~8

136 48 4
                                    

Gülhan'ın ruhu bedeninden ayrılmıştı ve ben daha onu yaşıyor biliyordum , üstelik onunla vedalaşamadım.
Gülhan'ın sözlerinden çok etkilenmiştim ve istemsizce ağlıyordum.

birden cesaret edip Gülhanın ruhuna " Gülhan senin için çok üzülüyorum aynı zamanda da çok özlüyorum . ama senin hatıraların, sevdiklerin ve seni seven insanlar seninle birlikte yaşamaya devam edecekler .seni asla unutmayacağız ve seni sevdiğini söyleyenlerin sözleri her zaman seninle kalacak. seni çok özleyeceğiz."

Bir insanın hayatı boyunca bıraktığı izler , onun gerçekten yaşadığının en büyük kanıtıdır .
Gülhan'ın hayatı boyunca bıraktığı izler , onun gerçekten yaşadığını ve sevdikleri için ne kadar önemli olduğunu gösterir. biz de onun izinden giderek , hayatımızda sevdiklerimizi daha çok sevecek, onlara daha çok zaman ayıracak ve onları daha çok takdir edeceğiz.

***
Daha sonra Gülhan "sana bir görevim var . seni bu görev için seçtim belki içindeki pişmanlıklar diner" dedi.
Görevin ne olduğunu sorduğumda , Gülhan , " bu görevi tamamlamak için bir anahtara ihtiyacın var . Anahtar seni enkaz altında zor durumda olan insanların yanına götürecek ve orada yapman gerekenleri yapacaksın " diye cevap verdi.

Gülhan'ın bu sözleri beni tedirgin etse de , merakım daha ağır bastı ve anahtarın nerede olduğunu sordum
Gülhan, " anahtarı bulmak için bir yolculuğa çıkman gerekecek. bu yolculuk zorlu olacak ve seni test edecek. önce bu evin içerisinde bir işaret bulman gerekiyor . işaret , seni anahtarı bulacağın yere götürecek." dedi.

yolculuk başlasın o zaman...

SARAHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin