-
-
-Changbin uyanmıştı. Sevgilisine bakıp gülümsedi. Çıplak göğüsüne yattı.
Bugün onu mutlu edecekti. Korku filmlerini sevdiğini söylemişti ilk tanıştıklarında. Sinemaya götürecekti onu.
Chan uyandı ve Changbin'in saçlarından öptü.
"Günaydın sevgilim." dedi Chan.
"Günaydın!" Changbin Chan'a baktı ve boynundan öptü. "Bugün seni gezdirmek istiyorum işin yok değil mi?"
Chan düşündü biraz. "Yok, kafede Felix ve Jeongin var bugün."
"Harika o zaman."
"Kahvaltımızı yapıp çıkalım o zaman."
Changbin onu onayladı. Kalktı yerinden.
"Duşa girelim mi beraber?"Chan gülümseyip kalktı ve sevgilisini kucağına aldı ve banyoya götürdü. Suyu hazırladı ve girdiler. Chan ilk önce sevgilisini yıkamaya başladı. Changbin de, Chan üşümesin diye ona su tutmaya başladı.
-
-Güzelce temizlenip, kahvaltılarını yapmışlardı. Hazırlanmaya başladılar.
Sade ama güzel bir şeyler giyinip çıktılar.Taksiyle gideceklerdi. Changbin ödemişti. Chan izin vermemeye çalışsa bile.
Çok sürmeden geldiler. Changbin biletleri aldı ve film saatine kadar mağazalarda dolaştılar.
"Sevgilim, şu takılar çok güzel deneyelim mi?" dedi Changbin.
"Deneyelim meleğim."
Bir takıcıya girdiler ve takılara bakmaya başladılar. Hoşuna gittikleri şeyleri kutuya koydular. Bu sefer Chan gizlice ödemeyi yapmıştı. Changbin onun yanına geldi.
"Ödemeyi yapayım ben." Cüzdanını çıkartırken konuştu Changbin.
"Ben yaptım." Chan onun cüzdanını alıp kendi cebine koydu.
"Ya ben yapacaktım." Dudak büzdü Changbin.
Chan dudağına öpücük kondurup çekildi ve onun elini tuttu.
"Filme geç kalacağız sevgilim."Changbin gülümsedi.
-
-Filme gireli yarım saat gibi bir şey olmuştu. İkili ellerini ayırmamıştı film başladığından beri. Chan korkuyordu ama eğleniyordu.
"Beğendin mi?" dedi Changbin
"Evet.. Teşekkür ederim sevgilim."
Changbin'in gözlerine baktı.
"Her zerrene aşığım.""Ben de senin her şeyine aşığım."
Chan gülümseyip Changbin'in elini öptü.
Yine filmi izlemeye devam ettiler.-
-
Film bitmişti ikiside korkmuş hallerine gülerek çıktılar.Bir tane kafeye girdiler ve kahve ve tatlı sipraiş ettiler. Derin bir sohbete girdiler. Konuşurken birbirlerine sevgi dolu bakıyorlardı.
Chan, sevgilisinin ellerine baktı ve parmaklarının arasından kendi parmaklarını geçirdi.
Changbin karşısında 5 yaşındaki bir çocukla ilgileniyormuş gibi hissediyordu. Her onunla bakıştığında kalbinde alevler oluşuyordu.
Kesinlikle fazlasıyla aşıktı, buna hiçbir şey engel olamazdı
-
-
fici silme ihtimali %98 hic icime sinmiyor..JEONGIN *]^,?]+}€<\+]@/().!/";!.