9'

66 8 15
                                    

-
-
-
-
-

Changbin eve geldi. Yolda ağladığını fark etmemişti. Akşam olmuştu. Rahat bir şeyler giyindi. Salona geçip boş boş oturmaya başladı. Babasını aramak istiyordu. Telefonunu eline aldı. Babasının numarasını tuşladı. Tam arayacaktı ki Hyunjin aradı.

"Evet Hyunjin?"

"Neredesin sen mesajlarımada cevap vermiyorsun?!"

"Çalışıyorum ya hani."

"Anladım ama sana anlatacak çok şeyim var. Sana geliyorum. Soju ister misin?"

Changbin gülümsemişti. "Olur gel bakalım."

Telefonu kapattı. Çok sürmeden gelmişti Hyunjin. Chang kapıyı açtı ve salona geçtiler beraber.

"Chan ile çalışmak zor değil mi hoşlanıyorsun ondan ve saatlerce kalbin çarpıyor. Tüylerm diken diken oldu düşünürken."

Changbin cevap vermedi sadece gülümsedi. Hyunjin'i dinlerken bardaklara soju doldurdu. Hyunjin içmeye başladı.

"Bak ne diyeceğim ben Minho'dan hoşlanıyorum."

"Ne gerçekten mi?!" Changbin kahkaha atmaya başladı.

"Komik değil." Hyunjin somurttu.

"Ciddisin sen yani."

"Evet."

"Konuşuyor musunuz?"

"Çok değil ama evet."

"Sakın açılma bekle biraz daha yeni tanıştın."

"Off!" içmeye devam etti Hyunjin.

Changbin yavaş yavaş içiyordu.

Changbin'in gözleri kızarmıştı. Hyunjin kafası çoktan gitmişti. Changbin ayılmak için kahve yapacaktı hali kalmamıştı uyuya kalmıştı koltukta.

-
-
-

Chan, vaktini ailesiyle geçirmişti Changbin'in dediğini yaparak. Eğlenceliydi ama aklı Changbin'deydi.
Gece saat 12 civarıydı, odasına geçip yatağa bıraktı kendini. Yorucu bir gündü. Ama sanırım Changbin için daha yorucuydu yani Chan öyle hissediyordu.
Bu gece yine Changbin' düşündü ve öyle uyudu. Changbin'e aşıktı resmen ve bu birkaç gün içinde olmuştu. Karşılıklı mıdır diye düşündü Chan sevgisini belli ederse belki karşılık alırdı ama bunu nasıl yapacağını bilmiyordu.

-
-
-

Sabah olduğunda Changbin'in her yeri ağrıyordu. Hyunjin ise uyuyordu hâlâ. Biraz hareket edince kendine geldi. Bugün işten sonra spor salonuna gidecekti. Önce ki gittiği salon kapanmıştı. Etrafı toplayıp Hyunjin'i uyandırdı.

"Kafeye gidiyorum. Evine gidip duş al sen de."

"Ben de geleyim lütfenn!" diye ısrar etti Hyunjin.

"Kokuyorsun Minho hoşlanmaz." Changbin sırıttı.

Hyunjin somurttu ve toparlandı. "Geleceğim duş aldıktan sonra."

"Tamam"

Hyunjin eve gitti.

Changbin Chan'a mesaj attı.
"Günaydın Chan! Kafeyi açacak mısın?"

Chan anında dönüş yaptı.
"Seni bekliyorum."

"Hemen geliyorum!"

Changbin, hızlıca duş aldı. Sade bir şeyler giyindi, parfüm sıktı, saçlarını yaptı ve gözlük taktı çok iyi göremiyordu. Evden çıktı ve kafeye gitti.

the beach, chanchangHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin