi. Chan ona baktı.Hannah pek mutlu gözükmüyordu "Abi bizi unuttun her halde yüzünü göremiyoruz."
"Yoğunum Hannah üzgünüm, boş bulunduğum fırsatta sizinle ilgileneceğim."
"Sorun yok değil mi, varsa her zaman burdayım biliyorsun." Gülümsedi Hannah.
Chan da gülümseyip teşekkür etti ve Hannah odadan çıktı. Kendini yatağa attı tekrar ve uyumaya çalıştı çok sürmeden uyudu. Ama tatlı uykusu uzun sürmedi Chan'ın... Saate baktığında beşe geliyordu neredeyse. Tekrar uyuyamayacağını fark edince kalkıp yüzünü yıkadı. Salona geçip bilgisayar başına oturdu.
-
-
-
-
-selamm, ilk ficim bu pek icime sinmedi beğenirseniz silmem vee ig hesabida acicam onuda yazarim bir yerlere gorusuruzz 🐺
...